2022-04-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Tingsrättens dom gäller till dess att vidare instans prövat en eventuellt överklagan.
Du kan därmed ej hävda att Tingsrättens dom ej vunnit laga kraft.

Även ifall du hävdar domen ej vara prejudicerande så har jag svårt att se dig framföra motargument till denna dom, det vill säga att du klarar presentera en identisk dom där den anklagade friats.

Tills du gjort det så anser jag att Tingsrättens dom är talande för hur rättsväsendet ser på liknande åtal.

Och jag ser fortfarande Tingsrättens dom som mera trovärdig än någon skribent på Flashback.
Förvånar mig inte, nöjer mig att slå fast att hela din argumentation faller och bortser därmed från det du framför frsmöver. Men men lycka till att omvända folk med fula tricks och vag argumentation
Citera
2022-04-16, 00:09
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Du verkar envisas med att använda "hen" trots tillsägelse. Är du månne C? Det kan förklara saken.

Nu väljare jag mina egna ord med eller utan tillsägelser från dig. Ogillar du mitt ordval eller det jag skriver är det bara att hoppa över mina inlägg eller blockera mig. Svårare än så är det inte. Jag vet heller inte vad du menar med C?
Citera
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/flera-poliser-skadade-efter--valdsamt-upplopp-i-orebro/

Kommenderingschefen Peter Karlsson i Expressen: Jag kraftigt ”ogillar” det som inträffat

"Kraftigt ogillar".
Inte undra på att samhället ser ut som det gör med sådana värdegrundspoliser.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Så du avfärdar eller ignorerar det uppenbara och enda egentliga orsakssambandet dessa länder har gemensamt? Att de är negrer?
Ser inte sydamerikaner, rumäner, ryssar, nordkoraner eller andra fattiga folk som negrer.
Men du har all rätt till din egen uppfattning.
Citera
2022-04-16, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Han är e smått efterbliven individ som dessutom lyckats bli dömd för hets mot folkgrupp i Danmark, vilket måste ses som en bedrift.

Men, om man eldar bilar, saboterar och stör ordningen i samhället för att någon eldar en kopia av en science-fiction bok med skumma tecken, då är man antagligen kapabel till att göra mycket annat våldsamt p.g.a triviala saker.

Religiös extremism ska inte, och hör inte hemma i Sverige, det spelar ingen roll om det är barnknullande katoliker eller balkongkastande klanmedlemmar, rök ut idioterna och bjud på en engångsbiljett till bergen med getknullare som dom kom ifrån!

Om det nu är så hemskt att bo i ett sekulariserat samhälle - flytta då för helvetes helvete (skulle jag vilja säga till kaoshuliganerna).

Vad gör de HÄR där folk inte tror?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Vilket land har högst BNP / capita i världen? Vad är det för folkslag och vad har dom för religion? Gå läs för fan och skaffa dig en utbildning

För tillfället Luxemburg. Vita européer. Kristendom. Utan naturresurser.

Frågor på det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Ja, allt förmildras här och ingen skuld ska falla på muslimerna och invandrarna.

Fem uppeldade polisbilar, tio skadade poliser där flera har armbrott.

Det är lindriga skador och problem enligt polisen. Om det varit svenskar, fotbollssupportrar eller invandringskritiker så hade det låtit helt annorlunda. Bisarrt och absurt är det minsta man kan kalla det.

Hur någon frivilligt vill tjänstgöra i sossarnas poliskår 2022 efter detta är ett mirakel. Är nog bara arabiska muslimer de lyckas få till polisen efter denna förnedring av episka mått.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Här är ett klipp som jag inte har sett förut.

https://www.youtube.com/watch?v=Budh8On4Amo
En massa apor i sitt naturliga habitat. Dessa filmer borde man visa barnen på biologi lektionerna.

Och vad är grejen med alla kvinnliga polis midgets som springer runt och slåss med luften? Vad gör dom ens där.
Citera
2022-04-16, 00:11
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Ja, de är hatade av nästan alla i Sverige precis som dagens kepsbeklädda dvärgpedofil, så det är rätt uppenbart att det blir kaos och upplopp när de visar sig.

Bästa botemedlet mot detta är väl helt enkelt att de inte visar sig?

Vilka är dom hatade av? Våldsvänstern? Dessa är ju inte direkt populära de heller.

Kanske den kepsbeklädda dvärgpedofilen, islamisterna och de intoleranta muslimerna, extremhögern och extremvänstern kanske kunde samlas till en stor försoningskonferens, så att mindre skattemedel går åt att betala för deras förstörelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Oerhört tragiskt! Man ''demonstrerar'' alltså om koranbränning, för att man inte vill ha det. När demonstranterna vinner på deras argument om att det bör inte bli av, så fortsätter det ändå med kaos.

Det betyder alltså att de enbart vill ha våld. Det hade kunna bli upplopp för ingenting, vilket det i princip gjorde.

Så tragiskt..

Eller visste ens demonstranter att det blev inställt.

De ville angripa våran rättstat, och bevisar att de inte lärt sig ett skit från tidigare elände i deras hemländer. De är helt enkelt värdelösa, hopplösa fall som vi får betala notan för.
Citera
Medlem
Äntligen ser man lite kravallsköldar, eller... rättare sagt, en (0:10 onward):
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/har-kapas-polisbussen-av-maskerade-man

(okej, jag vet, det är en praoelev som har skölden men det är ändå en sköld ...)
Citera
2022-04-16, 00:12
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Sunda poliser hade slagit näven i bordet över att deras chef beskriver allvarliga skador som lindriga.
Tyvärr är stora delar av poliskåren värdegrundsskadade. PK och Woke till tusen!

Ja de är utan tvekan politiskt tillsatta. Lojalitet mot makten går för kompetens. Därför har vi en poliskår som inte kan vare sig lösa brott eller stoppa upplopp/uppror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in