Citat:
Vi motarbetar er av ett skäl, och det är att vi vet om vad som hände förra gången ni hade makten över ett antal länder i Europa. Det blev ett stort krig, faktiskt det största krig som mänskligheten någonsin utkämpat. Det byggdes upp hemska dödsläger där människor massmördades för att de hörde till "fel folkgrupper". Bara i Treblinka mördades fler människor än i hela Stockholms län under den tiden.
När vi säger att bruna människor i Europa bidrar oerhört mycket till samhället gör vi det för att vädja till de som står och väger och riskerar påverkas av ert budskap. När vi på samma sätt driver med oss vita, gör vi det för att motverka rasismen och idén att vi är mer värda än dom.
Jag tycker om idén med uppblandning, och det är av ett skäl. I en värld där det inte längre existerar raser kan åtminstone inte rasismen, med dess historia av kolonialism, utsugning och folkmord, sticka upp sitt fula tryne igen.
Vi har inget emot vita, men vi har definitivt något emot dem som vill göra vitheten till en grund för politisk agitation.
No Pasaran!
När vi säger att bruna människor i Europa bidrar oerhört mycket till samhället gör vi det för att vädja till de som står och väger och riskerar påverkas av ert budskap. När vi på samma sätt driver med oss vita, gör vi det för att motverka rasismen och idén att vi är mer värda än dom.
Jag tycker om idén med uppblandning, och det är av ett skäl. I en värld där det inte längre existerar raser kan åtminstone inte rasismen, med dess historia av kolonialism, utsugning och folkmord, sticka upp sitt fula tryne igen.
Vi har inget emot vita, men vi har definitivt något emot dem som vill göra vitheten till en grund för politisk agitation.
No Pasaran!
Fast din lilla bögfitta.
Nu började inte världen när Hitler tog/fick makten. Hans syn och handlingar var en konsekvens och motreaktion av andras smutsiga spel och intentioner.
Vita är objektivt sett överlägsna i det faktum att alla vill komma hit, ingen massinvandring sker åt andra hållet.
Vita har tagit fram grunden som hela planeten vilar på, och undersökt och kartlagt det som gör att saker och ting kan anses fungera och ge oss något tillbaka.
Vad ni gör med er efterblivna politik och romantisering av araber och negrer, är att låta främmande våldstraditioner och våldsutspel få fäste och dominera/ockupera hela stadsdelar, för att det utövas av bruna och svarta människor, som ni då inte vågar säga emot. För att ni är totalt sinnesslöa och kopplar ofrånkomliga tankar, moral och friskhet till Hitler. Dessutom tror ni att det som ni döper till "utsatt" också har automatiska lojaliteter med varandra vilket inte alls är fallet. Er syn är så infantil att till och med en 10-åring förstår bättre.
Vita har all rätt att skydda sina länder baserat på vithet och att vita ska få finnas länge till. Dessa undermänniskor ni propagerar för har absolut ingen respekt för liv såsom ni tjatar att "samhället" ska centreras kring med allas lika värde och annat nonsens. Glappet blir enormt och det ser jag och andra, och det kan ni då inte hantera utom med blaha om Tyskland på 30-talet.
I annat förnekar ni biologi och hur människor är. T ex med ras-preferenser redan som bebisar och att t ex IQ-frågan är så sönderforskad men fortfarande med samma resultat. Detta har effekter i verkligheten, oavsett hur ni bedömer en brun eller svarting. Det formar en standard och förväntan.
Ett jobb är ett jobb i dag (dessutom inom offentlig sektor, var de flesta hamnar om de alls jobbar), men "demografin" kommer inte att underkuva sig "jobb" hur länge som helst. Demografin och ras är den första stenen i ett samhälle, dess rykte och utseende, och på sikt spelar "jobb" ingen roll om rötterna för det fallit sönder i en massakrerad lågbegåvad massa utan produktionsvärde eller pålitlighet.
För 100 år sedan var svenskarna nog oroliga hur de skulle klara försörjning och annat, men DE var inte hotade i den dimensionen. Om 100 år är avgrunden här och jobbrelaterade spörsmål kommer framstå som så futtiga.
Raser kommer alltid att existera. Ett urskiljande är oundvikligt. "Ras" är inte enbart det som vi kan få fram i vetenskapliga undersökningar, det är vad känner i vårt undermedvetna och vad som ger trygghet som inte går att få fram politiskt, det är viktigare och reder mycket ut sig självt att politik och massmedia tappar sin lockelse.
Och du glömmer att övriga världen grupperar sig efter ras och kultur. Folkmorden fanns och fortsätter och splittrade och försvunna svenskar är den stora förloraren och kan inte skydda eller bevara sig.
Din oförmåga är att du behandlar det som en vit fråga, ett vitt problem, när det är en högst mänsklig fråga och negrer och araber skiter i hur snäll du har varit när makten skiftas eller kriget kommer, de äter upp dig och dina barn ändå.
Så är livet när man kommer tillbaka till det. Och dit tvingas människor genom att Hitler är ert enda argument och sinnebild.
Alla folkgrupper tycker att de själva är bäst och "överlägsna" i den mån man tänker på det. Det hör till att det är så för att man ska rättfärdiga existensen och ens bygga ett försvar. Men det blir bara klandervärt när vita visar det öppet och är stolta över det.
Mångkultur innebär jämförelser i praktiken. Allting kommer närmare, alla möjliga zoner blir inblandade och påverkas. Hur kan man inte begripa det? Sinnena uppdaterar sig och avläser.
Dina överideologiska koder är pladder när ni gör som ni gör med landet.
Personligen är jag inte i behov av er hjälp att forma åsikter om islam, Sverige, ras eller annat. Jag är fullt kapabel att läsa, erfara och se och från det forma min uppfattning. Att många svenskar inte klarar det och måste lita på media och skumma teorier hellre än det som är framför dem, och därmed projicerar på andra, ska inte gå ut över oss som vill tänka mer och själv på det.
Ert sätt att vara som pennstreck och tunna som pappersbåtar kan jag inte ansluta mig till. Det är inte möjligt.
Senast redigerad av -GG 2022-04-08 kl. 14:42.
Senast redigerad av -GG 2022-04-08 kl. 14:42.