2022-04-16, 20:23
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Tror du exakt beskrev vem du är med detta inlägg.
Vem är han?
Citera
2022-04-16, 20:26
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Tror du exakt beskrev vem du är med detta inlägg.

Det ballar ur!!!
Citera
2022-04-16, 20:32
Medlem
Strykninmannens avatar
Jag vill se vad Dumben skickar.

Om dom skickar barnporr till gäddorna. Vad betyder det?
Citera
2022-04-16, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Fan vad löjlig du är. Insinuerar att jag skulle vara pedofil bara för att jag kritiserar Patrik och Sara och deras oproffsiga stil och deras livsstil där de åker land och rike runt för swishade pengar och förstör folks liv för påhittade barns skull.

Bra rutet peddo.
Citera
2022-04-16, 20:48
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Bra rutet peddo.

Jag skiter i om du kallar mig peddo. Men det bevisar bara att det inte går att kritisera Patrik och Sara i den här tråden utan att deras lojala mobb ska komma med personangrepp. I en anonym tråd kan man väl leva med personangrepp, men tänk på de män vars liv förstörs av att de falskeligen hängs ut som pedofiler. Alla som hängs ut på Dumpen är inte pedofiler. Det finns åtminstone en man som bara har råkat vara på fel plats vid fel tillfälle.
Citera
2022-04-16, 20:52
Medlem
Strykninmannens avatar
Hur kan Dumpen inneha barnporr. Det är väl olagligt?
Citera
2022-04-16, 20:54
Medlem
Citat:
Jag skiter i om du kallar mig peddo. Men det bevisar bara att det inte går att kritisera Patrik och Sara i den här tråden utan att deras lojala mobb ska komma med personangrepp. I en anonym tråd kan man väl leva med personangrepp, men tänk på de män vars liv förstörs av att de falskeligen hängs ut som pedofiler. Alla som hängs ut på Dumpen är inte pedofiler. Det finns åtminstone en man som bara har råkat vara på fel plats vid fel tillfälle.
Läser kommentarerna på FB...är som en sekt. Familjer skadas, sbälvmord, misshandel... Och som du skriver - säger man minsta lilla mot det hela så blir man automatiskt "peddo".
Jävligt konstigt att det ordet används så mycket av dumpens anhängare när P & S gör stor sak i media om att de "inte anklagar någon för att vara pedofil"...
Citera
2022-04-16, 20:54
Medlem
Citat:

Jag ska svara dig då du inte riktigt verkar ha förstått hur det fungerar. Är dock tveksam till om det ligger inom din förmåga att förstå detta men jag gör ändå ett försök.

Det är ingen av dessa männen som hängs ut som pedofiler. Dom hängs ut då dom raggar efter barn på internet som dom sen åker för att träffa.

Förstår du skillnaden?
Citera
2022-04-16, 20:57
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Jag ska svara dig då du inte riktigt verkar ha förstått hur det fungerar. Är dock tveksam till om det ligger inom din förmåga att förstå detta men jag gör ändå ett försök.

Det är ingen av dessa männen som hängs ut som pedofiler. Dom hängs ut då dom raggar efter barn på internet som dom sen åker för att träffa.

Förstår du skillnaden?

Roligt att du ska försöka tala om för mig "hur det fungerar", men helt verkar ha glömt att framförallt Sara regelmässigt kallar männen de träffar för pedofiler. Jag kan länka ett flertal exempel om du vill. Om man till exempel skrattande kör efter en man på cykel och fnissande kallar honom för "den cyklande pedofilen", då hänger man ut honom som pedofil.

Förstår DU det?
Citera
2022-04-16, 21:08
Medlem
Citat:
Roligt att du ska försöka tala om för mig "hur det fungerar", men helt verkar ha glömt att framförallt Sara regelmässigt kallar männen de träffar för pedofiler. Jag kan länka ett flertal exempel om du vill. Om man till exempel skrattande kör efter en man på cykel och fnissande kallar honom för "den cyklande pedofilen", då hänger man ut honom som pedofil.

Förstår DU det?

Oj nån som fnissar och kallar nån pedofil. Starka scener.

Tror dock att personerna har det jobbigare med det faktum att dom skickar meddelande till barn där dom visar både kuken och ansiktet och bokar in knullträffar med dessa barn. Och sen faktiskt dyker upp på plats.
Men absolut, det där fnissandet är mycket värre.
Citera
2022-04-16, 21:10
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Oj nån som fnissar och kallar nån pedofil. Starka scener.

Tror dock att personerna har det jobbigare med det faktum att dom skickar meddelande till barn där dom visar både kuken och ansiktet och bokar in knullträffar med dessa barn. Och sen faktiskt dyker upp på plats.
Men absolut, det där fnissandet är mycket värre.

De skickar ju inte meddelanden till barn! De tror att de gör det, men istället skickar de till en avdankad skäggig höjdhoppare och hans bitska ragata till kompis som hugger efter dem som en fisk efter ett läckert bete.

Om de hade haft kontakt och skickat dickpics till riktiga barn hade det kanske varit en annan femma, och mer motiverat att hänga ut dem, men det som Patrik och Sara sysslar med är inget annat än brottsprovokation.
Senast redigerad av Ronnie.ONeal 2022-04-16 kl. 21:13.
Citera
2022-04-16, 21:17
Medlem
Citat:
De skickar ju inte meddelanden till barn! De tror att de gör det, men istället skickar de till en avdankad skäggig höjdhoppare och hans bitska ragata till kompis som hugger efter dem som en fisk efter ett läckert bete.

Om de hade haft kontakt och skickat dickpics till riktiga barn hade det kanske varit en annan femma, och mer motiverat att hänga ut dem, med det som Patrik och Sara sysslar med är inget annat än brottsprovokation.

Exakt så funkar det. Gäddorna gör inget olagligt (mer än att dom skickar kukbilder vilket inte är tillåtet.)
Det enda straffet är dom sociala problem som gäddorna eventuellt drabbas av pga uthängningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in