2022-04-16, 21:17
Avstängd
flugornass avatar
Vänta nu är jag på fel forum?
Är det här familje liv eller?
Hur fan kan så många försvara detta?
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavensDevils
Tack, jag trivs utmärkt i Sverige idag. Växte dock upp i ett WT-område med mycket skit och misär, skaffade en bra utbildning och har flyttat till ett bra område där jag har det lugnt och skönt. Föresl0r att du gör detsamma om du bor i ett område du inte känner dig trygg i. Till syvende och sist är ansvaret bara ditt och ingen annans.
Bor i ett kalas område i Stockholm. Bostadsrätt värd ca 4 miljoner. Pensionär med ca 32 ut efter skatt. Det går ingen nöd på mig kompis !
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ixtapa
Det enda Rasmus P ser till att göra är bränna miljoner av våra skattepengar. Mannen borde skickas ut, omgående.

Tror du att det är det enda som Rasmus aktioner leder till så är du en idiot som inte kan tänka nyanserat.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Du försöker avleda.

Det som är intressant är det resultat han åstadkommer. Nämligen att visa upp hur galna vissa muslimer är. Och där har han lyckats bra.

Han bränner en koran och en grupp muslimer blir helt galna. Inte bara en gång utan fler gånger.

Detta undgår få svenskar. Så mission accomplished kan man säga.
Kan man mycket väl säga. Precis som 30-novemberföreningen i Lund fick halva Lund att gå man ur huse för att protestera. Stenkastning och knallskotten haglade. Nazzar tenderar att ställa till med mycket tumult.
Citera
2022-04-16, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Bor i ett kalas område i Stockholm. Bostadsrätt värd ca 4 miljoner. Pensionär med ca 32 ut efter skatt. Det går ingen nöd på mig kompis !
Grattis, min vän!
Citera
2022-04-16, 21:19
Medlem
Om någon ställde sig och brände biblar skulle det knappt uppmärksammas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
SVT censurerar lika hårt som rysk statsmedia, i vanlig ordning.

Det är ju självklart inte muslimer som kaozar utan det är ju folk från socioekonomiskt utsatt områden som mår dåligt för de inte har något arbete
Båda delarna kan vara sanna muslimer och de lever utanför arbetsmarknaden/integrerade i "normalsamhället"
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Det bästa vore om han fick ordentligt med stryk.

Vilka fler skall du slå för att de protesterar på ett lagligt sätt som inte passar dig?
Citera
2022-04-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vänta nu är jag på fel forum?
Är det här familje liv eller?
Hur fan kan så många försvara detta?

För att Sverige är på väg att bli ett muslimskt land, där vi ska följa deras lagar och regler? Inte svårare än så har redan börjat odla musse skägg
Citera
2022-04-16, 21:20
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixtapa
Så du är en av de som tror hat och aggressioner någonsin löst konflikter. Zzzz 🤓smart
Nä just nu tror jag på våld löser våld, polisen är löjligt lama skjut skarpt mot blattarna.
Jag har nyligen upptäckt hur illa ställt det är i landet (kolla min historik) jag vill ha Sverige tillbaka.
Citera
2022-04-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Om någon ställde sig och brände biblar skulle det knappt uppmärksammas.

Jo kanske livets ord knutby pastorn eller Jehovas eller liknade inte jag iaf, det är en bok med text nån pårökt stackare skrev en gång för jävligt länge sen
Citera
2022-04-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic
Polisen har ändrat taktik, man är offensiv nu med pepparsprayande. Kommer bli anhållningar och sannolikt utvisning också.
Utvisning??

Förklara hur det skulle fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in