2022-04-15, 21:49
Medlem
hardusettminapas avatar
Kina fortsätter att värna om människovärdet och skydda folkhälsan.

https://mobile.twitter.com/SebastianBorn/status/1514610103697117198
Citera
2022-04-15, 22:47
Medlem
Här är nya fakta I länken från en kanal som ni oinformerade säkert accepterar som trovärdig eftersom ni alltid skyller på vart videon är uppladdad och delad ifrån när ni inte har något annat att komna med när tydliga bevis från seriösa forskare/läkare presenteras framför näsan på er.

Jag vet att det finns människor som fortfarande tror att covid-19 är ett naturligt virus som härstammar från fladdermöss eller nåt annat skämt fast det är bevisligen gjort av människor och läckt av dessa.

Ja ok då men än värre är det med personer som inte fattat att sprutorna är mRNA genteknik och inget klassiskt vaccin dom har lurat i er. Inte bara EN GÅNG utan TVÅ Och TRE gånger.... herregud!

https://youtu.be/absBO_YjPI4

Detta är från en betrodd sida som ni inte kan kalla för erat löjliga ord konspirationsteori. Den visar att sjukhusinläggningar i UK stiger kraftigt och de inlagda har alla en sak gemensamt, dom är fullvaccinerade. Ju fler sprutor dom accepterat att utsätta sin egen kropp för ju värre är symptomen.

Vi har tjatat och tjatat försökt förklara för döva öron att detta fakevaccin är farligt och slår ut kroppens immunförsvar. Men vi har blivit hånade och kallade konspiratörer för vi har inte fått våran info från de rätta kanalerna eller svt's experter som ju måste tala sanning och inte är köpta... neeeeej då det är omöjligt.

Immunskadorna kommer att visa sig tids nog det är fakta och varningar från källor som har haft rätt I det mesta de senaste 3 åren och jag personligen skiter i vart den informationen kommer ifrån om den gång på gång visar sig stämma. Tänker man annorlunda och vill leva i bitterhet för att man har haft fel och inte är öppen för att ändra sin uppfattning trots att man är motbevisad så finns det bara en förklaring till det.... att man är helt dum i huvudet!
Citera
2022-04-16, 00:27
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
Här är nya fakta I länken från en kanal som ni oinformerade säkert accepterar som trovärdig eftersom ni alltid skyller på vart videon är uppladdad och delad ifrån när ni inte har något annat att komna med när tydliga bevis från seriösa forskare/läkare presenteras framför näsan på er.

Jag vet att det finns människor som fortfarande tror att covid-19 är ett naturligt virus som härstammar från fladdermöss eller nåt annat skämt fast det är bevisligen gjort av människor och läckt av dessa.

Ja ok då men än värre är det med personer som inte fattat att sprutorna är mRNA genteknik och inget klassiskt vaccin dom har lurat i er. Inte bara EN GÅNG utan TVÅ Och TRE gånger.... herregud!

https://youtu.be/absBO_YjPI4

Detta är från en betrodd sida som ni inte kan kalla för erat löjliga ord konspirationsteori. Den visar att sjukhusinläggningar i UK stiger kraftigt och de inlagda har alla en sak gemensamt, dom är fullvaccinerade. Ju fler sprutor dom accepterat att utsätta sin egen kropp för ju värre är symptomen.

Vi har tjatat och tjatat försökt förklara för döva öron att detta fakevaccin är farligt och slår ut kroppens immunförsvar. Men vi har blivit hånade och kallade konspiratörer för vi har inte fått våran info från de rätta kanalerna eller svt's experter som ju måste tala sanning och inte är köpta... neeeeej då det är omöjligt.

Immunskadorna kommer att visa sig tids nog det är fakta och varningar från källor som har haft rätt I det mesta de senaste 3 åren och jag personligen skiter i vart den informationen kommer ifrån om den gång på gång visar sig stämma. Tänker man annorlunda och vill leva i bitterhet för att man har haft fel och inte är öppen för att ändra sin uppfattning trots att man är motbevisad så finns det bara en förklaring till det.... att man är helt dum i huvudet!

Det värsta är att viruset är ännu värre. Helt klart skapat som en u båt i syfte att skada på sikt och under lång tid. Som ett lågintensivt krig.
Citera
2022-04-16, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Det visar sig säkert med tiden. Hjärtbesvär kan visa sig långt efteråt.

