2022-04-16, 08:05
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Venezuela har mest oljereserver i hela världen… vart är dom? Om Sverige hade legat i central Afrika. Tror du ni ens hade haft något välstånd, allt annat lika? Hahaha

Då hade ni klättrat i träd som apor och ätit bananer. Så ni hade tur att hamna i ett nordligt land. Men muhammedaner är nu här för att sätta elda på ert lilla piss land.

Har du bananer i ditt skitland? Eller är de alltid slut?
Citera
2022-04-16, 08:06
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Venezuela har mest oljereserver i hela världen… vart är dom? Om Sverige hade legat i central Afrika. Tror du ni ens hade haft något välstånd, allt annat lika? Hahaha

Då hade ni klättrat i träd som apor och ätit bananer. Så ni hade tur att hamna i ett nordligt land. Men muhammedaner är nu här för att sätta elda på ert lilla piss land.

Här ser vi vad inavel leder till fantastiskt att varelsen ens kan skriva.
Citera
2022-04-16, 08:06
Medlem
Citat:

Om sverige legat i centralafrika hade det funnits frukter att plocka direkt från träden, precis som du skriver, landet hade befolkats av individer som inte behlövt utvecklas mer intellektuellt än att kunna klättra upp och plocka maten direkt från träden, precis som negrer och apor. Vilket på ett sätt är det enda "välstånd" som behövs för primitiva arter i djungeln.

Om du läser på lite om europeisk historia så framgår vad som sätts eld på vid behov, när folk vaknat upp och fått nog. Det är inte våra egna polisbilar.
Citera
2022-04-16, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Vi har redan i dag för att bränna skräp - sista april.
Då hälsar vi kollektivt bättre tider välkommen.
Ja, det har du rätt i. Jag tänkte mer att vi kan utöka firandet så vi tydligare inkluderar andra spännande kulturer
Citera
Medlem
lolnollkolls avatar
Det här är ju helt sjukt. Att vår auktoritet- polisen- backar när det är upplopp för de blir överkörda av dessa idioter. Är det ett sånt Sverige vi vill leva i? De kommer ju aldrig att utreda detta för att sätta dit dem eftersom de inte har någon identitet på dem. Och det gör mig fan förbannad. Nu är ju polisen 4 bilar korta, 10 man korta och dessutom har de tappa auktoritet i denna folkgrupp. Skicka ner stenkastning till Ukraina, det kanske stoppar ryssen också.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Blir en ny manifestation/provokation i Landskrona idag.
Min gissning är att det inte alls blir lika stökigt som i Örebro.
Om det trots allt blir stökigt, har Polisledningen lärt sig något alls?
Citera
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Vi kan ta ditt altanräcke i PM, jag har en del tips på bra behandlingar så du kan bli kvitt rötsvampen.

Angående upploppen så ska man givetvis försöka lagföra de tongivande så långt som möjligt. Men givetvis ska rättssäkerhet råda. För att ta ett parallellfall, om Hammarbys huliganer slår sönder butiker och angriper polis, så ska väl inte en helt oskyldig svenne som bara råkat vara där spärras in? Det tycker du väl inte?
Jo har man oturen att befinna sig så nära den plats där Hammarby-bärsärkarna går loss så då får man finna sig i att få följa med till finkan.
Om man inte gör motstånd utan förklarar för polisen att det enbart var olyckliga omständigheter som gjorde att man befann sig där man gjorde så ska man bli väl behandlad och efter förhör få en taxi hem.
Lever jag rövare och inte kan urskiljas från övriga vandaler då ska jag ha lika mycket batong som de som inte har ett normalt konsekvenstänk.
Det finns ingen anledning att sänka ribban så att all ska kunna hoppa över, i det här fallet.
Förhoppningsvis lär sig Svensson, om han inte redan förstått, att hålla sig borta från Hammarby-bärsärkarna när polisen slår till.
Citera
2022-04-16, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Aphjärna heter det, inte apa hjärna.

Hur fan skriver du människa?
"människa"?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
En annan fråga. Tycker det är fascinerande att muslimerna ger sig på precis allting förutom koranbrännaren. Varför ger de sig på personbilar, polis, affärer osv som är helt oskyldiga? Är dom helt efterblivna eller?
Ja, jag tror att du är väldigt nära sanningen i ditt resonemang där
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Men din Putin älskar ju muhammedaner? Kadyrov och lillhitler är ju bästa vänner och pussar på varandra så fort tillfälle ges. Varför skulle den rysska kackerlackan Putin ogilla muhammedaner som finns i Sverige?
Jag tror inte han gör det heller men skulle önska att han gjorde det. Det krävs en handlingskraftig ledare för att sätta de här kaosmuslimerna på plats. Skjut dom eller godsfinka hem till Arabien.
Citera
2022-04-16, 08:10
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Du kan uppenbarligen inte läsa svenska. Gå ut lågstadiet först och sen försök skriva något. Jag skrev ”vetenskapliga belägg”. Inte en SD sponsrad hemsida. Förstår att din lilla apa hjärna inte förstår sig på vad vetenskap och vetenskapliga metoder är för något. Inte lätt när man knappt kan skriva på sitt eget språk. Anmärkningsvärt att det behövs en svartskalle för att visa dig sånt.
Arabisk vetenskap
https://m.youtube.com/watch?v=L9ofCP3WAKU
Citera
2022-04-16, 08:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Har du varit i Rinkeby?

Vad i hela helvetet skulle jag göra i Rinkeby?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in