Citat:
Ursprungligen postat av
Muppen67
Jag vet inte jag men..jag är rätt säker på att om någon åkte runt och brände biblar så skulle det inte överhuvudtaget bli något upplopp eller kravaller.
Man skulle antagligen klassa brännaren som efterbliven.
Nu visar sig koranälskarna vara dom efterblivna...
Smart!
Ja smart att dom visar hela Svenska folket vad dom går för.
Nu kryper det fram, föraktet för Sverige och yttrandefriheten.
Självklart att de alla är efterblivna, men det är trots allt Palle som avlossar startskottet.
Bara googla upp hans namn så förstår du, en gång advokat, bilolyckan gav hjärnskador, bevisligen har han själv medgivit kognitiva brister.
Att han lyckas reta upp andra likaledes hjärnskadade till denna cirkus,måste få ett stopp.
Palle har uppviglat en hop vildingaratt förstöra statens egendom. Konselvenser av allt detta stannar inte bara vid materiella skador utan även visar polisernas utsatthet.
Vilket Palle förutsåg o vilket var hans avsikt..
När Malmös-kravallerna skedde (el vad denna shitcirkus ska kallas,)
så ledde det till bestraffningar för de sjövilda vandalerna.
Det är bara att hoppas att många filmer o bevisning
fångat vandalerna även denna gång, och artt de får straff
men även Palle själv borde ställas till ansvar för uppvigling, hans ansvar kan inte nonchaleras.
Vi andra vet redan att vi har en hel del misslyckade ynglingar och misslyckade flickor me`
som har olika diagnoser och som helt saknar gränser. Det är sådana individer som lockas till Palles koraneldningar. Att Palle lider av egna hjärnskador o att han saknar insikt gör honom inte oskyldig till det som hänt, han är på intet sätt en ögonöppnare, normala svenskar är redan medvetna om att denna unga misslyckade och bråkiga grupp som inte har redskap att använda energon på vettigt sätt.