Man bör nog vaccinera sig var 4e månad om man löper risk att bli smittad. Då smittspridningen varit massiv i Sverige finns det risk för att vi står inför en tickande hälsobomb. Hjärtbesvär, diabetes, synproblem, nedsatt fysisk och psykisk prestationsförmåga. Kommer Försäkringskassan att ersätta och i så fall med hur mycket?
Man bör vaccinera sig var 4e månad med ett vacc som har samma biverkningar som sjukdomen...... eller i alla fall som "orginal viruset"dom allt mer muterade stammarna har bevisligen tappat effekt,
Citera
2022-04-16, 07:33
Medlem
Citat:
Du kanske inte känner några andra än dina löss? Jag kände två som dog och i alla fall en handfull som blivit rejält dåliga, så pass att de behövt sjukhusvård. Har men över 1 år senare...
Släpper de vaccin för personer under 65 år snart överväger jag att ta en fjärde spruta. Om inte hoppas jag att jag blir erbjuden vaccin till hösten.

Dina och andras "what-if-jämförelser" ger jag inte mycket för.

Och jag ger inte mycket för dina anekdoter från särskolan.
Du känner två som dött och en bunt som varit sjuka i över ett år..
Vad är det för jävla degenererade genskadade typer du känner?

Förresten tror jag inte du känner någon alls.
Dessa ”närstående” till dig finns inte likt Mollgan, utan du har troligen läst om dessa i tidningen och tror att du känner dom..

Lika osannolikt som historierna kring vaccinet från andra plattskallar som hävdar att dom känner högvis med folk som fått ”vaccinskador”
Citera
2022-04-16, 13:50
Medlem
https://youtu.be/lswF0VaezRk

Här är en officiell video med möte 2019 från när Fauci och andra höjdare när dom diskuterar hur fom ska komna runt de vanliga reglerna för att testa och godkänna medicin/ vaccin.

Från en sida som ni inte kan avfärda som konspirationsteori vilket förnekade ofta gör.

Tänkte om någon fortfarande tvekar på om denna covid-19 bluff var planerad eller inte?

Gå inte på nästa bluff samma människor snart kommer försöka lura världen med.
Citera
2022-04-16, 15:26
Medlem
arne99s avatar
Från sista släppet av pfizer dokument 2022-04-01, fda och pfizer visste om problemen med immunförsvaret innan det släpptes.

FDA and Pfizer Knew COVID Shot Caused Immunosuppression
https://www.globalresearch.ca/fda-pfizer-knew-covid-shot-caused-immunosuppression/5777512

April 1, 2022, another batch of 11,000 Pfizer documents were released by the U.S. Food and Drug Administration. Pfizer trial data reveal natural immunity was as effective as the jab, and that shot side effects were more severe in those under 55. Since the risk of severe COVID is dramatically lower in younger people, an elevated risk of side effects unacceptable, and the shot should have been restricted to those at high risk of severe COVID

The adverse event rate per dose for Pfizer’s mRNA jab, based on their own studies, is nearly 1 in 800, and the myocarditis rate is 10 in 100,000 — far greater than the 2 in 100,000 rate previously reported.
Citera
2022-04-16, 23:08
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParMobil
Och jag ger inte mycket för dina anekdoter från särskolan.
Du känner två som dött och en bunt som varit sjuka i över ett år..
Vad är det för jävla degenererade genskadade typer du känner?

Förresten tror jag inte du känner någon alls.
Dessa ”närstående” till dig finns inte likt Mollgan, utan du har troligen läst om dessa i tidningen och tror att du känner dom..

Lika osannolikt som historierna kring vaccinet från andra plattskallar som hävdar att dom känner högvis med folk som fått ”vaccinskador”

De som dog var gamla. Grannar. De som varit svårt sjuka har dels varit arbetskamrater, men även en ingift släkting. Känner förstås ännu fler som inte varit så svårt sjuka. Har aldrig skrivit att det skulle varit några "närstående".
De enda "plattskallarna" är de som förnekar viruset och dess farlighet. De lever i förnekelse och kommer troligen aldrig att fatta till den dagen då det drabbar dem själva, eller någon närstående som de förlorar, då de tror att det bara drabbar andra.
Citera
2022-04-16, 23:14
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Från sista släppet av pfizer dokument 2022-04-01, fda och pfizer visste om problemen med immunförsvaret innan det släpptes.

