2022-04-16, 02:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Islam är extremt, extremt heterosexuellt.

Islam är för att knulla små pojkar, små flickor samt getter. Heterosexuellt? Njae.
Citera
2022-04-16, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Ska man dra fram arabiska nationer som inte stödjer sig på oljan så tycker jag exempelvis Turkiet och Jordanien klarar sig ganska bra, men det är sant att det är ett fåtal om man inte ska inkludera oljenationerna.
Men det finns även oljenationer runt om i världen som är rena katastrofer, så jag vill inte dra en kausal koppling till denna råvara som enda nyckeln till framgång.

Men dom är fortfarande primitiva Turkiet klara inte av bygga egna bilar. Varför det landet överhuvudetaget har utvecklas är antaligen NATO. Sverige har haft 4 bilmärken om man inkludera postbilen Tjorven. Idag har vi bara 2 kvar.
Citera
2022-04-16, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Socialtjänsten är tvingad att se till barnens bästa. Uppfostrar man barnen till kriminella element istället för till laglydiga och produktiva personer måste socialtjänsten ingripa.
Du om man behöver lärs grabben hur man kränger en femma brass så är det inget annat än överlevnadsteknik
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Så hur får vi någon ordning på det här då?
En första åtgärd måste väl vara ett fullständigt "importstopp" och därefter omorganisation av polisväsendet?
Domstolar/lagstiftning behöver ses över och fler fängelser byggas.

Ja självklart intagningsstopp. Sedan utvisa kriminella element. Låg toleranströskel mot hot och våld etc.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Du skriver att du önskar utrota mig och alla mina landsmän, men du börjar att bröla om jag antyder att du är ett troll. Du är verkligen lättkränkt må jag säga.

Jag är ingen förespråkare av demokrati. I min värld existerar inte du. Just nu är sverige en semi-demokrati men övergången kommer att ske snart. Då kommer mitt ord vara lag och då kommer du få se hur djupt din kränkning faktiskt rör mig.
Citera
2022-04-16, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Hur funkar Bacha bazi då?

Haha du lyssnar inte. Jag vill bara ha stöd från böckerna... det är väldigt enkelt, du plockar fram en Koran vers eller sunnah som föreskriver detta. Tex, det är väldigt vanligt mer barnporr i liberala samhllen, oftast är det äldre vita män. Men bara för det beteende förekommer så säger man inte att det påbjuds av liberalism?
Citera
2022-04-16, 02:08
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Jag är ingen förespråkare av demokrati. I min värld existerar inte du. Just nu är sverige en semi-demokrati men övergången kommer att ske snart. Då kommer mitt ord vara lag och då kommer du få se hur djupt din kränkning faktiskt rör mig.

Du skriver att ditt ord kommer vara lag, menar du att du är en slags profet som kommer få makten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
Pederasti innebär sex med minderåriga pojkar. Koranen - alltså Guds ord enligt muslimer - beskriver slavpojkar "vackra som pärlor" och av "evig ungdom" vilka ska tjäna rättrogna män i Paradiset. Är det svårt att förstå?

Vart står det att dem ska tjäna rättrogna män?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Hur funkar Bacha bazi då?
Din fjant det sker bara I Afghanistan med äckliga afghaner.Tror du talibanerna i Afghanistan knullar pojkar?Det är mer dom västinfluerade afghanerna som hjälpte USA våldta landet i flera år för att sen på några dagar säga adjö och lämna asen till sitt öde..Muslimer gör inte så.Den som knullar pojkar i vår religion brinner för evigt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
Jag skulle säga att Islam är väldigt "sexuellt" generellt. Bacha Bazi?

Ja, vad är det med det? Vad pratar vi om nu, pratar vi om doktrinen eller beteenden som finns i muslimska länder???
Citera
2022-04-16, 02:09
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Du om man behöver lärs grabben hur man kränger en femma brass så är det inget annat än överlevnadsteknik

Kanske lära grabben att vara flitig i skolan, hur man söker jobb etc?
Citera
2022-04-16, 02:09
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Självklart har alla civilisationer sin storhetstid, vi har vår nu.
Men det blir missvisande att kalla araber för okunniga enbart på grundlag att de är araber, historien säger annorlunda.

Historien säger att araberna förlorade allt de hade att vara stolta över på grund av Islam. Efter övergången till bokstavstolkning av koranen och raserande av maktstrukturer pga mongoliska plundringar så stannade utvecklingen i Arabvärlden av. De levde i medeltid fram tills att de koloniserades av Europeiska stater.

De missade renässansen, upplysningen och den industriella revolutionen.
Senast redigerad av bithax 2022-04-16 kl. 02:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in