2022-03-04, 21:17
Avslutad
Börjar bli lite desperat efter ett extrajobb.. Men eftersom de finna få företag som vill anställa en extra när man redan har ett 7-16 jobb som ramlade jag över chattoperatör.
Så kort och gott. Är det värt det? Jag kan lätt sitta och skriva snusk och skit till gubbar, de har jag inga problem med. Men tjänar man ens något på det så att det är värt? Hur länge sitter ni som jobbar med de? Sen är jag tveksam på att skicka bild på mitt körkort som identifiering. Är det lugnt ?
2022-03-05, 04:53
Medlem
sebastian66s avatar
Allt är ju lugnt och chill bara tuta och kör. Vad du tjänar beror ju liksom lite på hur aktiv du är vad du har för action. Räkna med typ 1.22:- per mess är du normal kanske du lägger 50 mess i timmen då har du en lön på knappa 60 svenska utan skatt. Ska du sedan skatta då blir det lagom skoj.
Är du van kanske du landar 80 mess/Timmen då är situationen annorlunda.
2022-03-05, 14:36
Medlem
Det är bara att köra på som Sebastian66 (väl mött igen läckerbit föresten) säger, Euro kursen blir ju bättre och bättre gentemot SEK också, men problemet är ju Räven så klart. Det finns faktiskt flera rävar i flera olika instanser, så förutom Rävarna så är detta ett bra extra jobb (de flesta sidor kräver att du gör ett visst antal meddelande per vecka/månad bara).

Puss på ljumsken
2022-04-06, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Det är bara att köra på som Sebastian66 (väl mött igen läckerbit föresten) säger, Euro kursen blir ju bättre och bättre gentemot SEK också, men problemet är ju Räven så klart. Det finns faktiskt flera rävar i flera olika instanser, så förutom Rävarna så är detta ett bra extra jobb (de flesta sidor kräver att du gör ett visst antal meddelande per vecka/månad bara).

Puss på ljumsken

Vadå räven? Vad gör hen
2022-04-06, 14:40
Medlem
Citat:
Det är bara att köra på som Sebastian66 (väl mött igen läckerbit föresten) säger, (de flesta sidor kräver att du gör ett visst antal meddelande per vecka/månad bara).

Vilka arbetsgivare rekommenderas?
2022-04-13, 18:34
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fsx341
Vadå räven? Vad gör hen
Bits med vassa gaddar.
2022-04-17, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Arg är bara förnamnet. om en timme så är dom så dyngraka att meddelanden är oläsliga.
Jag har varit allt ikväll. Pyskolog, socialarbetare, toalett, stand-up komiker, domina, såna jävla köer.
2022-04-17, 06:48
Medlem
anre24s avatar
Vad har hänt med chattcentralen? Finns knappt några meddelanden längre även fast det är påsk. Hela tiden väntar på meddelanden.
2022-04-18, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Vad har hänt med chattcentralen? Finns knappt några meddelanden längre även fast det är påsk. Hela tiden väntar på meddelanden.
logga in cw då sån jävla kö ågren fan
2022-04-18, 19:13
Medlem
Citat:
logga in cw då sån jävla kö ågren fan

Nu är jag jävligt nyfiken på en sak.

Hur är kön på CW? Är den konstant? Får man alltid in nya meddelanden oavsett hur snabb man är? Och vilka tider är bäst att jobba på (flest meddelanden)?

Otroligt tacksam för svar.
2022-04-18, 23:07
Medlem
Mopsans avatar
Påsken är verkligen inte över för gubbarna. Det dricks vin för fulla muggar och berättar allt om livet.
2022-04-22, 11:03
Medlem
dagus1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Påsken är verkligen inte över för gubbarna. Det dricks vin för fulla muggar och berättar allt om livet.

Hur är det med påskfirandet idag då? Skickar gubbarna mycket meddelanden ens?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in