2022-04-16, 02:15
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Kvittar ,det var rysk militia dom sköt av dvs ukrainare. Och nu ska frivilliga från väst behandlas bra, annars jävlar hötter ni med näven.

Du kan ju inte ens skriva ren svenska, varför skriver du militia???

De frivilliga från väst har inte åkt till Ukraina för att mörda civila och våldta kvinnor och barn som ryssmongolerna. De har åkt dit för att hjälpa ett ditt europeiskt land att förbli det. Det är en stor skillnad.
Citera
2022-04-16, 02:30
Medlem
StigaSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
För att mitt modersmål är engelska. Jag är ingen svensk-mongol som du. Ni är ju alla same-knullare. Det vet vi ju om. Därför detta hat mot ryssar. Ni hatar dom som är lika er själva. Samtidigt som ni låtsas ha ädelt vikingablod. Det är ju uppenbart att ni inte har. Detta självhat gör att ni är extremt lättlurade och investerar er mer i andras olycka en er själva. Ni låtsas som att det är viktigt att kriga och offra sig för sitt land samtidigt som ni inte föder några barn. Vilket betyder att er kultur dör ut och ett annat folk tar över erat land. Där av finns det ingen logik i erat beteende.

Du förespråkar alltså horder av barn för att i framtiden bli en stormakt så att vi kan göra som vi vill mot de mindre länderna? Som Putin nu gör mot Ukraina? Vi har inte krig här, har inte haft på ett jävligt bra tag, vi kanske vill leva i fred? Ärthjärna.
Citera
2022-04-16, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Azov är vad jag vet inte representerande for Ukraina som land i helhet. Lika lite som NMR är det i Sverige, fattar du? Antivita gris? Jag är en anti-vit? Jag är emot vita? Nä, jag är inte en blatte.
Du har rökt på för mycket.

Fast nu har inte NMR beväpnas av den svenska försvarsmakten och fått skapa upp ett eget regemente.
Inte låter vi heller utländska nassar ta tjänst i försvarsmakten så det haltar med denna jämförelse.

NMR är marginaliserat medan Azov har betydligt större stöd och makt i Ukraina.
Citera
2022-04-16, 03:12
Medlem
Visst har man hört om ukrainare som inte har tillgång till mat men att 40 miljoner löper risk för hungersnöd i Afrika pga kriget i Ukraina är mycket värre.
När ska Zelinsky inse detta.
Citera
2022-04-16, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Visst har man hört om ukrainare som inte har tillgång till mat men att 40 miljoner löper risk för hungersnöd i Afrika pga kriget i Ukraina är mycket värre.
När ska Zelinsky inse detta.

Du menar Putin?
Citera
2022-04-16, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Du menar Putin?
Nej, jag menar inte Putin. Putin är hjärndöd och han fightas med inre demoner. Jag menar ukrainas president som vill eskalera kriget.
Citera
2022-04-16, 03:38
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Nej, jag menar inte Putin. Putin är hjärndöd och han fightas med inre demoner. Jag menar ukrainas president som vill eskalera kriget.
Så om en hjärndöd demonisk galning är ute efter dig och ditt hem så ger du bara upp och lägger dig platt, för fridens skull?

I fall du inte märkt så går det riktigt bra för lilla Ukraina mot den stora skabbnallen och dess överskattade skitmilitär. Klart att kriget skall eskaleras och ondskan tvingas till reträtt. Putin har världen emot sig nu, så han kan packa ihop sin speciella militära säroperation och dra hem den.
Citera
2022-04-16, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Så om en hjärndöd demonisk galning är ute efter dig och ditt hem så ger du bara upp och lägger dig platt, för fridens skull?

I fall du inte märkt så går det riktigt bra för lilla Ukraina mot den stora skabbnallen och dess överskattade skitmilitär. Klart att kriget skall eskaleras och ondskan tvingas till reträtt.
Jag skulle angripa galningen och ingen annan.
Nu är galningen på fri fot medan alla andra dör.
Citera
2022-04-16, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren

I fall du inte märkt så går det riktigt bra för lilla Ukraina mot den stora skabbnallen och dess överskattade skitmilitär. Klart att kriget skall eskaleras och ondskan tvingas till reträtt. Putin har världen emot sig nu, så han kan packa ihop sin speciella militära säroperation och dra hem den.
Putin befinner sig i Ryssland och inte i Ukraina
Citera
2022-04-16, 04:07
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Hoppas Ukraina efter kriget bogserar upp Moskva vraket och har på display på krigsmuseum.
Ett förevigt fuck you till Putler för hela världen att se.

Ja helt givet, ett turistmål som utklassar skeppet Wasa där frimärket kan köpas i museishopen. Ukraina kommer för övrigt att ha ett sådant uppsving i turism efter kriget, liksom inom alla andra områden. Pengarna kommer att flöda in och Ukraina kommer att utvecklas till ett rikt välmående land, ett av de rikaste inom EU. Allt tack vare Putain!
Citera
2022-04-16, 04:11
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Ja helt givet, ett turistmål som utklassar skeppet Wasa där frimärket kan köpas i museishopen. Ukraina kommer för övrigt att ha ett sådant uppsving i turism efter kriget, liksom inom alla andra områden. Pengarna kommer att flöda in och Ukraina kommer att utvecklas till ett rikt välmående land, ett av de rikaste inom EU. Allt tack vare Putain!
Ja, i sinom tid så kan det gå riktigt bra för Ukraina. Precis som för Västeuropa efter att Hitler besegrades.

Det förutsätter dock att bunkerpsykopaten är en god förlorare och inte gör något megadumt, som t.ex kärnvapenattacker. Då förlorar alla.
Senast redigerad av Jiren 2022-04-16 kl. 04:18.
Citera
2022-04-16, 04:37
Medlem
azzzelitos avatar
https://www.aftonbladet.se/a/wOGx45
Försts gången i mitt liv som jag är sugen på att köpa ett frimärke! Men måste ju bara älska detta. Ukraina vinner informationskriget på KO!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in