2022-04-16, 08:51
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Tycker vi icke-våldsamma i lugn och ro kan bestämma att danska pederaster inte ska få åka runt på provokationsturneér oavsett om det är för att bränna religiösa skrifter eller skita på porträtt av någons mormor.

Yttrandefrihet är just rätten att yttra sig, inte att med polisbeskydd iscensätta vilka stollerier som helst på öppet torg.

Om pederasten åkt land och rike runt för att mastrubera över porträtt av kungafamiljens barn, hade du stått där och gormar om hans rätt uttrycka sig då också?

Dansken följer svensk lagstiftning och har ansökt om demostration. Demonstrationsrätten är grundlagsskyddad så länge inte nått brottsligt begås.
Man kan tycka en provokations lag skulle kunna läggas till men lagen är tveeggad, det kan hindrar folk från att demonstrera mot maktmissbruk.
Fredliga motdemonstrationer hade varit det normala responsen. Det motsatta är helt mot demokrati och måste slås ner med våld och inspärrningar/deporteringar.
Citera
2022-04-16, 08:54
Medlem
Blir det inbördeskrig här kommer svenskarna ta er på en eftermiddag. Oavsett hur många ni är och hur få vi är. För till skillnad mot oss kan ni inte kriga. Kasta sten på poliser och ambulanser som ska hjälpa er är vad er krigföring sträcker sig till. Ni sitter och trycker i era förorter. Så fort bidragskranen stängs kommer ni och era inavlade ungar svälta ihjäl.
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Dom får öka hur mycket dom vill. Skadan är redan skedd. Barnafödande över generationer kommer att leda till att sharialagar introduceras i Sverige. Ni kommer bli våra slavar och vi kommer sälja era veka själar på den öppna marknaden.
Citera
Medlem
Citat:
Skicka hem mig då! Visa vart skåpet ska stå. Sätt mig på en bananbåt och skicka mig till orienten. Hahahaha. Er veka ras är över och vi kommer utnyttja demokratin till att ta över. Vi kommer bara bli fler och fler. Vi föder fler barn och över generationer kommer vi bli majoritet och då kommer ni bli utrotade som indianerna.

Analfabeter kan inte ta över ett land. Era kvinnor är barnmaskiner, men det i sig räcker inte för att leda ett land.

Så länge ni tror att gjorden är platt och att solen roterar runt jorden och att bränna en bok berättigar till våldsamma upplopp - då är ni förlorare. SD växer varje dag som går..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Du måste dock beakta att generationer av inavel inte har gynnat intelligensen hos den muslimska befolkningen. Ohämmat barnafödande mellan syskon och kusiner är inte gynnsamt, det är därför ni kommer hit och snyltar bidrag. Ni har dömt er själva till att ständigt vara underlägsna andra kulturer.

Jag uppskattar dock din naiva tro på att muslimer någonsin kommer åstadkomma något bra, lite sött faktiskt. Det kan du gå och berätta för din mamma som sannolikt också är din syster och get.

Så klar jag är här för att snylta på dig och blodpudding ätaren. Behövs inte mycket intelligens för att fylla i en valsedel. Sen är det slut på svennen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Vänta nu, är det ingen provokation att offentligt elda upp en världsreligions viktigaste symbol?

Du kan ju prova att ta ett kors ned en jesusfigur på, och annonsera att du ska bränna denna offentligt på trappan till Uppsala domkyrka samtidigt som du rabblar att jesus var pedofil osv. Tror inte det skulle vara så populärt.

Men det är lagligt, och "ingen provokation" enligt dig.

Sen är det oklart vilka "apor" du pratar om. Vi har drygt två miljoner personer med utländsk bakgrund och den absoluta majoriteten jobbar och gör rätt för sig, precis som jag och förhoppningsvis du.
Ingenting kommer hända. Det kommer göras en polisanmälan och sedan läggs allt ner i brist på bevis. Det är redan gjort en faslig massa gånger och det har ALDRIG någonsin brunnit en bil som resultat.
Det här handlar om undermänniskor vars livsluft ligger i att kriga. De flyr inte några krig - de drar runt enbart för att starta nya. De är inte förmögna att bygga högstående kulturer och samhällen utan enbart kaos, krig, svält, armod och nöd.
Citera
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Tycker vi icke-våldsamma i lugn och ro kan bestämma att danska pederaster inte ska få åka runt på provokationsturneér oavsett om det är för att bränna religiösa skrifter eller skita på porträtt av någons mormor.

Yttrandefrihet är just rätten att yttra sig, inte att med polisbeskydd iscensätta vilka stollerier som helst på öppet torg.

