2022-04-16, 19:21
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Alltså han ÄR dansk
Det vet jag, men man är inte efterbliven för att man är dansk. Danskar är ett mycket bra folk. Det är Rasmus som ger ett starkt efterblivet intryck.
Citera
Medlem
frdks avatar
Söt gubbe det där "jag blöder.. jag dör" mentalitet
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Skadar inte att vara på din vakt. Nej jag klickar inte på din länk. Att du använder uttrycket ”boomer” gör dig till en simpel ungdom. Är du äldre än en ungdom så borde du inte slänga dog med sådana fåniga uttryck.

Hehe. Inget fel på Youtube-länken. Det är så de ser ut.
Citera
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja för det har vi inte hört förut. Om 1 vecka är de glömt och vardagslunket fortsätter.

Stollen sa i Liven att han kommer köra och bränna koranen även nästa vecka.
Citera
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
”A case study from Denmark” Hahahaha du måste vara en riktigt blåst svenne. Sluta äta surströmming och få i dig lite kebab. Jag ska nog gräva fram en studie from research gate som visar hur blåsta vita européer är. Eller iof det behövs inte. Kolla bara på hur vi helt öppet får rövknullar er poliskår medan den vita mannen ser på. Ni kan inte ens bränna en koran. Vad hände med testosteronet? Behöver ni en utlänning för att visa er hur man gör? Inte ens det klarar ni.

Men likt förbannat så klarar ni inte av att skapa trygghet, fred och ett välfungerande samhälle i era hemländer. Den dumma, vita mannen däremot har ju lyckats bra med den saken. Det är ju därför ni kommer hit, så ni får smaka russinen i kakan.
Citera
Medlem
Han känns som någon som är lite efter...

MEN!!

Det ligger något i det han säger, några kastar sten på poliser! Man borde ta dom direkt, det är helt sjukt att man inte gör något!

Visst man ska inte eskalera läget, men va fan, hur ska dessa våldsamma män få respekt för polisen, om de bara tittar på!
Citera
2022-04-16, 19:22
Medlem
Hartlams avatar
Han låter väldigt oroad. Klagar på att han blöder varannan minut och pratar om hur Danmark är bättre än Sverige.

Hade jag inte vetat bättre, slutit mina ögon och bara lyssnat på vad han säger, hade jag trott att det är en efterbliven transa som har mensbesvär.
Citera
Medlem
Citat:
Skadar inte att vara på din vakt. Nej jag klickar inte på din länk. Att du använder uttrycket ”boomer” gör dig till en simpel ungdom. Är du äldre än en ungdom så borde du inte slänga dog med sådana fåniga uttryck.

Kan ju påminna om att det är du som aldrig sett en youtube-länk förut här och tror att en helt vanlig youtube-länk leder till en virussida eller nåt.

https://youtu.be/Wy0HWYSKWpc

Här får du ännu en länk där Peter Springare ger sin syn på upploppen.
Citera
Bannlyst
Dansken har fått en sten på sig och blöder lite, svensk dialogpolis plåstrar om honom 😂😂😂😂😂
För mycket kvinnor inom svensk polis 👮🏽‍♀️👮🏿👮🏽‍♀️👮🏿
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
”A case study from Denmark” Hahahaha du måste vara en riktigt blåst svenne. Sluta äta surströmming och få i dig lite kebab. Jag ska nog gräva fram en studie from research gate som visar hur blåsta vita européer är. Eller iof det behövs inte. Kolla bara på hur vi helt öppet får rövknullar er poliskår medan den vita mannen ser på. Ni kan inte ens bränna en koran. Vad hände med testosteronet? Behöver ni en utlänning för att visa er hur man gör? Inte ens det klarar ni.

Inte särskilt komplicerat att googla ”Average IQ per country”.

MENA ligger inte direkt i topp, föga förvånande med tanke på kusingifte och religiös extremism. Inte direkt en grogrund för intellektuella.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ingen från SD har kommenterat detta i media än. Alltså upploppen. Lite udda. Eller låter media dem inte komma till tals av rädsla för att det skall generera röster???
Vilken media? När SD har rätt väljer MSM att strypa.
Citera
2022-04-16, 19:23
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten112
Nu frågar Paludan polisen varför det är tillåtet i Sverige att kasta sten, i Danmark är det inte det.
Han är såpass utvecklingsstörd denne behöver förklaringar om allt. Hoppas innerligt denne idioten slutar på botten av Öresund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in