2022-04-16, 17:15
Medlem
Svinriks avatar
Han är en idiot.
Bara en idiot tror att svensken kan vakna.
Jag kan bara hoppas att han inte dör i förtid som Vilks.
Citera
Medlem
happilappis avatar
ser ut som mellanöstern i landskrona. Härliga bilder.
Citera
Medlem
https://www.facebook.com/StramKurs/videos/348310980651922
Citera
Medlem
skicka inte poliser som kostar pengar för tt skydda dansken utan låt muslimerna döda honom istället de är så jävla dyra skydd för dessa idioter som aldrig arbetat o betalat för kostnaderna de orsakar lkså muslimer som är gängkriminella som inte skickas ut pga humanitära skäl då jag tycker karma borda gälla
Citera
2022-04-16, 17:16
Medlem
Retsinas avatar
Nu brinner det
Citera
2022-04-16, 17:18
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Jag skulle vilja att polisen tog in alla dom här muslimerna och så sattes dom alla på ett obligatoriskt IQ-test. Jag är mycket nyfiken på om dom har en IQ som ens kommer nära vad som krävs för att sköta något som helst ens lite mera avancerat jobb.

Jag har en vag misstanke om att en lite tränad orangutang skulle klara sig bättre och dessutom vara mindre aggressiv.
Och i enlighet med detta så skulle Sverige får se över sin invandringspolitik och istället bokstavligen ta in apor och byta ut dem mot vad än dessa individer är för något.

Inavel kan leda till allehanda störningar bland annat psykopati som vi nu ser bevis på.

Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Nu brinner det

Kan du vara mer vag?
Citera
Medlem
Retsinas avatar
Folk förvinner härifrån nu
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mary99
Nej det kommer jag inte ihåg alls.
Men på den tiden skulle jag ha skrattat högt om någon påstod att vi skulle ha den situation vi har nu.
Demografin är inget påhitt det finns statistiska underlag för det.
Huruvida vi får sharialagar är däremot en spekulation som bygger på att jag inte kan se hur politiker annars ska kunna lösa problemen med kriminalitet och upplopp. Ett bra exempel är Algeriet för den sekulära regimen hamnade i krig med islamister och det slutade med att regimen var tvungen att acceptera sharialagar för att få slut på upploppen och våldet.

Det finns några tusen ”islamister” i Sverige och det är alldeles för få för att de ska kunna få något politiskt inflytande. Det finns några tusen nazister också men det är ju inte så att Sverige plötsligt (eller om 20 år) blir nån totalitär diktatur.
Citera
2022-04-16, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebnie
Ja.
Men kan tycka att budskapet ska då läggas fram på ett sådant sätt som inte vållar en säkerhetsrisk.
Istället för bränna en koran så hade han kunnat skriva på svenska på en skylt: "Alla koraner borde brännas".

Muslimerna, som typ inte förstår det svenska språket, kommer då inte börja kaoza, och därmed når han ut med sitt budskap, utan risk för samhället.
Men nu hade ju Paludan inte börjat elda, utan just som du föreslår skrivit i förväg att han skulle elda, på svenska eller möjligen danska. Så någon läskunnighet verkar det ha funnits hos fienden.
Citera
2022-04-16, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Folk förvinner härifrån nu
Skingrar polisen folkmassan?
Citera
2022-04-16, 17:20
Medlem
oresundsbroens avatar
hade bara folk inte låtit sig provoceras så hade inte rasmus gjort det här
Citera
2022-04-16, 17:20
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flachkopf
Du avgränsar dig alltså till att bara ställa dig den specifika frågan och ha skygglappar för allt annat.

Inte nödvändigtvis. Jag vill ha kvar ALLA fri- och rättigheter som jag vuxit upp med. Än så länge finns de kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in