2022-04-16, 00:12
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Undrar var han planerat att själva "myset" skulle äga rum? Även om han råkar vara egenföretagare så vill han väl inte riskera att stöta på nån i rummen bredvid när han plötsligt dyker med en "14-årig pryo i vit topp"? Som sen är borta igen nästa dag ...

Bil borde inte heller vara nåt bra val i hans viktklass.

Han är väl i alla fall egenföretagare eller någon annan typ av innesnubbe likt Robin i Göteborg. Man ser att han är prydlig om än tämligen fet.
Citera
2022-04-16, 00:22
Medlem
LightFandangos avatar
Svårt att inte fnissa när man läser ingressen på senaste fångsten.
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpen
Vårt nyaste tillskott i barnaflocken är en liten vulgär fjortonåring som envist söker efter sexuella eskapader med äldre män.
Så har det väl i praktiken varit hela tiden. Skillnaden är väl bara att det blir mindre och mindre dolt. Nästa logiska steg borde vara att "barnet" efterfrågar betalning.

Då försvinner ju åtminstone det orimliga i att en 14-åring från Rosengård skulle tro att just den här nissen kan lyckas ge henne orgasmen som alla andra misslyckats med.
Citera
2022-04-16, 00:23
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Undrar var han planerat att själva "myset" skulle äga rum? Även om han råkar vara egenföretagare så vill han väl inte riskera att stöta på nån i rummen bredvid när han plötsligt dyker med en "14-årig pryo i vit topp"? Som sen är borta igen nästa dag ...

Bil borde inte heller vara nåt bra val i hans viktklass.
Han tänkte nog inte ta med henne till kontoret. Mötesplatsen var ju precis utanför ett parkeringshus så tanken var nog en svängom i bilen. Men den dumme fete fan svalde hela fiskespöt. Han lär nog gräma sig duktigt nu när han egentligen hade rätt hela tiden om att han skulle bli lurad.
Citera
2022-04-16, 00:27
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Han tänkte nog inte ta med henne till kontoret. Mötesplatsen var ju precis utanför ett parkeringshus så tanken var nog en svängom i bilen. Men den dumme fete fan svalde hela fiskespöt. Han lär nog gräma sig duktigt nu när han egentligen hade rätt hela tiden om att han skulle bli lurad.
Han borde helt enkelt ha följt sin magkänsla och förnuft- det är för bra för att vara sant så då är det en lögn.

Jag är imponerad av att gäddorna är så jävla lättlurade. Den här snubben, alltså fläsklöken, är ju inte ens efterbliven.

Men med tanke på att de senaste uthängningarna varit så jävla dåliga så antar jag att det är inte många som nappar, det är nog åtskilliga timmars/dagars kamp för att pressa fram den här skiten kan jag tro.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-16 kl. 00:31.
Citera
2022-04-16, 00:30
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Jag uppfattade att han valde parkeringshuset av två skäl 1.) han vill inte ge ut sin företagsadress innan han försäkrat sig om att det inte handlar om rånare/utpressare och 2.) om nån han känner knallar förbi så är det inte nåt märkligt att han befinner sig där när han varit iväg på lunch.

Men jag kan ha fel.
Citera
2022-04-16, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://www.google.com/maps/uv?pb=!1s0x4653a398530aa78b%3A0xe68413493d295fa7!3 m1!7e115!4s%2Fmaps%2Fplace%2Fstudio%2Bblack%2Bbox% 2Bmalm%25C3%25B6%2F%4055.6114152%2C12.9946415%2C3a %2C75y%2C23.21h%2C90t%2Fdata%3D*213m4*211e1*213m2* 211sn2jGs5MBjpUCwrinishBGQ*212e0*214m2*213m1*211s0 x4653a398530aa78b%3A0xe68413493d295fa7%3Fsa%3DX!5s studio%20black%20box%20malm%C3%B6%20-%20Google-s%C3%B8k!15sCgIgAQ&imagekey=!1e2!2sn2jGs5MBjpUCwri nishBGQ&hl=no&sa=X&ved=2ahUKEwjnvtW7ipf3AhUjAxAIHb XCA1YQpx96BAhXEAg
Malmö måste vara Sveriges fulaste stad rent utseendemässigt. Ingenting finns i staden. Ingen kust. Inga grönområden. Ingen topografi. Bara en beige gråbrun sossestad.
Men samtidigt ett oöverträffat centrum för hela Nordens händelser. Malmö är till Skandinavien som Amsterdam och Holland är till EU. Stockholm kommer långt efter med bara kultur, rikspolitik och dylikt. Malmö är ett livligt och mänskligt kosmos.
Att befinna sig i Malmö och längta till Stockholm är som att vara i Amsterdam och åka till Paris i tron om att det är mer kosmopolitiskt där. I Malmö lever man sitt liv till 110% medan det i Stockholms innerstad sjunker till 75%. Inte mer. I Smålands och Norrland ingenstans är det ca 100%, i varierande grad från 25% till 200% beroende på omständigheterna. Göteborg är som Frankfurt i parallellen. Inget särskilt trevligt mer än hyfsad ekonomisk motor. Göteborg suger. Ett meninglöst ställe att leva sitt liv på.

