2022-04-16, 07:57
Medlem
Lokatten är ju Läckberg, GW sa förut att hennes böcker höll samma nivå som novellerna i tidningen Min Häst.

"Enligt Camilla har Leif GW Persson, som själv är författare – jämfört hennes böcker med tidningen ”Min häst”.

Dessa fräcka ord fick Camilla att agera.

– Han hade då kontor på Rikspolisstyrelsen, så jag beställde en ettårsprenumeration på ”Min häst” som levererades dit. Jag förnyade den prenumerationen under rätt många år faktiskt. Hans barnbarn hade mycket glädje av den. Han tyckte att det där var rätt roligt, har han erkänt, säger hon i programmet."

https://nojeslivet.newsner.com/kandisar/camilla-lackbergs-revansch-hamnden-efter-leif-gw-perssons-fracka-ord-han-tyckte-att/
Senast redigerad av allan__ 2022-04-16 kl. 08:13.
Citera
2022-04-16, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nå? Jag väntar fortfarande! Hänvisa till stället i tråden!

(FB) Masked singer
Citera
2022-04-16, 10:05
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det var ju en specifik person som la ut alla rätta bara en vecka efter första avsnittet sänts. Jag tror knappast personen kunde gissa alla rätt sådär fort om inte personen hade någon sorts insiderinfo

Vi pratar om 2021. Extremefly menar på att deltagarna blev läckte även då, men hen vägrar att hänvisa till källa.

Citat:
Ursprungligen postat av GrodanStropp
(FB) Masked singer
Uppskattar att du länkar tillbaka i tråden även om du inte är Extremefly. Kommentaren du länkar till gjordes dock 1 månad efter att programmet startade. Och då hade FB redan googlat sig till vilka som gömde sig bakom maskerna.

Mysteriet kvarstår.
Citera
2022-04-16, 10:20
Medlem
Mjukglassen är Lena PH.

Dialekt, stått på scen med Pernilla. Klädintresse. Syr sina egna kläder.
Fotboll Småland.
Citera
2022-04-16, 10:56
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Mjukglassen är Lena PH.

Dialekt, stått på scen med Pernilla. Klädintresse. Syr sina egna kläder.
Fotboll Småland.

Tyckte det framgick att mjukglassen inte är svensk.
Hördes tydligt att det är Arantxa
Citera
2022-04-16, 12:01
Medlem
miss-fires avatar
Är det bara jag som tänkt på att mjukglassen har ögon som diamanter?
Citera
2022-04-16, 12:09
Medlem
this isn't mes avatar
Mjukglassen måste vara

.
Citera
2022-04-16, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vi pratar om 2021. Extremefly menar på att deltagarna blev läckte även då, men hen vägrar att hänvisa till källa.

Uppskattar att du länkar tillbaka i tråden även om du inte är Extremefly. Kommentaren du länkar till gjordes dock 1 månad efter att programmet startade. Och då hade FB redan googlat sig till vilka som gömde sig bakom maskerna.

Mysteriet kvarstår.

Ett par timmar efter andra avsnittet var ju dock alla utlagda av en användare. Tror knappast det går med de kassa ledtrådarna och deltagarna. Så även om man fick det att se ut som att man "listade" ut det hela bit för bit så tror jag inte det var så.
Senast redigerad av Anonym555 2022-04-16 kl. 12:37.
Citera
2022-04-16, 12:20
Medlem
Kan inte låta bli att undra om inte Pernilla varit inne på Fb och läst i tråden. Hon gissar lite för bra. Ibland nämner hon bara ett namn, som tex Mona S, utan att direkt gissa på det. I slutänden är det ändå hon som nämt namnet först och får cred för det.
Citera
2022-04-16, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Kan inte låta bli att undra om inte Pernilla varit inne på Fb och läst i tråden. Hon gissar lite för bra. Ibland nämner hon bara ett namn, som tex Mona S, utan att direkt gissa på det. I slutänden är det ändå hon som nämt namnet först och får cred för det.

Alla avsnitt är väl redan inspelade?
Citera
2022-04-16, 12:36
Medlem
Citat:
Alla avsnitt är väl redan inspelade?
Jo, men svaren har legat ute ca en månad här i tråden. Pernilla har sagt i podden nyligen att de spelar in MS på tisdagar.
Citera
2022-04-16, 12:38
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Det är väl inte så konstigt om ingen orkar leta upp inlägget genom 3000 bara för din skull? Om du så gärna vill se det, varför letar du inte själv då en vecka efter första avsnittet som jag berättade för dig?

Fan snackar du om? Förstår mig inte på er som bara hittar på en massa skit. Till skillnad från er är så vet jag att det inte existerar en läckt lista från förra säsongen. Det är ingen som letar upp den FÖR ATT DEN INTE FINNS.

Och leta igenom 3000 inlägg... snälla... Rumstempererad IQ om du börjar leta på efter listan på inlägg 2700... bara att gå till sida 2-3 så är man inne på första avsnittet från 2021...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in