2022-04-16, 19:41
Medlem
maxatdunders avatar
Helikopter, pikét, hästpatruller, dialogpoliser och säkert massa civilare. Bra, då vet vi vart alla våra pengar går till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Jag brukar inte hoppas på våld, men det vore inte fel om denne dvärgpedofil fick en gatsten rakt i nyllet.

Ja dom här muslimerna är ju fegisar, Allah vänder sig i graven av sina följares feghet. Varför gör dom inget mer än skrika allahu akbar och kasta sten skäms på er profeten skäms över att ni inte försvarar honom.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Tror du att majoriteten av alla musslor/invandrare i Sverige är ute och härjar?

Tror snarare det är en liten del 10-20% max i varje ort han åker till om ens det.
Inte svårt att skriva t.ex. vilken enorm intolerans det finns hos en del av de utrikesfödda blablabla.

Men du är väl en svärjevännNn? :3
Det är ändå en rätt stor del av lokalinvånarna om man räknar med att det bor cirka 9500 pers i till exempel Skäggetorp. Det vore mer vettigt om de gick ut och demonstrerade mot kommunalpolitiken eller att tjockisarna i Bandidos och det lokala nätverket härjar (men de sistnämnda är ju ofta själva boende där så det vågar de väl inte) istället för dåligt skrivna sagoböcker som någon börjat kalla "heliga" och så har apflocken accepterat den vanföreställningen.
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Varje bränd koran är en skymf mot en hel folkgrupp o bör betackas med sten, det är dansk svinet värd.

Skulle du strida för Sverige om det bröt ut krig?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Plötsligt överröstades den högerextrema politikerns tal av att Råslättskyrkans klockor började ringa, och anförandet pausades för en kort stund. Då började åhörarna skratta.

Bakom motaktionen låg Fredrik Hollertz, präst i Svenska kyrkan. Hollertz har nu delgivits misstanke om störande om allmän sammankomst.

Vilken legend präst
Makes no sense, Islam och Kristendom har villt skilda religösa åsikter. Snarare förvirrad präst..
Citera
Medlem
Ja han är flummig, som fan. med sitt hora-snack

Men han har så rätt om polisen, vad fan håller de på med!!! Grip dom som kastar! Rid inte förbi bara!

GRIP DOM!! NI SJÄLVA ÄR FAN VITTNEN TILL HÄNDELSEN!!
Citera
Medlem
Ingen kan säga något annat än att hans analys av den svenska polisen och tillståndet av den svenska demokratin är helt korrekt.
Citera
Medlem
quts avatar
Varför är en dansk tomte här och skapar oreda,,, skicka fanskapet hem eller till Iran eller lämplig land så vi slipper allt jävla bråk,,,, vi har fan nog ändå med skit.
Citera
2022-04-16, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Varje sten är ett mordförsök.

Absolut inte! Rekvisiten för Försök till mord är att vederbörande skall haft uppsåt att döda SAMT att skadan (av stenen) di facto hade kunnat leda till döden. Jag tror väldigt få som kastar sten från 10-15 meters avstånd har uppsåt att döda OCH jag tror att relativt få stenkast från det avståndet direkt skulle kunna leda till döden (även om det såklart är möjligt).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Tror du att majoriteten av alla musslor/invandrare i Sverige är ute och härjar?

Tror snarare det är en liten del 10-20% max i varje ort han åker till om ens det.
Inte svårt att skriva t.ex. vilken enorm intolerans det finns hos en del av de utrikesfödda blablabla.

Men du är väl en svärjevännNn? :3
Nej men de stödjer det… de tycker krig är trevligt. Ett folk som på grund av inkompetens varit arbetslöst i tusen år måste ju förströ sig på något sätt…
Citera
Medlem
Tjejen som kastade tillbaka en sten mot ligisterna ska fan bedömas.

Man agerar inte så som en polis, man agerar som en klunga/team i detta fall.

Bryr mig inte så mycket, men den horan ska fan tillbaka till skrivbordstjänst eller avgå.

Vill inte se sådana poliser i min närhet...
Citera
Medlem
Ratads avatar
Jag har visst ingen koll. Det bor tydligen över 10 000 i Skägget numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in