2022-04-17, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykologistudent
Detta inlägg bygger på observationer i sociala medier.

Hur kommer det sig att så överraskande många påstådda nationalister, patrioter, Sverigevänner osv har tagit Rysslands sida i den här konflikten?

Dessa grupper av människor påstår sig värna om det västerländska och Sveriges bästa, men ändå väljer de att ställa sig bakom det österländska Ryssland som under de senaste decennierna haft som främsta mål att destabilisera västvärlden och våra demokratier.

Inte ens när Putin hotade att attackera Sverige med kärnvapen ändrade de åsikt om hans storhet.

FOTNOT: Naturligtvis har den stora majoriteten av svenska nationalister ställt sig bakom Ukraina och emot ryska statens hot emot västvärlden, men antalet Putin-supporters bland de som påstår sig värna om Sverige har varit mycket högre än man kunnat ana i en sån här situation.
Man kan nog vända på frågan. Trots att alla nationella media varit ProPutin i 20 år så e det många som trots detta ger sitt stöd till Ukraina. Man hade kunnat tro att all påverkan genom åren skulle satt större spår.
Citera
2022-04-17, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Då jag inte är ryss och inte får betalt av ryssen så tillhör jag alltså kategorin "efterblivna och psykiskt sjuka personer". Jag kanske borde söka hjälp?

Ja, det kanske inte är en så dum idé? Sök hjälp.
Citera
2022-04-17, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Hmm.
Vi vet ju numera att exempelvis västs klimatrörelser har finansierats och infiltrerats av ryssarna vilket har lett till den galna klimatpokitik vi har fått genomlida med bla nedstängd kärnkraft och beroende av rysk gas.

Vi har också kunnat se hur en rysk före detta KGB-agent i detalj beskriver Sovjets plan på hur de ska förstöra väst innifrån, för att decennier senare se att precis det där utspelar sig.

Det är alltså inte helt otänkbart att även homogenustranstramset också kommer ifrån Ryssland precis som klimattramset.

Dessa saker, och allt annat som är sjukt och dåligt i Västvärlden, kommer från judarna. Jag kommer på rak arm faktiskt inte på något riktigt dåligt samhällsfenomen som inte avsiktligt och medvetet har lanserats av judar.

Judar styr och dominerar "Väst". Ryssland vill inte lyda fullt ut och är ett hinder för judarnas globala agenda. Därför vill de besegra och ta över, eller förstöra, Ryssland.
Citera
2022-04-17, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Man kan nog vända på frågan. Trots att alla nationella media varit ProPutin i 20 år så e det många som trots detta ger sitt stöd till Ukraina. Man hade kunnat tro att all påverkan genom åren skulle satt större spår.

Man skulle kunna tro det men den stora bulken av "nationalister" har tyvärr inte mycket i skallen. Subkultur går alltid före politik och ideologi.
Senast redigerad av RexNemorensis 2022-04-17 kl. 07:59.
Citera
2022-04-17, 07:56
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Dessa saker, och allt annat som är sjukt och dåligt i Västvärlden, kommer från judarna. Jag kommer på rak arm faktiskt inte på något riktigt dåligt samhällsfenomen som inte avsiktligt och medvetet har lanserats av judar.

Judar styr och dominerar "Väst". Ryssland vill inte lyda fullt ut och är ett hinder för judarnas globala agenda. Därför vill de besegra och ta över, eller förstöra, Ryssland.

Har inte bolsjevikerna redan gjort det för hundra år sedan?
Citera
2022-04-17, 07:57
Bannlyst
Eftersom tar man EU:s sida så är man en förrädare. Nationalister har därför inget val mer än att sympatisera med Ryssland i ukraina-ryssland kriget. Eftersom annars vore man en förrädare som stödjer globalist-väst som själva attackerar oss med muslimer och transvestiter.
Citera
2022-04-17, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykologistudent
Detta inlägg bygger på observationer i sociala medier.

Hur kommer det sig att så överraskande många påstådda nationalister, patrioter, Sverigevänner osv har tagit Rysslands sida i den här konflikten?

Dessa grupper av människor påstår sig värna om det västerländska och Sveriges bästa, men ändå väljer de att ställa sig bakom det österländska Ryssland som under de senaste decennierna haft som främsta mål att destabilisera västvärlden och våra demokratier.

Inte ens när Putin hotade att attackera Sverige med kärnvapen ändrade de åsikt om hans storhet.

FOTNOT: Naturligtvis har den stora majoriteten av svenska nationalister ställt sig bakom Ukraina och emot ryska statens hot emot västvärlden, men antalet Putin-supporters bland de som påstår sig värna om Sverige har varit mycket högre än man kunnat ana i en sån här situation.

Det är för att man på något sätt uppfattat Putin som fiende till det etablerade politikerna i Sverige, vilket ger att man gillar Putin för han är fiende till ens egna fiender.

Så mycket mer koppling tror jag inte finns egentligen för när det kommer till kritan så vill inte ens de här putin-älskarna se sina familjer skändas av ryska soldater eller få en bomb i nyllet.

Men det finns i botten hos många en stark känsla av att Sverige inte är värt att försvara för det är förstört land.

Man måste komma ihåg också att Putin motiverar sitt krig i ganska stor grad på att det är många nazister i väst. Att Ryssland är i krig mot nazister, fascister och imperialister/kapitalister.