Om pederasten åkt land och rike runt för att mastrubera över porträtt av kungafamiljens barn, hade du stått där och gormar om hans rätt uttrycka sig då också?

Så du säger att den som är mest lättkränkt och har störst våldskapital skall bestämma vad som får sägas i det offentliga rummet?

Vad kallar du den samhällsordningen och varför tycker du att den är bättre?
Citera
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Jag har ingen syrra. Men en blåögd svenska ska jag definitivt töja. Har satt på en hel del sånna i mitt liv. Förstår att du är misslyckad och inkompetent att hitta en svensk tjej så du måste ge dig på muslimer.

Lågt IQ? Har du några vetenskapliga belägg på det? Länka gärna någon vetenskaplig artikel som stärker din hypotes. Om det inte vore för muslimer så hade det inte funnits ettor och nollor och du hade inte kunnat sitta framför mammas dator och runka på daglig basis.

Wow, det är ju patetiskt hur jävla obildad du är om din egna religions historia.

Kolla gärna upp vilket årtal arabiska siffror började användas och sedan vilket årtal Mohammed började härja.

Vetenskap stagnerade helt i arabvärlden efter Mohammeds framfart.

Islam behöver antingen en renässans eller förintas helt.
Citera
2022-04-16, 08:55
Medlem
Green-Spirits avatar
Citat:
Vänta nu, är det ingen provokation att offentligt elda upp en världsreligions viktigaste symbol?

Du kan ju prova att ta ett kors ned en jesusfigur på, och annonsera att du ska bränna denna offentligt på trappan till Uppsala domkyrka samtidigt som du rabblar att jesus var pedofil osv. Tror inte det skulle vara så populärt.

Men det är lagligt, och "ingen provokation" enligt dig.

Sen är det oklart vilka "apor" du pratar om. Vi har drygt två miljoner personer med utländsk bakgrund och den absoluta majoriteten jobbar och gör rätt för sig, precis som jag och förhoppningsvis du.

Kul att regeringsrepresentanter har skaffat Flashback-konto och nätverkar för den goda saken. Det är 2022 och valår, du Börje får ta hand om skitrännan på sociala medier - relativisera, omfördela skuld, grumla vattnet, whataboutism, kör hela paketet...
Citera
2022-04-16, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Blir det inbördeskrig här kommer svenskarna ta er på en eftermiddag. Oavsett hur många ni är och hur få vi är. För till skillnad mot oss kan ni inte kriga. Kasta sten på poliser och ambulanser som ska hjälpa er är vad er krigföring sträcker sig till. Ni sitter och trycker i era förorter. Så fort bidragskranen stängs kommer ni och era inavlade ungar svälta ihjäl.

Så fort bidragskranen stängs kommer vi hem till dig och äter från ditt kylskåp. Ni kunde inte ens bränna en koran utan var tvungen att förlita er på en utlänning.
Citera
Medlem
Citat:

Ok, du förstod inte min fråga.

Du kanske behöver polisbeskydd, eftersom du nyss iscensatte diverse stollerier genom ditt kränkande och provocerande inlägg.

Blottning är ett specifikt brott, elda en bok är inte ett brott. (om det var masturbera offentligt du avsåg)
https://lagen.nu/1962%3A700#K6P10S1

Rent allmänt försvarar jag allas rätt att masturbera till vad de vill, inklusive detta inlägg. (fap fap fap)
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Det måste vara hemskt och svårt att leva med sådana grova vanföreställningar. Klarar du av det dagliga livet hjälpligt och får du den hjälp du behöver? PMa annars.

Om 200 svennebanan Hammarby huliganer kaosar och slår sönder butiker, så betyder väl inte det att varje svensk person vill ha ihjäl dig? Jag hoppas du förstår detta tämligen uppenbara.

Bra jämförelse där din dumma jävel
Citera
2022-04-16, 08:57
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Dansken följer svensk lagstiftning och har ansökt om demostration. Demonstrationsrätten är grundlagsskyddad så länge inte nått brottsligt begås.
Man kan tycka en provokations lag skulle kunna läggas till men lagen är tveeggad, det kan hindrar folk från att demonstrera mot maktmissbruk.
Fredliga motdemonstrationer hade varit det normala responsen. Det motsatta är helt mot demokrati och måste slås ner med våld och inspärrningar/deporteringar.

Tycker du att man ska kunna få demonstrationstillstånd för att under polisbeskydd åka land och rike runt och sarra på bilder över kungafamiljens barn också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in