2022-04-16, 01:58
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Sådär kan man inte göra, blir ju tal om övervåld då.

Det är fördjävligt.Dom där invandrarna måste ju skratta åt våran så kallade Polis .
Citera
2022-04-16, 02:01
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Du har ett få välmånende araber stater pga oljan. Men dom klara av bygga egna bilmärken själv. Dom är primitiva i sitt tänk. Hela Mellaösts kulturer är primitiv och efterblivet.
Ska man dra fram arabiska nationer som inte stödjer sig på oljan så tycker jag exempelvis Turkiet och Jordanien klarar sig ganska bra, men det är sant att det är ett fåtal om man inte ska inkludera oljenationerna.
Men det finns även oljenationer runt om i världen som är rena katastrofer, så jag vill inte dra en kausal koppling till denna råvara som enda nyckeln till framgång.
Citera
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja det är precis som på Macdonalds, beställer man en Big Mac & Co så serveras man till 99,9% en sådan meny, väljer man partier som förespråkar ett "mångkulturellt" samhälle får man sådana här samhällsföreteelser som vi har bevittnat idag serverade.
Så hur får vi någon ordning på det här då?
En första åtgärd måste väl vara ett fullständigt "importstopp" och därefter omorganisation av polisväsendet?
Domstolar/lagstiftning behöver ses över och fler fängelser byggas.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Ser inget om pederasti dock? Allt i paradiset är lovat att vara perfekt? Kan du demonsterera pederasti delen? Sodomi är strict förbjudet för övrigt, det bär med sig ett väldigt allvarligt straff, det kanske du känner till?

Hur funkar Bacha bazi då?
Citera
2022-04-16, 02:02
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Självklart har alla civilisationer sin storhetstid, vi har vår nu.
Men det blir missvisande att kalla araber för okunniga enbart på grundlag att de är araber, historien säger annorlunda.

Det kan jag hålla med dig om. Men som sagt det var 800 år sedan de senast bidrog med något, detta en civilisation på flera hundra miljoner människor. Det svenska folket har under det senaste 300 åren producerat avsevärt flera vetenskapliga upptäckter och tekniska innovationer än hela den sammanlagda islamiska civilisationen har gjort under denna tid. Detsamma gäller små nationer som Nederländerna och Schweiz också.
Citera
2022-04-16, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
Islam påbjuder pederasti, ja.

https://puneetchandra.wordpress.com/2021/12/12/houris-and-ghilmans-of-islam/

https://www.cambridge.org/core/books/abs/slavery-in-the-late-antique-world-150-700-ce/slave-boys-in-paradise-the-text-of-the-quran-and-its-later-exegetes/E53BE3DF158DEA27AE97056F9D95C403

https://www.gaystarnews.com/article/secret-gay-history-islam/

Tyvärr gick endast sista länken att öppna, det sista verkar ju vara troll du vet. Jag kan lova dig, Islam tillåter inte det beteendet, däremot finns det även "muslimer" som dricker alkohol, spelar dobbel, ljuger, äter svin, tar ränta MM även om dessa är starkt förbjudna. Så frågar återigen, kan du anföra något religöst stöd, kanske någon imam som har uttalat sig i detta som har auktoritet? Det vore häpnadsväckande faktist.

Det finns däremot flertaliga uppmaningar om att ha massvis med sex med sin fru/fruar. Islam är extremt, extremt heterosexuellt.
Citera
2022-04-16, 02:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera

Du måste trolla!!

Du skriver att du vill utrota svenskarna, trots allt snällt som de har gjort mot dig, och när jag klagar över detta, då är man "rasist" Du är inte seriös, du trollar i tråden, inte ens muhammedaner är så pass blåsta.

Han är sämst. Ingen muhammedan har det ordförrådet heller.
Citera
2022-04-16, 02:03
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Meningslöst att ens försöka ha en seriös debatt med någon som dig. Jag försöker hålla det hela tydligt och sakligt och du kommer bara med personangrepp. Jävligt tråkigt. Din rövhatt.

Du skriver att du önskar utrota mig och alla mina landsmän, men du börjar att bröla om jag antyder att du är ett troll. Du är verkligen lättkränkt må jag säga.
Citera
2022-04-16, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Jag saknar en kritisk diskussion utav på vilket sätt yttrandefriheten innefattar att nåt utländsk kioskmongo ska få polisskydd för att åka på turné genom Sverige och bränna religiösa skrifter i syfte att på så sätt uppvigla till våldsamma reaktioner.
"Kritisk diskussion" har vi yttrandefrihet så har vi väl? Ska inte provokatörer, satiriker etc. gälla under den lagen? Är det bara lättkränkta muslimer vars skitreligion ska vara undantagen yttrandefrihet? Paludan är halvsvensk och innehar svenskt medborgarskap för övrigt, läs på! (mer än vad vandalerna borde fått, är inte alla dessa "krig" i mellanöstern slut vid detta laget?). Dessutom är det ju långt ifrån första gången dessa idioter går bärsärk eller attackerar polisen. Vänsterpatrask!
Citera
2022-04-16, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Tyvärr gick endast sista länken att öppna, det sista verkar ju vara troll du vet. Jag kan lova dig, Islam tillåter inte det beteendet, däremot finns det även "muslimer" som dricker alkohol, spelar dobbel, ljuger, äter svin, tar ränta MM även om dessa är starkt förbjudna. Så frågar återigen, kan du anföra något religöst stöd, kanske någon imam som har uttalat sig i detta som har auktoritet? Det vore häpnadsväckande faktist.

Det finns däremot flertaliga uppmaningar om att ha massvis med sex med sin fru/fruar. Islam är extremt, extremt heterosexuellt.

Bacha Bazi? Judendomen/kristendomen har en tydligt negativ beskrivning av homosexualitet, medan koranen och haditherna är fulla av motstridiga budskap.

Det enda som är säkert är att Mu var en sex-missbrukare.
Senast redigerad av Duck-Lips 2022-04-16 kl. 02:08.
Citera
2022-04-16, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
'
Och Sverige har världens högsta bidrag alla kategorier och noll krav.
Bidrag? Man betalar skatt och moms på allt. Elen, maten, nöje, resor, varor, vatten, vården?
Citera
2022-04-16, 02:05
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Det är torg fullt med svenska mammor,invandrar mammor,svenska pappor,invandrar pappor.Det socialtjänsten gjort genom och kidnappa barnen har inte med rasen och göra.Dom vill endast förstöra familjer

Socialtjänsten är tvingad att se till barnens bästa. Uppfostrar man barnen till kriminella element istället för till laglydiga och produktiva personer måste socialtjänsten ingripa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in