2022-04-16, 21:38
Medlem
otellos avatar
Bokstavligen vartenda land som upplevt en islamistisk revolution har gått åt helvete. Islamister och deras nyttig idioter måste bekämpas.
Citera
2022-04-16, 21:38
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Om du anser att våld är rätt metod då är du inte ett dugg bättre.
Ja våld är helt rätt att använda här, men polisen får inte även om dom vill.
Ja återigen ja, skjut skarpt.
Citera
2022-04-16, 21:39
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
För att det inte passar in i deras verklighetsbild. Allt är Paludans fel, precis som när man skyller allt på Lamotte när han åker ut och filmar i orten och det blir kravaller. Då hoppar vänstern på Lamotte eftersom han "provocerar". Det är djupt sovande människor vi pratar om här.
Bra rutet. Folk som går i ljusmanifestationer ifall en ISIS-terrorist mördar deras egna barn. Det handlar om sjuka människor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Alla som förespråkar att folk med mörk hudfärg inte har samma rätt att leva här ser jag som äckliga rasister, och dom förtjänar stryk.
Kan bara vara SDäckel som försvarar en sån här gris

Verkar som att han har fått extremt dåligt rykte i Danmark och att det går rykten om att han chattat med minderåriga på Discord med grovt sexuell ton.
Citera
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Om folk skulle börja bränna bibeln offentligt skulle det bli ett sju-hvetes liv också.

Det ska inte vara ok att bränna varken sig bibel eller koranen offentligt. Problemet nummer ett är våra otroligt mesiga lagar och straff.

Men ja, jag tycker verkligen det är komiskt att nu de högerextrema i Sverige plötsligt blivit expert på att tolka koranen, till åt mig skratta, fånar.

Buset ska sättas bakom bom, oavsett vilka de är, invandrare av 5-generation eller ur-svenskar.

Vi måste sluta upp med det här förbannade mesandet.

Så med andra ord - om någon har köpt en bok för sina egna pengar så bestämmer du över någon annans ägodel och vad denne får göra med den? Så om någon som tycker väldigt mycket om Kalle anka ser mig bränna en Kalle Anka tidning som jag köpt så får han stoppa mig?
Citera
Medlem
Pan-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Jag är ju inte polis, om du trodde det...

Givetvis handlar det ju också om proportionalitet. Hur illa och obehagligt detta än är så handlar det inte om brott där man på ren instinkt skall/måste skjuta och kanske i värsta fall skjuta någon till döds.

Jag tycker också att man inte behöver vara dummare än att man lär sig av det som varit. I Göteborgskravallerna 2001 avlossades två (kända) skott av polis. Det ena träffade en 19-årig demonstrant som höll på att dö. Det andra skottet var några centimeter ifrån att träffa en helt oskyldig fotograf(!) som idag har en lyktstolpe att tacka för sitt liv. Tycker du detta låter som någonting vi skall ta efter?
Kaliber, kula och krutmängd anpassas givetvis till att penetrera hotet, överföra all sin energi i kroppen och stanna där, helst i motsatt revben så att vitala organ får ta hela "smällen".

Sedan är självklart mycket goda skyttar med gedigen kunskap och erfarenhet av största vikt.

Rätt skytt, rätt vapen och rätt ammunition så är kvarvarande kadaver i efterspelet uteslutande av en variant med sten i sin hand.
Citera
2022-04-16, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpungen
Dags att Sverige gör nägot radikalt nu å dessa problem! Stäm för bövelen av i bäcken i tid, innan det går över till folket! Detta bådar inte gott! Vem tar konsekvenserna när det spårar ur?

Jag har alltid röstar vänster men detta var droppen. Blir omöjligt för mig att rösta på V eller S i nästa val.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Så med andra ord - om någon har köpt en bok för sina egna pengar så bestämmer du över någon annans ägodel och vad denne får göra med den? Så om någon som tycker väldigt mycket om Kalle anka ser mig bränna en Kalle Anka tidning som jag köpt så får han stoppa mig?

Du vet exakt vad jag menar men om du vill spela dum så fine for me, be my f**king guest.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zacc
Rinkeby, kastades lite sten. Ett antal greps.
Inga poliser i underläge och inga av våra skattebetalares fordon snoddes eller brändes.

Muslimerna i Rinkeby var kanske lite klokare och lät sig inte provoceras?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Man tror det är "Islamisterna"..
Men det är vanliga muslimer.

Muslimer som jobbar på statliga myndigheter i Sverige som öppet stöttar våldet mot polis, brandmän och vanliga människor. Det går att läsa överallt på Facebook. De har förklarat krig mot Sverige.

Jag bryr mig inte vilka de är, de är helt perfekt. Kan vi komma tillbaka detta, och släppa Pandemin, Ukraina och allt de och fokusera på de som händer i Sverige. Det är ljuv musik i mina öron. Låt dom bomba sönder och sabba för sig själva inför valet, det är inte roligt för sossarna
Citera
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Alla som förespråkar att folk med mörk hudfärg inte har samma rätt att leva här ser jag som äckliga rasister, och dom förtjänar stryk.
Kan bara vara SDäckel som försvarar en sån här gris
Dom har förlorat sin rätt att interagera med oss så ja jag blev rasist senaste dygnet när jag ser vad dom gör med mina skattade pengar.
Citera
2022-04-16, 21:41
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Eh? Det får du väl fråga de som ställer till med upplopp. Det är ju inte som att Pauludan gör något olagligt eller ens skadar någon.

Som svensk är jag ju redan svartmålad av invandrare, vi är rasister, pedofiler, horor och horungar. Vi har förstört deras länder o.s.v. Att vara svensk är ett skällsord i orten.
Så du anser att Paludan inte är medveten om konsekvenserna av sitt handlande? Tror du jag är dum eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in