2022-04-16, 01:36
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Det är dags för Sverige att vakna och förstå att ni svenskar inte längre är välkomna här. Vi har tagit över och det är NI som ska utvisas.

Hur ska du då få soc-pengar eller bidrag till ditt arbetsmarknadsåtgärd för att du är oanställningsbar liksom alla MENA-folk.
Ska du liksom en parasit följa efter oss dit vi utvisats för att få fortsatt välfärd...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Ja tyvärr, möjligt värsta scenario, men isf. innan slutet så kommer ryssarna och kineserna att ha utrotat allt muslimskt så ni kommer ändå att sitta med skägget i brevlådan.

Kineserna vet hur man skall hantera Muhammaderna, dom är ett föredöm på detta område.
Citera
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Vet att svensk lag gäller men det han gör är såpass känsligt att lag och rum måste ignoreras.

Man kan inte ignorera lagen. Det funkar inte så förstår du.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Det är inte Paludan som sänder fet nota, utan det är polisen oförmåga att hantera sitationen som sänder fett nota. Man har inte dom verktyg som behövs för att hantera ett upplopp. Man har inte har inte vattenkanner och man har inte gummikulor, verktyg man skulle ha skaffa redan för 20 år sedan vid Göteborgs kvallarierna. En poliskår som verka bestå av kapten klänningar, så förstår man detta.

Hade man haft en Mk 19 monterat på ett lämpligt fordon, ladda med tårsgas och gummikulor, då hade här varit ett icke problem.
Ja, kanske det. Eller så kanske det enbart hade lett till en upptrappad våldsspiral likt det vi ser på exempelvis västbanken i Israel idag.
Vad gäller dessa upplopp specifikt så har de skett innan Paludans koranbränning, det vill säga man har avbrutit provokationen och avlägsnat sig, och så har det urartat.
Här har inte Polisen längre ett objekt att skydda, så jag ser ingen grund till att de inte avlägsnar sig.
Sedan får buset bränna sina egna hus och bilar om de vill det.
Citera
2022-04-16, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Är det för hon är så slapp i sin uppfostran? Skämmer bort er, inte lär er vad disciplin och hyfs är?
Vad får du allt trams ifrån?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Fast här gäller svensk lag. Vet inte hur du missat det.

Nej uppenbarligen så gör det ju inte det. Och våra clowner till poliser har tydligt visat vilka som besitter våldsmonopolet och därmed dikterar vad som gäller och inte gäller.
Svensken får nog ta och lägga byråkratin och "lagen" bakom sig om vi ska få någon ändring på det här.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Det är dags för Sverige att vakna och förstå att ni svenskar inte längre är välkomna här. Vi har tagit över och det är NI som ska utvisas.

Jo ni äger små kalifat dit ingen svensk vill åka. Big deal.
Citera
2022-04-16, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Det här är en ärlig fråga. Försöker inte vara sarkastisk, och är förmodligen inte lika insatt i just detta ämne som del andra. Och vi kan ju just nu mestadels spekulera, eftersom vi inte har hela facit i handen. Men kan någon ärligt förklara varför de attackerar polisen? Jag minns t.ex., att under AFS möten på torgen, så finns det gott om poliser, men som demonstranterna inte attackerar, utan vänder sig istället mot oss arrangörer, medlemmar och talare i partiet. I det här fallet borde man tycka, att de skall ge sig på Stram Kurs då istället, och inte poliserna.

stram kurs var ju inte ens i den staden. de vill bara ha en ursäkt för att kaosa.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Bortförklaring. Finns andra östländer med samma "kommunisthandikapp" som klarat sig betydligt bättre.

Bermuda. GDP per capita: $107079
President: https://www.gov.bm/Premier-of-Bermuda
Att jämföra med Sveriges GDP per capita: $51925 vilket är hälften av Bermudas:
https://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.PCAP.CD?locations=BM-SE

Gjorde just det.

Nej det gjorde du verkligen inte.

Det bor 60 tusen pers i Bermuda och vet du verkar inte ha någon aning om varför Bermuda är så välbärgat?

Jag kan säga såhär: det är inte pga negrer.

Kommunistländer som klarat sig bättre? Ok, men det stärker ju mitt argument ännu mer eftersom de är vita haha.

Bättre kan du.
Citera
Bannlyst
Citat:
Du kan ju alltid träffa mig så hjälper jag dig gärna

Jag kan tillskillnad från muslimer, torka mig själv i arslet, men tack ändå.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Ja gud vilka kravaller det var. Det blev lite stenkastning mot skaparen från syriskt håll.. Stark jämförelse
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ecce_Homo_(utst%C3%A4llning)
Självklart inte samma reaktion som nu, men det var inte heller meningen att jämföra de två.
Tanken var att visa på att reaktioner även sker när man skändar andra religioner.
Vet inte vad som skett om man brände bibeln i Vatikanen, men tvivlar på positiva reaktioner.
Citera
Avslutad
Citat:
Snyltare?Är man snyltare i Sverige om man arbetat hela livet och betalat världens högsta skatt?Man känner sig mer rånad av er rättare sagt

Så du betalar skatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in