2022-04-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Du erkänner också att det är en samling förståndshandikappade individer som inte hör hemma i Sverige utan passar bättre i en afrikansk eller arabisk öken?

Vilket ju är precis vad Rasmus Paludan vill visa.

Huvudproblemet är dock inte muslimerna. Inte heller Paludan. Utan huvudproblemet är de dårar till politiker som tog in dessa människor, trots andras varningar. På något sätt borde de ställas till svars för den stora skada de åsamkat Sverige.
Jag är ovillig att glorifiera personer men visst är Paludan lite av påskens otippade hjälte i Sverige?

Hans Rasmus-på-luffen #2 genom folkhemmet har lyft fram ett problem som politiker och media har försökt att tysta och sopa under mattan många år.

Problemet i Sverige eller i Österrike eller Australien eller wh.e är inte ut- eller invandring, problemet är muslimer, alltid

Alla vet, få gör nåt åt det.

Rasmus gör inget åt det heller men han lyfter problemet och visar genom några små brasor att vi bör göra nåt åt det

Eller hur?
Citera
2022-04-17, 00:20
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
https://youtu.be/loV8OYcv1Es
Vilken sida står han i. Jag fattar inte alls vilket parti han tar i detta sammanhang?

Någon som förstår bättre än mig?
Han står i mitten och kritiserar båda läger.
Citera
2022-04-17, 00:20
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MENTgu
Uppenbarligen är det inte bättre, då hade man inte flytt. Samhället består av individerna, flyr dom finns inget samhälle kvar. Att förespråka sharialagar i tron att det fungerar när flera exempel tyder på massflykt från sharialagar hit till friheten går liksom inte ihop...
Det är de som vill göra vad de vill som flyr, smutset av samhället, just de som Sverige tar emot. Det är inte så att hela länder flyr, det är ett par procent, en minoritet som flyr. Ett par anarkister som blir kontrollerade av sharialagar, men praktiserar deras vildaste fantasier i västvärldens samhälle för att det lönar sig för dem.

Så ja, visst är sharia bättre om de kan tämja dessa djur.
Citera
2022-04-17, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
Upplopp i stadsdelen Rosengård i Malmö Just nu, flera bränder runt om i Rosengård och många arga demonstranter. Fullt med polisbilar. Bland annat en stadsbuss som brinner och flera ungdomar kastar sten mot polis och brandkår

Yes det är kaos!!!! Åkte nyss förbi och det ser ut som ett helvete, saker brinner, smällare kastas och flera människor samt polis har samlats.
Citera
2022-04-17, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Det är de som vill göra vad de vill som flyr, smutset av samhället, just de som Sverige tar emot. Det är inte så att hela länder flyr, det är ett par procent, en minoritet som flyr. Ett par anarkister som blir kontrollerade av sharialagar, men praktiserar deras vildaste fantasier i västvärldens samhälle för att det lönar sig för dem.

Så ja, visst är sharia bättre om de kan tämja dessa djur.
Men poängen är ju att det kan inte tämja dom. Dom flyr ju. Sharialagar fungerar uppenbarligen inte.
Citera
2022-04-17, 00:23
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
Upplopp i stadsdelen Rosengård i Malmö Just nu, flera bränder runt om i Rosengård och många arga demonstranter. Fullt med polisbilar. Bland annat en stadsbuss som brinner och flera ungdomar kastar sten mot polis och brandkår

Är det fortfarande kaos alltså?
Citera
2022-04-17, 00:24
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
2025 redan enligt experter . Våra politiker 349 st det sista dom skall göra är att syssla med politik 😂

Lätt att klaga på politiker från soffan med öl i handen.
Om vi säger som så.. de gör mer än du någonsin förmått i hela ditt liv ditt lama mähä
Otroligt mycket jobb syns inte utåt.
Citera
2022-04-17, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spark040
Yes det är kaos!!!! Åkte nyss förbi och det ser ut som ett helvete, saker brinner, smällare kastas och flera människor samt polis har samlats.
Ganska konstigt då det bor mest bara muslimer där. Dom förstör för sig själv? Sina egna saker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handelschon
Vad sker 2025, och vilka experter är det som avses?

2025 beräknas pojkar i åldern 0-18 utgöras av fler svartskallar än etniska svenskar. Samma siffra för tjejer samma ålder är 74% etniska svenskor och 26% blattetjejer.

Tur att vi importerade humant och lät kvinnor och barn få komma först. Eller vänta nu...

Dessa kusinknullare kommer bli Sveriges död, men det vet väl alla redan om vid det här laget. Ser dagligen unga svenskor med svartskallepojkvänner. Rätt tragiskt. Och ni puckon som ska gnälla och säga "mEn oM dU iNtE vAr sÅ fUl o ÄckLiG sÅ hAdE dU hAfT hEnnNe isTäLLeT" kan jag meddela att jag är över 30 inte är särskilt pepp på att knulla en 18-åring - oavsett hur blond - när hon slukat omskuren kuk och bryter på rinkebysvenska. "Men abo den guzzen ba kom och tog min plats i kön walla jag ville hälla min latte över horan" är en ordagrann konversation jag tvingades ta del av utanför Pressbyrån när jag var och köpte snus. Helsvensk tjej alltså.

Visste inte om mord eller självmord var min första impuls. Antagligen det ena följt av det andra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Är det fortfarande kaos alltså?

Otroligt mycket kaos just nu ja
Citera
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MENTgu
Men poängen är ju att det kan inte tämja dom. Dom flyr ju. Sharialagar fungerar uppenbarligen inte.
Nej, de är tämjade och lydiga i sina länder. Det är Sverige som inte kan hålla de under kontroll. Ännu värre - det är Sverige som välkommnar de med öppna armar.

Länderna bryr sig inte ett skit om de sticker, det är som sagt anarkister som inte tillbringar något gott till samhället. Det är positivt för de länderna, alltså blir det alltså en frivillig sanering, men avloppet leder till västvärlden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Däremot skulle säkerligen moskéer och bönelokaler vandaliseras. En och annan imam skulle nog få ta emot dödshot också.
Fast det är ju inte heller bra. Muslimer står för införande av en våldskultur i Sverige som jag ogillar men jag tycker inte att alla dessa kan göras ansvariga, det finns nog muslimer som inte gillar våld också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in