2022-04-16, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Inte säkert! Skulle kunna räknas som hets mot folkgrupp….
Det hoppas jag inte.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Jag tror poliserna är lika rädda som vi är. Militären behövs här. I USA hade man kallat in national guard och dom killarna blir inte överkörda av ett gäng stenkastare.

Hur dum är man om man kör in flertalet obepansrade polisfordon i smeten? Var är MRAP:en? Står den och samlar damm i ett garage? Kör in skiten med en jävla Bushmaster på taket och skräm skiten ur dom.

Sluta vara rädd. Bli förbannad.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Din statsminister håller inte med dig.

I en kommentar till TT skriver Andersson att poliser skadats när de arbetat med att försvara demokratiska rättigheter och att man i Sverige har rätt att uttrycka sina åsikter, ”smakliga som osmakliga”, samt att man aldrig får ta till våld.
Som landets regeringschef måste hon självklart tolka efter lagen när hon fäller sina yttranden.
Men lagen är inte skriven i sten, detta blir det förr eller senare politik av, det kan jag lova dig.
Citera
2022-04-16, 01:22
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Du ser hur det gick i Norrköping och linköping med vårt accepterande..Ni ska acceptera att städer ska brinna varje gång nån bränner en koran sådär..Att ingen jävel står och lurar med sniper nästa gång han kommer och tar ut det krypet en gång för alla

Görs så, detta kanske kan få svenska folket att vakna ur sin slummer.
Citera
Medlem
Citat:
Han bör arkubuseras och flås som kyckling
Nej. Han begår inget brott.
Citera
Medlem
Citat:
Jag röstar på partiet Nyans..Vi kommer va en kraft att räkna med

Försök att locka väljare från Socialdemokraterna.
Citera
Medlem
Messials avatar
Ni muslimer borde acceptera en enkel biljett ur Sverige eller kanske gå ett värre öde till mötes likt judarna under andra världskriget. Det finns människor som hade kunnat göra det tyskarna gjorde mot judarna fast mot muslimerna i Sverige. Ni har samma status som rumänska tiggare i Sverige.
Citat:
Du ser hur det gick i Norrköping och linköping med vårt accepterande..Ni ska acceptera att städer ska brinna varje gång nån bränner en koran sådär..Att ingen jävel står och lurar med sniper nästa gång han kommer och tar ut det krypet en gång för alla
Citera
Avslutad
Citat:
Din mamma som är en hynda med en klamydia mus knullad av tusen afrikaner och marrocaner .Det är du din lilla hund som är en äcklig liten råtta

En hund som är en råtta? Du är ju helt osammanhängande ditt vrak.

Angående efterblivna påhopp på min mamma så kan jag inte bry mig mindre hahaha.
Citera
Bannlyst
Vart införskaffar jag en koran som jag kan använda som toalettpapper?
Citera
2022-04-16, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Pederasti? Du menar att Islam påbjuder pederasti? Källa?

Islam påbjuder pederasti, ja.

Citat:
All men in Jannah will, at the very least, get eighty thousand boys or men servants (ghilmans) and 72 houris to have sex.
/../
The Quran describes ghilmans (boy slaves) to be young and glittering like pearls

There will circulate among them [servant] boys [especially] for them, as if they were pearls well-protected.

–Quran 52.24

Youths of never-ending bloom will pass round to them.
–Quran 56.17

https://puneetchandra.wordpress.com/2021/12/12/houris-and-ghilmans-of-islam/

https://www.cambridge.org/core/books/abs/slavery-in-the-late-antique-world-150-700-ce/slave-boys-in-paradise-the-text-of-the-quran-and-its-later-exegetes/E53BE3DF158DEA27AE97056F9D95C403

https://www.gaystarnews.com/article/secret-gay-history-islam/
Citera
Medlem
pittbrads avatar
Det här är en ärlig fråga. Försöker inte vara sarkastisk, och är förmodligen inte lika insatt i just detta ämne som del andra. Och vi kan ju just nu mestadels spekulera, eftersom vi inte har hela facit i handen. Men kan någon ärligt förklara varför de attackerar polisen? Jag minns t.ex., att under AFS möten på torgen, så finns det gott om poliser, men som demonstranterna inte attackerar, utan vänder sig istället mot oss arrangörer, medlemmar och talare i partiet. I det här fallet borde man tycka, att de skall ge sig på Stram Kurs då istället, och inte poliserna.
Citera
Medlem
Citat:
En dag vajjar den svarta flaggan i Sverige.En dag bär era döttrar slöja!Vi blir bara större och större .You are a dyin breed
Haha good luck!

Sverige är kallt, mörkt och avlångt, man måste organisera sig för att dra runt det och det klarar ni aldrig.

Ni kan inte sköta nånting annat än odla skägg och gå runt i klänning och yra om er sagobok.

Sorry...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in