2022-04-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Blev chockad över att Süle ska lämna. Vad ligger bakom det?

Sule ska velat lämna p.g.a att han inte kände sig uppskattad och skurit sig med ledningen. Som då och då gett kommentarer till press osv om att Sule inte är proffessionell nog (diet oftast). Men vem vet exakt. Pengarna han fick av BVB är ungefär samma som Bayern erbjöd så inte är de pengar iaf
Citera
2022-04-13, 14:17
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Minns jag läste en artikel efter Tysklands VM triumf 2014, där det stod att det var Flick som var den taktiska hjärnan i landslaget, och att det var han som styrde allt av det taktiska. I samma artikel så stod det att Löw lät sina assistenter ta sig av träningarna, och att Löw fungerade mer som en manager istället för tränare. I denna artikel så fick Flick, och inte Löw, äran för tyskarnas VM guld.
Jo. Och det började ju gå sämre för Löw efter att Flick lämnat.

Lustiga var ju att Löw ansågs vara taktiska hjärnan under Klinsmann under VM2006. Men sen kanske han själv fick den nödvändiga assistans istället när han blev huvudcoach.
Citera
2022-04-15, 10:52
Medlem
cyberkalles avatar
Kul med två tyska lag i EL nu när vi vek ner oss.
Citera
2022-04-15, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Kul med två tyska lag i EL nu när vi vek ner oss.

Verkligen. Kollat Frankfurt en del och är otroligt glad för deras skull. Fantastiska fans som alltid och ett underhållande lag. Hoppas dem tar hem allt.
Citera
2022-04-15, 13:05
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Blev chockad över att Süle ska lämna. Vad ligger bakom det?

Jag tror att han framför allt är nyfiken på vad Dortmunds fys- och rehabteam har att erbjuda.
Citera
2022-04-15, 18:58
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag tror att han framför allt är nyfiken på vad Dortmunds fys- och rehabteam har att erbjuda.
Hahaha årets inlägg
Citera
2022-04-15, 19:50
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Verkligen. Kollat Frankfurt en del och är otroligt glad för deras skull. Fantastiska fans som alltid och ett underhållande lag. Hoppas dem tar hem allt.
Håller nog Leipzig som favoriter att ta hem turneringen. Vore kul med en heltysk final annars
Citera
2022-04-15, 20:00
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Dom har helt klart Tysklands bästa bortasupportrar kanske bäst i Europa
Citera
2022-04-15, 20:07
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick

Citat:
Hahaha årets inlägg

Haha, ja en fem-etta
Citera
2022-04-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Håller nog Leipzig som favoriter att ta hem turneringen. Vore kul med en heltysk final annars

Ja tyvärr är not Leipzig vassast. Unnar dock inte den klubben ett skit och hoppas de floppar i både cuppen och EL haha

Citat:
Dom har helt klart Tysklands bästa bortasupportrar kanske bäst i Europa

Verkligen. Också kul att se lag ta EL seriöst. EL är en väldigt underskattad turnering i mina ögon. Väldigt kul att följa
Citera
2022-04-16, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Ja, givet att inte Nkunku blir skadad bör Leipzig ha bäst chanser att ta hem EL.

Citat:
Ja tyvärr är not Leipzig vassast. Unnar dock inte den klubben ett skit och hoppas de floppar i både cuppen och EL haha

Jag har full förståelse för folk som tycker så och hade det inte varit så att Forsberg spelade i Leipzig skulle jag nog ha hållit med om saken.
Fast oavsett vilket ser jag mycket hellre Leipzig som vinnare än Zoumas West Ham. Unnar verkligen inte djurplågaren att få lyfta EL-pokalen.

Som MFF-supporter har jag heller inget emot att Rangers vinner. Det får MFF:s Europaäventyr den här säsongen att framstå som åtminstone något mindre misslyckat.
Citera
2022-04-16, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Ja, givet att inte Nkunku blir skadad bör Leipzig ha bäst chanser att ta hem EL.

Jag har full förståelse för folk som tycker så och hade det inte varit så att Forsberg spelade i Leipzig skulle jag nog ha hållit med om saken.
Fast oavsett vilket ser jag mycket hellre Leipzig som vinnare än Zoumas West Ham. Unnar verkligen inte djurplågaren att få lyfta EL-pokalen.

Som MFF-supporter har jag heller inget emot att Rangers vinner. Det får MFF:s Europaäventyr den här säsongen att framstå som åtminstone något mindre misslyckat.

Vafan har Nkunku skadat sig? Långsiktigt eller? Missat helt.

Håller med dig angående Zoumas West Ham. Hellre Leipzig än dem. Delvis för att jag ahtar Zouma och delvis för att jag orkar verkligen inte med PL fans skit snack nonstop, trotts att dom är "bankrollade" av korrupta pengar i 9/10 fall. Arrogansen är utmattande haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in