2022-04-16, 17:28
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ingen stormar vad jag kan se på stram kurs livesändning.. inte än iaf.. ser lugnt ut.
Hur lugnt so helst
Tråkigt, jag drar till möllan istället
Citera
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
folk stormar nu

Blir det lite kurr nu då. Bilder, bilder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Tycker vi icke-våldsamma i lugn och ro kan bestämma att danska pederaster inte ska få åka runt på provokationsturneér oavsett om det är för att bränna religiösa skrifter eller skita på porträtt av någons mormor.

Yttrandefrihet är just rätten att yttra sig, inte att med polisbeskydd iscensätta vilka stollerier som helst på öppet torg.

Om pederasten åkt land och rike runt för att mastrubera över porträtt av kungafamiljens barn, hade du stått där och gormar om hans rätt uttrycka sig då också?

Paludan är svensk medborgare. Han har givetvis en tanke med detta att visa hur dysfunktionellt Sveriges journalister, politiker, polisen och givetvis invandrare från MENA fungerar.

Varför stör sig inte människor på psykopaterna som startar upplopp pågrund av en bok och en religion, uppenbarligen så har inte dessa invandrare i Sverige att göra.
Citera
2022-04-16, 17:29
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mary99
Du missar att militanta islamister är toppen på isberget. Det har genomförts stora gallupundersökningar i Europa för det framkommit att ca 25% av muslimska invandrare vill ha sharialagar och sympatiserar med militanta islamister.
Sverige behöver inte vara en diktatur formellt sett och ändå godkänna sharialagar.

Återkom gärna om 20 år. Har Sverige infört sharialagar då lovar jag att käka upp min hatt.
Citera
2022-04-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Hur lugnt so helst
Tråkigt, jag drar till möllan istället
Hoppas kvällen fortsätter lugnt. Tack för att du var på plats och rapporterade
Citera
2022-04-16, 17:30
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apropos
Nåja, sådana individer har vunnit på många platser tidigare i historien, till exempel större delen av Sydamerika samt Sydafrika. Dags för svenskarna att vakna om man inte vill att landet ska sluta upp som dessa delar av världen.

I Sydafrika fick nergrena makten tack vare påtryckningar från andra länder, med majoritet vit befolkning.
På egen hand hade negrena ingen chans.

Men visst, vi Svenskar håller på samma sätt på att förlora vårt land på egen walk-over.
Citera
2022-04-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
En man sprang in och försökte hoppa på rasmuss

blev stoppad av polis

De kommer nog snart att försöka bränna honom på bål likt en häxa (trollkarl), den spanska inkvisitionen har återkommit från den mörkaste medeltid.
Citera
2022-04-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Återkom gärna om 20 år. Har Sverige infört sharialagar då lovar jag att käka upp min hatt.
Hoppas Flashback finns kvar och att du slipper äta upp din hatt😅
Citera
2022-04-16, 17:32
Medlem
Ja så var det det här med materielvård. Ser bilder från Örebro nu och ingen har bemödat sig att spärra av brandplatsen. Inga blåa band, ingen där som håller lite koll. Ingen tvekan om att "brända jordens taktik" är hårt inskriven i polisens instruktioner nu.

Uppdaterad länk
https://www.reddit.com/r/sweden/comments/u4wye7/bilder_p%C3%A5_%C3%B6rebro_efter_allt_som_h%C3%A4n de_ig%C3%A5r/
Citera
2022-04-16, 17:33
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Paludan levererar sin mustiga danska humor om Mohammeds mamma som var prostituerad och blev påsatt av en gris...
Citera
2022-04-16, 17:34
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Hur kan upploppen starta när Rasmus inte fick tillstånd, nej de här "folken" kastar stenar och hatar polisen oavsett! De hatar verkligen Sverige.
Ja dom försöker t o m mörda snutarna. Alltså, jag har inget till övers för polisen generellt, men detta är någonting helt annat än vanliga kravaller. Det är ju dags att kalla in militären och skjuta skarpt. Polisen har för fan rätt till det i detta fall. Varför skjuter dom inte folk som försöker stena dem till döds?
Citera
2022-04-16, 17:34
Medlem
Låtsas inte som att ni inte väntade på detta att hända. Ni fick som ni ville och nu klagar ni.

Det må inte vara olagligt men är helt onödigt att provocera människor och orsaka onödig kaos. I slutändan blir det skattebetalarna som får betala för stöket som orsakades utav bränningarna.
Vi har tillräckligt med svårigheter i Sverige, varför behöver vi mer?

Ni släppte in dessa människor men måste nu hetsa mot dem? Jag tycker det är konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in