Så om någon nu tror att Putin kommer till Sverige och rensar bort de kriminella invandrarna så tror man fel. Det är de vita människorna som löper risk att avrättas.
Senast redigerad av idontknowmyself 2022-04-17 kl. 08:07.
Citera
2022-04-17, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Det är för att man på något sätt uppfattat Putin som fiende till det etablerade politikerna i Sverige, vilket ger att man gillar Putin för han är fiende till ens egna fiender.

Så mycket mer koppling tror jag inte finns egentligen för när det kommer till kritan så vill inte ens de här putin-älskarna se sina familjer skändas av ryska soldater eller få en bomb i nyllet.

Men det finns i botten hos många en stark känsla av att Sverige inte är värt att försvara för det är förstört land.

Ingen vill ha en rysk bomb i nyllet. Om ryssar av okänd anledning skulle invadera Sverige och börja mörda civila etniska svenskar (det finns minst 4 miljoner icke-svenska människor i dagens Sverige som de dock gärna får ta sig an och forsla till Sibirien, eller nåt) så skulle jag givetvis försvara mig och de mina mot dem. Detta kommer dock med 99.99% sannolikhet aldrig att inträffa.

Ryssland behöver inte ens komma till Sverige eller Västeuropa för att EU och mycket av den globala judiska maktstrukturen ska försvagas. Det räcker med att det går dåligt med Västs Ukraina-projekt och att stora slitningar uppstår inom EU. Om makten som håller hela det sjuka anti-vita systemet uppe försvagas, och framstår som lika svag som när USA övergav Afghanistan till talibanerna, så kanske något positivt kan börja hända.
Citera
2022-04-17, 09:22
Medlem
Citat:
Ingen vill ha en rysk bomb i nyllet. Om ryssar av okänd anledning skulle invadera Sverige och börja mörda civila etniska svenskar (det finns minst 4 miljoner icke-svenska människor i dagens Sverige som de dock gärna får ta sig an och forsla till Sibirien, eller nåt) så skulle jag givetvis försvara mig och de mina mot dem. Detta kommer dock med 99.99% sannolikhet aldrig att inträffa.

Ryssland behöver inte ens komma till Sverige eller Västeuropa för att EU och mycket av den globala judiska maktstrukturen ska försvagas. Det räcker med att det går dåligt med Västs Ukraina-projekt och att stora slitningar uppstår inom EU. Om makten som håller hela det sjuka anti-vita systemet uppe försvagas, och framstår som lika svag som när USA övergav Afghanistan till talibanerna, så kanske något positivt kan börja hända.

Vi får vänta och se angående Ukraina. Som tur är det inte så mycket snack i Ukraina utan mer verkstad vilket gör att man ganska rask förbrukar resurserna. Kriget i Ukraina kommer att påverka Europas framtid för kanske 100 år framåt.

Vad gäller Sveriges öde så får vi se. Jag tror dock att vi redan efter valet 2022 kan se att man börjar utvisa alla invandrare med registrerade kriminella aktiviteter.
Citera
2022-04-17, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Vi får vänta och se angående Ukraina. Som tur är det inte så mycket snack i Ukraina utan mer verkstad vilket gör att man ganska rask förbrukar resurserna. Kriget i Ukraina kommer att påverka Europas framtid för kanske 100 år framåt.

Vad gäller Sveriges öde så får vi se. Jag tror dock att vi redan efter valet 2022 kan se att man börjar utvisa alla invandrare med registrerade kriminella aktiviteter.

Det kommer inte att hända. Jag tror tvärtom att SD peakade förra valet och att de aldrig kommer få mer än max ca 25% av rösterna i ett val. Nationalistiska partier som faktiskt har viljan att göra vad som krävs kommer aldrig att nå stor framgång i val. Inte ens genomkorrupta och totalt ruttna pajaspartier som SD kommer någonsin att uppnå majoritetsställning. Svenskarna och andra vita västerlänningar kan inte rösta sig ut ur mardrömmen och undan undergången. Den vägen är stängd sedan många decennier tillbaka, i den mån den någonsin var öppen (det var den inte, systemet har varit riggat från början).
Citera
2022-04-17, 09:33
Medlem
Citat:
Jo, men judarna som låg bakom och genomförde bolsjevikrevolutionen i Ryssland och sen under ett par decennier styrde landet förlorade gradvis makt och inflytande. På samma sätt så förlorade judar makten i vissa östeuropeiska kommunistländer som Rumänien.

Judarna är en slags parasitorganism som ofta angriper och tar över en värdorganism, men de stannar inte alltid kvar. Ibland stöter organismen bort parasiten och ibland så orsakar parasiten värdorganismens död (det är där Sverige och Västvärlden snart befinner sig) och drar vidare till nya värdar och offer.
Ja att nazismen frodas i österlandet Ryssland verkar ju dina inlägg bekräfta. Sådant betackar vi i väst oss för för vem vill leva i ett fattigt judefritt Ryssland när vi kan leva i väst med välstånd och frihet och utan att vara livrädda för juden under sängen.
Citera
2022-04-17, 09:38
Medlem
All hbtqp propaganda som väst kör mer ger fan sämre smak i munnen än mobila krematorium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in