FDA and Pfizer Knew COVID Shot Caused Immunosuppression
https://www.globalresearch.ca/fda-pfizer-knew-covid-shot-caused-immunosuppression/5777512

April 1, 2022, another batch of 11,000 Pfizer documents were released by the U.S. Food and Drug Administration. Pfizer trial data reveal natural immunity was as effective as the jab, and that shot side effects were more severe in those under 55. Since the risk of severe COVID is dramatically lower in younger people, an elevated risk of side effects unacceptable, and the shot should have been restricted to those at high risk of severe COVID

The adverse event rate per dose for Pfizer’s mRNA jab, based on their own studies, is nearly 1 in 800, and the myocarditis rate is 10 in 100,000 — far greater than the 2 in 100,000 rate previously reported.

Var hittar du att viruset skulle förstöra immunförsvaret? Att vaccinet i mycket sällsynta fall kan leda till svåra infektioner som kan leda till skador på hjärtmuskeln har varit känt sedan länge. Vad du glömmer bort att berätta att risken är betydligt större efter en infektion av Covid19 än av vaccinet.

https://www.lakemedelsvarlden.se/fler-fick-myokardit-av-covid-19-an-av-vaccin/
Citera
2022-04-17, 03:53
Medlem
Det börjar bli dags att runda av det här. Covid försvann hastigt och lustigt. Omikron blev vad som räddade mänskligheten inklusive plattjordarna som vägrade vaccinet. Omikron såg till att vaccinera även antivaccarna, till priset av lite lägre IQ och kanske lite kronisk trötthet osv, men skydd mot värre varianter det fick de.

IVA är tomt, sjukhusen är rent av tomma. Covidpatienterna är puts väck. Som en avlägsen ond dröm för vårdpersonalen bara. Omikron är faktiskt överlag väldigt milt. Det är dags även för dig IMBILDEN att börja leva livet igen. I all välmening.

Har ju själv varit något av en alarmist innan då jag haft god insyn i vad originalet och framförallt Delta orsakade. Men numera är pandemin faktiskt över. Den försvann. Förhoppningsvis kommer det inte någon ny mördarvariant bara. Men omikron lär ju gett de flesta någon form av skydd även om det kommer en ny mutation.
Citera
2022-04-17, 07:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Det börjar bli dags att runda av det här. Covid försvann hastigt och lustigt. Omikron blev vad som räddade mänskligheten inklusive plattjordarna som vägrade vaccinet. Omikron såg till att vaccinera även antivaccarna, till priset av lite lägre IQ och kanske lite kronisk trötthet osv, men skydd mot värre varianter det fick de.

IVA är tomt, sjukhusen är rent av tomma. Covidpatienterna är puts väck. Som en avlägsen ond dröm för vårdpersonalen bara. Omikron är faktiskt överlag väldigt milt. Det är dags även för dig IMBILDEN att börja leva livet igen. I all välmening.

Har ju själv varit något av en alarmist innan då jag haft god insyn i vad originalet och framförallt Delta orsakade. Men numera är pandemin faktiskt över. Den försvann. Förhoppningsvis kommer det inte någon ny mördarvariant bara. Men omikron lär ju gett de flesta någon form av skydd även om det kommer en ny mutation.

Håller med dig om det, men världsledarna gör det inte. De senaste dagarna har det publicerats en del i internationell press om att pandemin absolut inte är över. WHO verkar inte släppa taget. Det blir definitivt en omstart till hösten med varningar, kanske nya restriktioner, om grundlagen har hunnit ändras och så mal det på. Läkemedelsbolagen har för mycket makt.
Citera
2022-04-17, 10:48
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Det värsta är att viruset är ännu värre. Helt klart skapat som en u båt i syfte att skada på sikt och under lång tid. Som ett lågintensivt krig.
Jag har blivit påkörd av ett rattfyllo har sviter än. En barndoms vän omkom i en arbetsplats olycka jag känner en som blivit svårt sjuk av covid och jag känner en som höll på att dö av vaccinet och en nära som dog av vaccinet. Du vet i den värkliga värden utanför din finns det alltid risker med allt. Att barn faktiskt svälter ihjäl borde du fundera på. Folk dör varje dag i infektionssjukdomar du vet att det finns fler än och värre än corona?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in