2022-04-17, 11:27
Medlem
Var följer man bäst dagens koranbränninagar? Finns det life-streams som man kommer åt?

Tyvärr orkar jag inte festa mer idag men vill vara uppdaterad.

Hoppas också att Paludan och Stram Kurs inleder nya attacker på PK-Sverige i augusti, en kritisk månad inför riksdagsvalet i september.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Juridisk kompetens eftersökes

Om Paul vill bränna koraner varje dag året runt i form av demonstrationer, skulle han få polisstöd med 100 tjänstemän varje dag då?

Om svaret är ja kallar jag det för missbruk av rättigheter.
Om en blatte som varit här 30 år och varken lärt sig språket eller arbetat, ska han ha välfärd och bidrag då? Märkligt att det är så jobbigt när VISSA grejer kostar men inte det andra. Polis och försvar är prio 1, stävja dessa förorter innan det är försent!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Precis, de flyr för att få frihet - göra exakt vad de vill, när de vill, hur de vill. Sharialagar är bättre för samhället och ordningen, inte för individens anarkismtendenser (till skillnad från västvärlden).

De flyr från länder med hårda lagar, anarki och förtryck och tror att här kan man leva som man vill, leva rövare utan eget ansvar. Många har missförstådd vad demokrati betyder. Jag har hört många invandrare säga att demokrati betyder att alla får göra som de vill. De har inte förstådd att demokrati betyder även eget ansvar, att man har avsvar för sina handlingar och dess konsekvenser.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Visst, men det är en onödig symbolhandling utförd av en psykiskt störd människa.

Lite som om muslimska brödraskapet hade ställt sig och eldat svenska lagböcker. Tror att en och annan sverigevän hade tagit väldigt illa vid sig då med.

Lagboken får man elda hur mycket som helst av om man betalar för böckerna

Om du ær övertygad om att rasmus har en psykisk sjukdom då är ju reaktionen än mer beklämmande. Attackera en sjuk människa gör man inte i sverige
Sjuka skall vårdas
Citera
2022-04-17, 11:28
Medlem
Sverige behöver AFS

Ut med hela familjen. Biter inte det är ungen sjuk i huvudet
Citera
Medlem
Om du tycker det tjafsas så mycket om koranen, varför befinner du dig då i en tråd som handlar om just denna bok??
Citat:
Ursprungligen postat av BlixtarDunder
Varför skulle jag bränna någon av alla sagoböcker det tjafsas om till förbannelse på fb. Skilja på religion och religion vilket trams.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Varför ingriper inte polisen mot stenkastarna, bilbrännarna osv, varför grips dom inte? Polisen har skyddsutrustning, vapen med mera. Men man vill inte, för det är invandrare. Det kan förvärra det, så man låter det passera hellre än att gripa personerna. Så jävla bedrövligt av polisen precis som vanligt, hur ska det se ut om säg 10 år, om 20 år med den taktiken, man skjuter det ju bara framför sig.

Nu har man backat och protesten mot islam har inte kunnat genomföras ännu. Antidemokrati är myndigheternas signum när det gäller invandrare, dom har alltid rätt och gör aldrig fel, man ska aldrig ingripa och ta i med hårdhandskarna mot dom.
Andvänd gummikulor och vattenkastare mot muslimpacket
Citera
2022-04-17, 11:29
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Han får ju inget skydd. Han blev träffad av stenar så blodet rann igår. Polisen lät pöbeln kasta. ”Jag kan inte påverka om de kastar eller ej” sa dialogpolisen när Paludan frågade om det var säkert för honom.

Så det är ingen skillnad mot idag. Förhoppningsvis kommer polisen om han ringer i alla fall. Om det blir nödfall.
Hoppas denne får stå ensam utan skydd......
Citera
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Han får ju inget skydd. Han blev träffad av stenar så blodet rann igår. Polisen lät pöbeln kasta. ”Jag kan inte påverka om de kastar eller ej” sa dialogpolisen när Paludan frågade om det var säkert för honom.

Så det är ingen skillnad mot idag. Förhoppningsvis kommer polisen om han ringer i alla fall. Om det blir nödfall.

Eller så får NMR skicka några grabbar och styra upp det hela. Då lär mängder av poliser komma i varje fall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Men käre värld!
Titta upp från mobilen nu.
Det är väl inte dina kollegor som är uppe på polisbilarnas tak?
Då så.
Vad ska vi göra åt kaoz-gruppen tycker du/ni - lämna dem fria att härja som de vill?
Nästa gång när det är din bil de eldar upp och Folksam säger att nej vi har en undantagsklausul för bränder startade av blattar.
Det skadorna ersätter vi inte.
Vad säger du/ni då?
Det är precis det jag försöker komma till.

Vi behöver framför allt fokusera på att detta handlar om kriminella idioter som inte ska få gå fritt i samhället. Långa fängelsestraff och utvisning när det är möjligt.

Men tråden handlar inte så mycket om det, den handlar i större utsträckning om muslimer i generella termer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Bara konstaterade att jag minns att mogens sade till aschberg att invandring till danmark o liknande länder funkar utmärkt utom av mohammedäääääner

Hade han dock inte en poäng där då? 😅
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Påsk i Sverige är muslimernas högtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem