2022-04-16, 08:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Bra skrivet, och en kombination är nog bäst. Givetvis ska vi lagföra de som varit tongivande i upploppen, och utvisa dessa där så är möjligt (flera såg ut som tillresta svenska huliganer, dessa kan ju inte utvisas någonstans).

Och lika givet ska vi naturligtvis anstränga oss för att inte provocera varandra, det är ju så civilicerat folk gör.

"tillresta svenska huliganer" ?

Vart får du det ifrån?
Citera
2022-04-16, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Aphjärna heter det, inte apa hjärna.

Hur fan skriver du människa?

Du har aldrig varit i Skåne märker jag. Inte lätt när man bara sitter i mamma lägenhet och runkar.
Citera
2022-04-16, 08:15
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland

Vart får du det ifrån?
Antar att AFA-typer avses. De tenderar ju att delta på nästan varenda upplopp som hålls.
Citera
2022-04-16, 08:16
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag tror inte han gör det heller men skulle önska att han gjorde det. Det krävs en handlingskraftig ledare för att sätta de här kaosmuslimerna på plats. Skjut dom eller godsfinka hem till Arabien.
En handlingskraftig ledare? Vem skulle det i så fall vara?
Citera
2022-04-16, 08:18
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland

Vart får du det ifrån?

Det var uppenbart från filmer och bilder från igår att en hel del av upploppsmakarna såg ut som svennebananer.

Den typen av anarkistiska proffs-bråkstakar som dyker upp överallt där det är upplopp, oavsett om det är fotbollshuliganer eller NMR som bråkar.
Citera
2022-04-16, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Svensk polis är ju pinsam.

Sluta dalta med aggroblattarna. In med militären. Skjut varenda en. Detta är ett våldsangrepp mot Sverige och svenskarna.

Vad ska vi ha militären till om inte för att freda oss när det väller in hundratusentals våldsamma män över vår gräns och attackerar vårt samhälle?

...Ådalen, minns Ådalen 31... 😉
Det är därför man inte använder militären i sådana lägen.
Citera
2022-04-16, 08:19
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
En handlingskraftig ledare? Vem skulle det i så fall vara?
Tror inte vi har någon i Sverige längre. Göran Persson var den senaste jag kommer på även om han hade andra fel så var han i alla fall handlingskraftig.
Citera
2022-04-16, 08:19
Medlem
Är det någon som vet var någonstans Paludan uppdaterar/annonserar ut tid och plats för Koran bränningarna? Ser bara att han streamar på FB och hemsidan nejtilislam.dk verkar ligga nere.

Kommer det bli något mer idag tro eller kommer polisen stoppa det? Vilka städer och tider?

Glad påsk allesammans! I år får vi kanske bevittna när hela Sverige blir en påskbrasa.
Citera
2022-04-16, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Här ser vi vad inavel leder till fantastiskt att varelsen ens kan skriva.

Skicka hem mig då! Visa vart skåpet ska stå. Sätt mig på en bananbåt och skicka mig till orienten. Hahahaha. Er veka ras är över och vi kommer utnyttja demokratin till att ta över. Vi kommer bara bli fler och fler. Vi föder fler barn och över generationer kommer vi bli majoritet och då kommer ni bli utrotade som indianerna.
Citera
2022-04-16, 08:21
Medlem
Idag blir det albanernas tur att kaoza i Landskrona ryktas det.

Grattis sverige.
Citera
2022-04-16, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Skicka hem mig då! Visa vart skåpet ska stå. Sätt mig på en bananbåt och skicka mig till orienten. Hahahaha. Er veka ras är över och vi kommer utnyttja demokratin till att ta över. Vi kommer bara bli fler och fler. Vi föder fler barn och över generationer kommer vi bli majoritet och då kommer ni bli utrotade som indianerna.

Är du så dum att du inte förstår att SD tyvärr ökat markant eller är du en provokatör? Tippar på det sistnämnda..
Citera
2022-04-16, 08:26
Medlem
Faaan, kom på vi rensade på vinden förra helgen och eldad upp fler nr av tidningen Min Häst som dottern prenumererade på när hon var liten.

Får hoppas inte Peter Fredriksson, Malin Baryard m.fl. läser detta för då måste de väl elda polisbilar som kompensation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in