2022-04-16, 18:07
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Men när fredliga svenskar: äldre, barn, svennar, flummare - gick sida vid sida, lugnt i tusentals, med hjärtan och rosor och sjöng den underbara sången "Vi är Fria", dvs manifestationerna mot vaccinpass, då var det inget annat än HÅRDA TAG.

Under den lugna, glada, fredliga, svenska demonstrationen, slet polisen ut äldre kvinnor med rullatorer, äldre män som gick som trummade och sjöng i ALL FREDLIGHET.

Jag har alltid uppskattat polisen och visat min respekt till det arbete de utför - men att jämföra den JÄRNRING vi fredliga svenskar möttes av med stenhårt motstånd, mot hur de behandlar invandrarna - gör att jag ALDRIG mer kommer lita på svensk polis, innan en STOR förändring gjorts.

Vill understryka att jag VET att polisen bara lyder politiska order om att skydda invandrare och passa på att visa polisiär stryka mot svaga svenskar som inte KAN sätta emot. Sossedjälvlarnas fel, SOM ALLTID, att det ser ut som det gör. Hatar sossarna betydligt mer än blattarna som bränner.

Det stava ”gärning”.

Jag tycker inte om snuten men jag blir ändå djupt oroad över deras beteende här. Om jag inte litade på snuten innan så är det fan i botten nu. Detta är en våldtäkt på Sverige. Vanliga arbetande skötsamma svenskar kan räkna med att inte få stöd utav polisen om något händer. Vi kan inte längre räkna med dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Massa äckliga svenska horor i chatten på Facebook som gillar islam 🤮🤮🤮

Svenska kvinnor verkar klart överrepresenterade bland apologeterna.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Ja, hur menar du? Ni valde att ha så pass stor invandring, ingen tvingade er. Ni ville ha dessa bränningar också.

Nej svenska folket har lurats att tro att de hjälper flyktingar som söker skydd. Som du ser är detta inte flyktingar som söker skydd utan bortskämda araber och afrikaner som vill lev pa bidrag bla
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
haha hur kan man låta sig provoceras av dagishumor?
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Ja men du missade min poäng. Om de bara ignorerade honom skulle han misslyckas med det han ville.
De kan ju inte..låta bli att bli våldsamma..??
De väljer själva hur vill reagera...eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Varför blir babbeluringarna arga på Astrid Lindgrens fina visa?

Komiskt, när han började sjunga blev dom mer aggresiva. Dom tror kanske att det är en islamkritisk kampsång.
Citera
2022-04-16, 18:08
Medlem
SpencerPratts avatar
Jaha nu ska han tydligen sätta eld på en till koran
Citera
2022-04-16, 18:09
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten112
Komiskt, när han började sjunga blev dom mer aggresiva. Dom tror kanske att det är en islamkritisk kampsång.

Deras pedofet gillade inte heller musik.
Citera
2022-04-16, 18:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lucysky
Helt rätt. Fullständigt efterblivet att hänga upp sig på vad som är provokationer. Det är rimligt att ange att en koranbränning orsakade men av anledningen att man ska förstå vilka det rör sig om. Där upphör provokationens relevans. Det är inte försvarbart att attackera polisen på detta vis oavsett provokation. Det rör sig om krigshandlingar att med ord och våld göra anspråk på svenskt territorium.
dessutom är det koranen som är provokativ först, innehåller mycket förtryck så det är grundorsaken till allt detta.
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Varför kommer han till Sverige och hetsar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Tycker Svea Rikes lag i sin nuvarande form är utdaterad och utformad för ett Sverige som inte längre finns. Lagen behöver ändras drastiskt (idag) för att ge polisen befogenhet att slå ner dessa galningar totalt.

Blir lite hyckleri när folk kritiserar muslimerna för att blint följa en utdaterad bok när vi tydligen ska göra i princip samma sak.

Människan borde förlita sig lite mer på sunt förnuft och lite mindre på böcker enligt mig. Särskilt om dessa böcker uppenbarligen är skrivna för en annan tid.
Javisst, det kan vara dags för justeringar av Sveriges lagar men min poäng är att Svea Rikes Lag har kommit till på demokratisk väg. Det har inte koranen.
Citera
2022-04-16, 18:11
Medlem
trailblasers avatar
Haha. De går upp i varv när visorna börjar. 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in