2022-04-17, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Du verkar sinnessjuk! Rasmus brukar inget våld. Ta din medicin nu.
Håll du på din galna ponke och hans gelikar. Jag är på väg t gymmet. Roligare än medicin. ☺️
Citera
2022-04-17, 10:43
Medlem
Får lite dåliga vibbar av att bränna böcker ( oavsett innehåll) Tänker mest på Diktatorers Bobål i typ NaziTyskland
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Terroristerna skiter I koranbränningen utan använder det som en ursäkt för att göra det de älskar. Skapa kaos
Man kan se tydliga exempel på det när den flyttades i god tid från Landskrona till Malmö att trots flytten så blev det kaos i Landskrona. Terroristerna hatar polisen och samhället och de vill skapa oreda och försöker döda poliserna
Citera
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Absolut! men lille Morgan har gett stränga order att inte ta till för mycket våld.

Morgan måste avgå! Vi behöver demonstrera mot Mållgan.
Citera
2022-04-17, 10:44
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Får lite dåliga vibbar av att bränna böcker ( oavsett innehåll) Tänker mest på Diktatorers Bobål i typ NaziTyskland

Sossarna plockar ju bort böcker på löpande band från bibliotek. Finns det kvar någon pippibok eller tintin att låna?
Citera
Medlem
https://sv-se.facebook.com/StramKurs
Citat:
Stram Kurs Sverige har meddelat Polismyndigheten Region Öst att vi demonstrerar
kl 12 i Skäggetorp i Linköping och kl 15 i Navestad i Norrköping. Vi behöver inget
tillstånd då polisen inte skyddar demonstrationer även om de har tillstånd.

Kanske blir ödesdagen för dansken
Citera
Avslutad
Kl. 12 är det alltså tänkt att en demonstration ska hållas i Skäggetorp och kl. 15 i Norrköping. Men som jag förstått har dom inte fått tillstånd för dessa så frågan är om det alls kommer att bli av. Vi får väl se. Spännande!
Citera
2022-04-17, 10:45
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Inte enig med dej om A och B, tycker inte jag behöver stödja det ena för jag accepterar det andra. Jag har till exempel inget emot pride men jag tycker pedofiler skall lagföras.
Fast paraden kommer såklart att bestå av pedofiler som inte är kriminella. De vill bara hävda sin rätt och sina åsikter, samt lobba för att lagen ändras så att det blir möjligt för barn att ge samtycke utan att lagen kommer och tar ifrån dem deras älskare efteråt i strid med barnens egen vilja.
Citera
2022-04-17, 10:45
Medlem
Reportern på TV4 vill få det till hets mot folkgrupp och GW tycker att polisen är väl generösa att ge tillstånd till demonstration.

Samhället knäböjer
Citera
2022-04-17, 10:46
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Terroristerna skiter I koranbränningen utan använder det som en ursäkt för att göra det de älskar. Skapa kaos
Man kan se tydliga exempel på det när den flyttades i god tid från Landskrona till Malmö att trots flytten så blev det kaos i Landskrona. Terroristerna hatar polisen och samhället och de vill skapa oreda och försöker döda poliserna
Så är det. Dom bryr sig inte om att koranen bränns. Dom älskar att skapa kaos. Så fort de får en ursäkt att göra det så slår de till.

Tex. i USA när en neger blir skjuten. Då slår negrerna till.
Citera
2022-04-17, 10:47
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS

va ska han gå dit utan polisskydd ?? haha lycka till
Citera
2022-04-17, 10:47
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS

Tror inte de kommer vara där utan han lurar dem i en fälla och det kommer eldas upp bilar utan att han befinner sig där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in