Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlandssommar
Men när fredliga svenskar: äldre, barn, svennar, flummare - gick sida vid sida, lugnt i tusentals, med hjärtan och rosor och sjöng den underbara sången "Vi är Fria", dvs manifestationerna mot vaccinpass, då var det inget annat än HÅRDA TAG.
Under den lugna, glada, fredliga, svenska demonstrationen, slet polisen ut äldre kvinnor med rullatorer, äldre män som gick som trummade och sjöng i ALL FREDLIGHET.
Jag har alltid uppskattat polisen och visat min respekt till det arbete de utför - men att jämföra den JÄRNRING vi fredliga svenskar möttes av med stenhårt motstånd, mot hur de behandlar invandrarna - gör att jag ALDRIG mer kommer lita på svensk polis, innan en STOR förändring gjorts.
Vill understryka att jag VET att polisen bara lyder politiska order om att skydda invandrare och passa på att visa polisiär stryka mot svaga svenskar som inte KAN sätta emot. Sossedjälvlarnas fel, SOM ALLTID, att det ser ut som det gör. Hatar sossarna betydligt mer än blattarna som bränner.
Det stava ”gärning”.
Jag tycker inte om snuten men jag blir ändå djupt oroad över deras beteende här. Om jag inte litade på snuten innan så är det fan i botten nu. Detta är en våldtäkt på Sverige. Vanliga arbetande skötsamma svenskar kan räkna med att inte få stöd utav polisen om något händer. Vi kan inte längre räkna med dem.