Apropå mitt tidigare inlägg. Vore intressant att skapa en separat tråd om vilka faktorer i en video som leder till virilitet och förhöjer r-talet, och vise versa. En fällande dom hade till en början ökat r-talet men därefter obönhörligen sänkt alla konfrontationer till under 1.
Senast redigerad av JanSteganos 2022-04-16 kl. 01:00.
Citera
2022-04-16, 00:35
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Jag uppfattade att han valde parkeringshuset av två skäl 1.) han vill inte ge ut sin företagsadress innan han försäkrat sig om att det inte handlar om rånare/utpressare och 2.) om nån han känner knallar förbi så är det inte nåt märkligt att han befinner sig där när han varit iväg på lunch.

Men jag kan ha fel.
Kan förstås vara så, men hade han varit minsta bekymrad för rånare så hade han knappast ställt sig och väntat runt ett hörn. Det där var bara skitsnack han drog för att få en bild som bekräftade att hon var den hon utgav sig för. Jag tror han hoppades på ett barn men ville inte skriva något i chatten om att det är olagligt och att det är därför han vill att hon bekräftar sin identitet.
Citera
2022-04-16, 00:40
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Så vad har vi att gå på?
41 åringar i Ystad som är gifta? 68st
41 åringar i Ystad som är gifta + har bolag? 24st
Man ser hans passerkod på slutet så om du hackar systemets databas ... Bingo!

Skämt åsido. Han kan ju vara vanlig anställd i ett av företagen på hotellet. Om han hade eget borde han snarare husera i Ystad än att pendla så långt. Men det beror ju på branchen.
Citera
2022-04-16, 01:10
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Kan förstås vara så, men hade han varit minsta bekymrad för rånare så hade han knappast ställt sig och väntat runt ett hörn. Det där var bara skitsnack han drog för att få en bild som bekräftade att hon var den hon utgav sig för. Jag tror han hoppades på ett barn men ville inte skriva något i chatten om att det är olagligt och att det är därför han vill att hon bekräftar sin identitet.
Hursomhelst (jag må vara naiv) så tolkar jag honom som ännu en "förstagångsförbrytare". Om man är misstänksam men ändå inte har råd att försitta chansen så tyder det på att man inte har/haft så himla många chanser.
Citera
2022-04-16, 01:14
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Hursomhelst (jag må vara naiv) så tolkar jag honom som ännu en "förstagångsförbrytare". Om man är misstänksam men ändå inte har råd att försitta chansen så tyder det på att man inte har/haft så himla många chanser.
Säkerligen men ändå har han hängt på kik i över 4 år.. letat efter nån som gillar skäggiga tjockisar i "Mys i Malmö" gruppen jippi!
Citera
2022-04-16, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Ja det där var riktigt skit-dåligt.

Nu har du en ny gädda att njuta av, vad säger du om den då? Här var det tydligen extra viktigt att publicera hela ansiktet med en egen extra bild på förstasidan, lokalkändis eller politiker kanske? https://dumpen.se/2022/04/15/9452/

Innan har jag bara fastnat vid att det är rättsvidrigt och väldigt problematiskt för männens barn, familj och nära och kära men dom två sista är ju mer eller mindre rena övergrepp mot personerna som blir uthängda.

Mannen som inte kunde svenska och som uppenbarligen inte förstod vad den värdelöst skrivna texten från Dumpens "fiskare" innebar frågade ju som känt efteråt om hon hade en egen lägenhet, vilket är totalt orimligt om man förstår att man pratar med en 14 åring.

Och den senaste uthängningen så skriver mannen inte ett endaste ord om sex och pöbelkommentarerna om hans vikt och fnissandet från Sara och Patriks håll talar ju sitt tydliga språk om att dessa dårar är helt rökta i huvudet. Man kan göra hur mycket antaganden man vill men när man personen i skrift inte har gjort några som helst sexuella närmanden så fallerar ju hela uthängningen totalt.
Citera
2022-04-16, 01:30
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Säkerligen men ändå har han hängt på kik i över 4 år.. letat efter nån som gillar skäggiga tjockisar i "Mys i Malmö" gruppen jippi!
Precis. Därför är det tur att "14-åriga tjejer som desperat söker orgasm med random snubbar" är ett så försvinnande litet samhällsproblem.

Kategorin "trasiga tjejer" kommer ju, vad Dumpens mytbildning än påstår, att fångas upp av kategorin "farliga äldre killar" i sin egen omgivning.

Det fattar nog till och med Dumpens egna "terapeuter".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in