2021-11-01, 23:59
Medlem
WolframTungstens avatar
Felpost.
Citera
2021-11-02, 00:00
Medlem
WolframTungstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peller
Jodda nog star det priser.
Men kostar klockan over 500K [har jag for mig] sa blir det POA....
Du har rätt, det står priser. Jag upptäckte det efter min postning.
Citera
2021-11-11, 20:12
Medlem
Nu är klockan beställd! En 126619LB till min far på 80 års födelsedag.

Grymt att få tag i en submariner. Går inte här i Usa. Synd bara att det inte går att få tag i en stål. Lite dyr men vad ska man göra. Han vill ha en submariner.
Citera
2022-04-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Är det helt kört med en sub till och med dessa dagar?

Jag hade åtminstone snackat med närmaste AD och sett om det verkligen är omöjligt. Kanske går att få om man är villig att vänta ett tag?

Personligen skulle jag ha svårt att köpa begagnat. Det är ju dessa profitörer som gjort det omöjligt att köpa i butik och helst borde de väl bojkottas.

24månader för stål, dock behöver man vara befintligt kund. Ganska sjukt med tanke på att de var lagervara för några år sedan..
Citera
2022-04-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duschaikallingar
24månader för stål, dock behöver man vara befintligt kund. Ganska sjukt med tanke på att de var lagervara för några år sedan..

Hos vilken AF?
Befintlig kund? Med vilken spend och pa vad?
For att du har kopt 3-4Rolex innan kommer inte ge dig nagon Sub.
Har du daremot spenderat nara sjusiffrigt pa hyllvarmare och smycken sa ar det inga 24manader.
Kanske 24timmar.
Citera
2022-04-16, 22:12
Medlem
Citat:
Hos vilken AF?
Befintlig kund? Med vilken spend och pa vad?
For att du har kopt 3-4Rolex innan kommer inte ge dig nagon Sub.
Har du daremot spenderat nara sjusiffrigt pa hyllvarmare och smycken sa ar det inga 24manader.
Kanske 24timmar.

Ligger en bit efter för att få 24h express
Citera
2022-04-16, 22:15
Medlem
Citat:
Ligger en bit efter för att få 24h express

Ajaj....
Men det var inte svar pa min fraga om vilken AF som sager sig leverera en Sub [och jag antar du med detta menar en SS och inte en TT eller PM som redan idag finns tillgangliga mer eller mindre direkt for nagon med spend]
Citera
2022-04-16, 22:15
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Nu är klockan beställd! En 126619LB till min far på 80 års födelsedag.

Grymt att få tag i en submariner. Går inte här i Usa. Synd bara att det inte går att få tag i en stål. Lite dyr men vad ska man göra. Han vill ha en submariner.
Alltså... Jag är glad för din/er skull och jag vill inte var okänslig... Men vad händer när den tråkiga dagen infaller och din far inte längre är i livet? Har ni så mycket pengar att du inte behöver tänka på det? Själv försvann min halvbrors Rolex, som han fått av min far, när han (min halvbror) gick bort.

Nu brydde jag mig inte så mycket om det, men du kanske förstår hur jag tänker.
Citera
2022-04-17, 06:50
Medlem
Citat:
Ajaj....
Men det var inte svar pa min fraga om vilken AF som sager sig leverera en Sub [och jag antar du med detta menar en SS och inte en TT eller PM som redan idag finns tillgangliga mer eller mindre direkt for nagon med spend]

Ja precis, den vanliga SS med svart ring och datum.
Citera
2022-04-17, 07:12
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benniejet
Känner att det är dags att köpa Rolex.

Det går ju inte att få tag på en ny från AD, så hur hade ni gått tillväga för att köpa en fräsch Submariner? Blocket?

Eller så gör du en större grej av det och bakar in en resa i det hela och köper hos en AD nånstans nere i europa...Det blir ett minne för livet. Läste på klocksnack om en som fick världens service av AD i Belgrad eller nåt ... gubben körde de tillochmed till flygplatsen efter avslutad affär
Citera
2022-04-17, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Eller så gör du en större grej av det och bakar in en resa i det hela och köper hos en AD nånstans nere i europa...Det blir ett minne för livet. Läste på klocksnack om en som fick världens service av AD i Belgrad eller nåt ... gubben körde de tillochmed till flygplatsen efter avslutad affär

Det lär väl inte gå att få tag på där heller tyvärr.
Citera
2022-04-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ja precis, den vanliga SS med svart ring och datum.

Sa svara istallet pa fragan om vilken AF som lovar detta istf att bubbla om annat.
For just nu framstar du bara som en tramsande glappkaft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in