Lite konstig liknelse eftersom ingen hade kravallat för brända ”Mein Kampf” - inte ens nazisterna själva.
Det är det här galna tänket att araber fungerar som vita som är en del av problemet. Du kan vara hur mycket SD som helst men du är en del av problemet om du tänker att araber fungerar som svenskar.
Det börjar alltid med dig själv.
Jag VET att araber inte fungerar som svenskar och det jag skrev var ett tankeexperiment.
"Vores demonstration er flyttet til Rastplats Skånegården lige ved Øresundsbroen.
Kl. 17-20
Tid til at brænde mange koraner.
Vi tager nok også svineblod med. Som vi hælder over koranen."
Ponera att Paludan hade varit en Vänsteraktivist som brände "Mein Kampf" och det var Nazister som kravallade, brände polisbilar och stal polisens utrusning.
"Vores demonstration er flyttet til Rastplats Skånegården lige ved Øresundsbroen.
Kl. 17-20
Hahaha en rastplats vid Öresundsbron
Om det stämmer kanske det är för att snabbt få ut han ur Sverige sen och att få uppbackning från den danska polisen.
Kl. 17-20
Hahaha en rastplats vid Öresundsbron
Från L-a till Malmö, alltså, om jag har förstått det rätt?
Den civiliserade världen kom till i fred. Ständiga krig från folk med mellanösternkultur har lett till att mänskligheten emellanåt backat i utvecklingen. IQ:n i Mellanöstern ligger runt 70. Pisa-test visar en högre siffra, runt 84, då endast eliten i storstäderna tar dessa tester. Majoriteten av t ex läkare från MÖ kommer alltså bäst till pass i ett yrke som inte kräver några kvalifikationer i Sverige.
Muslimer väljer att segregera sig själva då dem objektivt och subjektivt är dem största rasisterna i världen och för att imamer vill behålla makten. I min subjektiva bedömning hatar majoriteten av araberna svenskar p.g.a religion och propagandan som dem delar sinsemellan.
Yttrandefriheten är viktigare än muslimers hat och krigarreligion. Reaktionen från muslimer är väntad då dem inte har respekt för andra människor.
Fan vilken onödigt kommentar. Du kommer verkligen inte med något nytt. Hävdningsfriheten. Har du hävdat dig klart?
Jag fick höra från säkra källor att AFA aktivister åkte från Stockholm till Örebro för bråka med polisen. Det fanns några AFA aktivister på plats i Rinkeby några timmar innan dess.
Förövrigt tycker jag att peddon Rasmus Paludan borde aldrig tillåtas hetsa mot muslimer. Att bränna koranen är enligt lagboken hets mot folkgrupp. Men rättsstaten vill inte implementera lagen i praktiken.