2022-04-16, 19:35
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Min poäng är att rätt typ av provokation gentemot en målgrupp alltid kan gå hem. Ingen grupp är immun mot kaos. Hänger du med lille vän?
Det är, i det här fallet, som att trycka på en knapp, och det spelar inte så stor roll vilken knapp eller hur hårt den pressas. Det spelar heller ingen större roll att man strängt taget befinner sig utomlands (ej hemma i MENA).

De reagerar mekaniskt - och kan inte göra annat - och mekaniken är mycket enkel. De är enfaldiga.
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ojoj nu är paludan riktigt arg på dialog polisen haha vilket skämt...
Ja.. instämmer.. dialog-poliser är ett skämt...
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Denne dvärgpedofil är nog det sjukaste till mänskligt avskum jag någonsin sett.

Står och skriker i megafon så mycket okvädningsord om mohammed och mohammeds mamma.

Nu tigger han pengar i livestreamen också. Ska väl gå direkt till hans sexchattande med barn.
Citera
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Visst är Paludan en stor jävla clown. Men det han gör visar ändå vilken enorm intolerans som finns hos de utrikesfödda personerna som flyttat till Sverige. I allt detta så visar det ju vilka enorma problem vi importerat till vårat land. Så även fast Paludan är en stor clown så visar ändå allt som händer vilka människor som vi fått hit. Så länge dom får leva rövare o göra som dom vill så slipper vi upplopp o kravaller. Men så fort något inte passar så börjar man bete sig så här. Skrämmande.

Tror du att majoriteten av alla musslor/invandrare i Sverige är ute och härjar?

Tror snarare det är en liten del 10-20% max i varje ort han åker till om ens det.
Inte svårt att skriva t.ex. vilken enorm intolerans det finns hos en del av de utrikesfödda blablabla.

Men du är väl en svärjevännNn? :3
Citera
2022-04-16, 19:36
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
han får skadestånd skulle jag tro
Eller pizza . Sverige är kört som många sagt nu i flera år ,tack våra politiker som sänkt Sverige i botten👎
Citera
2022-04-16, 19:36
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Denne dvärgpedofil är nog det sjukaste till mänskligt avskum jag någonsin sett.

Står och skriker i megafon så mycket okvädningsord om mohammed och mohammeds mamma.

Nu tigger han pengar i livestreamen också. Ska väl gå direkt till hans sexchattande med barn.
Om det är så har han ju rätt mycket gemensamt med Muhammed.
Citera
2022-04-16, 19:37
Avstängd
Unobosss avatar
Plötsligt överröstades den högerextrema politikerns tal av att Råslättskyrkans klockor började ringa, och anförandet pausades för en kort stund. Då började åhörarna skratta.

Bakom motaktionen låg Fredrik Hollertz, präst i Svenska kyrkan. Hollertz har nu delgivits misstanke om störande om allmän sammankomst.

Vilken legend präst
Citera
Bannlyst
Undrar om polisen agerar så uselt för dom vill dansken ska sluta och åka hem lr är svensk polis så här värdelös 🤷🏻‍♂️🐣👮🏽‍♀️👮🏿🐣
Citera
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
”Trygghet”? Första april var för ett par veckor sedan. Har du följt vad som hänt i Linköping och Örebro? Kallar du det för trygghet? Ni kan inte skapa ett skit. Ni duger inte ens till att bränna en koran för det behöver ni en utlänning till. Som allt annat i samhället. Det är inte mycket ni klarar av förutom att gråta på Flashback. Det är svennebanan RIKTIGT duktig på. Det kan jag intyga! Men göra något sj, är för mycket begärt?

Men du, om allt är så skit i Sverige, varför åker du inte hem då till ditt hemland där du trivs bättre?

Jag har följt vad som händer. Är det inte ni som slänger sten som skapar otrygghet? Är det svenskars fel att Paludan står och provocerar muslimer? Ingen har bett honom om att komma hit.

Jag har inte beställt någon koranbränning. Vad en blekfet dansk gör i Sverige kan inte jag svara på. Han verkar dum i huvudet. Men ni som står o kastar sten o beter er som idioter är ju precis lika dumma.
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Varje sten är ett mordförsök.
Citera
Medlem
swebarbs avatar
stränga order idag igen , stå passivt medans det regnar stenar.. vad i helvete ? förstår att paludan är fly förbannad att polisen inte ingriper mot dom som kastar sten... fyfan va pinsamt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
"Vi gör vårt jobb" - ingriper inte när brott sker...

Instämmer. Polisen i Sverige är helt inkompetenta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in