2022-04-16, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Man måste komma ner på er nivå för att kunna nå fram till er. Tycker ni låg begåvade white trash lyckas skräpa ner tråden ganska bra utan mig. Allahu Akbar!

Särskrivning och svengelska; du är ett riktigt praktexempel!

Jag förstår att avsaknaden av stake försvårar förmågan att hävda sig i verkligheten, så du kan väl fortsätta sprida din dynga här, ditt lågbegåvade troll.
Citera
Medlem
Varför ställs inte ansvariga, för att det ser ut så här i sverige, inför rätta?!
I en militär domstol för landsförräderi..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Du har så klart rätt men det går inte att föra ett logiskt resonemang på FB, det här helt omöjligt. Man blir överfallen av 10 000 hatande bittra högersnubbar som pepprar ut sitt dravel från tangentbordet.

Det är därför man ska trolla upp alla högersnubbar. FB är inte till för att föra logiska resonemang. Trodde det var uppenbart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpungen
Har du det på papper eller är det bara svartpengar eller bidrag?

Högerextremisterna som hänger här bidrar oftast inte med särskilt mycket till stadskassan nej. Åtminstone betydligt mindre än en kraftig majoritet av alla invandrare.

Fråga: Är det verkligen en överraskning för dig?
Citera
2022-04-16, 21:57
Medlem
Pan-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Hurra! Jättebra! Verkligen!

Men inget svar på proportionalitet och inget svar på exemplet med Göteborgs-kravallerna..
Kastad knytnävsstor sten/gatsten = potentiellt dödlig projektil. Möts proportionerligt med dödligt våld mot våldsverkare för att förhindra död eller allvarlig kroppsskada.

Lärdom från Göteborgskravallerna = skytt, vapen och ammunition anpassat för ändamålet.

Jag svarade på dina båda frågeställningar och borde inte ha behövt förtydliga mig så här för att du skulle förstå.
Citera
2022-04-16, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Nej ovan är DIN ÅSIKT. Svensk lagstiftning är ett faktum. Och svensk lagstiftning tillåter offentlig antändning av böcker, oavsett innehåll.

Ja, det är min åsikt och Sverige behöver skärpa lagar och straff på en rad olika områden, inklusive kraftigt ökade resurser till polisen till situationen är under kontroll.
Citera
2022-04-16, 21:58
Medlem
Citat:
Min poäng är att det ska självklart vara förbjudet att bränna både bibeln eller koranen offentligt.

Problemet nr ett här är våra otroligt mesiga lagar och straff.

Jag försvarar inte dem som nu attackarerar polisen etc, de ska buras in men ovan är ändå ett faktum.

Varför ska det vara förbjudet?
Citera
2022-04-16, 21:59
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Visst är det så men dina motdebattörers poäng är att det demonstranterna gör har många gånger gjorts förut och detta utan Paludan och även då med svaga insatser och brist på påföljder för de inblandade. Jag tror inte det problemet försvinner för att man stoppar Paludan.

Någon gång måste väl samhället göra om, göra rätt så i slutändan kanske det är av godo även om det är bakvänt och jag hör vad du säger.

Glad Påsk!
Helt överens på det, samtliga dessa huliganer ska straffas så hårt det går eftersom de begår ett uppenbart brott, men anser att diskussionen om polisens icke-agerande kan diskuteras för sig, och Paludans nytta för sig.

Uppenbart ett problem med dessa områden, och som du säger har bilbränder och upplopp skett förr, men Paludans agerande är som sagt att slå in redan öppna dörrar, det är ingen som inte visste det har skett förr, eller kommer ske igen (som i dag i Malmö)
Om Rasmus vill ändra på problemet med utanförskaprsområdena så är nog det bästa att gå politikens väg och förändra samhället genom reformer, istället för bokbränningar.
Citera
2022-04-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Ja men du var ju en smart en. Jag tror inte du fattar vidden av Paludans val av litteratur för sin pyromani. Till och med DN försvarar hans rätt att bränna denna bok. Västerlandet bygger på religionskritik. Och de som kommit hit och inte accepterar borde lämpligen åka nån annanstans. Oavsett hudfärg.

Klockrent.
Senast redigerad av Skotergas 2022-04-16 kl. 22:04.
Citera
2022-04-16, 22:00
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ja, det är min åsikt och Sverige behöver skärpa lagar och straff på en rad olika områden, inklusive kraftigt ökade resurser till polisen till situationen är under kontroll.

Vad du efterfrågar är inskränkningar av våran yttrandefrihet. Nej tack. Det vore ett steg i fel riktning.
Citera
2022-04-16, 22:01
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Varför ska det vara förbjudet?
Därför muslimer är lättkränkta...?
Med ironi..
Citera
2022-04-16, 22:01
Medlem
Alla kan räkna ut det ändå, vilka det är som går i taket när man bränner koranen, ihop med bacon dessutom. 😄
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Utländsk media skriver om migranterna som attackerar polisen.

Svensk media skriver NOLL om vilka det är som attackerar polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in