Citat:
Ursprungligen postat av
fjisken
Otroligt hur det skiljer sig mellan tränare. Hansi Flick fick Bayern att se ut som den maskin man är van vid. Nagelsmann... inte sett en bra match med den mannen vid rodret.
Börjar mer och mer känna att Hasan kanske borde bytas ut, eftersom det var hans fel att Hansi lämnar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Jag har ärligt talat aldrig förstått den här hypen som råder kring Nagelsmann, förutom att han är en väldigt ung tränare.
Citat:
Ursprungligen postat av
fjisken
Precis. Det är samma sak med fotbollstalanger, de bedöms vad de kommer kunna uträtta. Oavsett så tycker jag han har bränt sig i Bayern, och att han bör få gå. Ligan och cupen är något man på förhand ska räkna hem, det är inte någon merit, utan det du som bayernspelare/tränare ska bedömas från är CL. Där har han misslyckats. Där har även Hasan misslyckats.
Hoppas styrelsen gör sitt och skeppar bägge.
Hansi Flick med sin lugna stålblick gjorde Bayern bättre än vad jag sett dem under 20 år, och nytände Thomas Müller. Laget stormade fram som en virvelvind.
Igår mönstrade man två anfallare som wingbacks, ändå blev det bara ett ynka mål. Müller såg trött ut.
Salihamidzic har auran av en ständigt krävande surgubbe. Sprider endast dålig stämning omkring sig? Nagelsmann har mimik värdig en skådespelare, men får inte laget att stångas och kämpa?
Instämmer delvis i det sagda: Skicka surskägget upp på läktaren och helst ut från klubben!
Blev chockad över att Süle ska lämna. Vad ligger bakom det? Om även Karate-Lewa packar kofferten så .
Är den gyllene eran förbi.