2022-04-15, 22:51
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Svenska polisen har inte chans, muslimer drivs av enorm passion för deras heder och religion. Det enda som kan slå det är en annan muslim! 🤣

https://imgur.com/a/r1ZsDye

Njut av klippet!
Vad f-n är det som händer?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Exakt såja,acceptera att vi borrat upp dom innan bara så är alla nöjda
E det nu jag skall gråta? Tänka sig att man är så osäker kring sin sexualitet så du måste hävda dig med något som mest troligt ingen vettig människa bryr sig om. Men ja du kanske skulle lära dig nåt om bett o etikett om du träffade en sund svensk tjej. Med din kvinnosyn tvivlar jag dock
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Inte en jävla svensk blir upprörd om en arabjövel eldar upp bibeln.
Därför ni är fega
Citera
Medlem
[quote=Troll666|79889296]
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1

Min poäng är vad som sker med dig.

Det finns 2 scenarior.
1. Antingen stoppar ordningsmakten mig då det är förbjudet med bränning på idrottsarenor.
2. Jag får ordentligt med stryk, inga poliser skadas och ingen vandalisering i sjusiffriga belopp händer.

Så mao en kass jämförelse. Ställ dig på plattan och bränn bibeln eller svenska flaggan. Vad kommer då hända tror du?
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Instämmer. Om det föreligger risk för allmänt kaos så ska inte polisen tillåta demonstrationen.

Men, samtidigt betyder det att våldet segrat om vi tummar på yttrandefrihet för risken att en grupp folk skapar allmänt kaos.

Det kostar att försvara något ganska unikt!

Att vika ner sig för våld är exakt vad vi inte ska göra. Slava Ukraina!
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Paludan har ju bränt Koranen tidigare utan att få samma respons, är det först nu muslimerna fått grönt ljus från Kreml att agera?
Citera
2022-04-15, 22:52
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Nej jag tänkte närmast på fula inavlade apor som eldar polisbilar, gruppvåldtar kvinnor
,gifter sig med barn och kastar sina fruar från balkongen. Bland annat. Det blir vi av med helt med min lösning.

INGET fungerande marknadsekonomiskt samhälle behöver muslimer. Inget modernt fungerande samhälle behöver muslimer.
Inte specifikt nej, men det behöver fattiga och lågt utbildade, sedan om det är muslimer eller asiater, amerikaner spelar ingen roll.
Men om du tror att problemet med kriminalitet och bidragstagande elimineras genom att kasta ut muslimer och istället ta in white trash från USA eller fattiga kineser, så har du fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Jag förstår ingenting. Du är den tredje ikväll som skriver att jag är en muslim. Det är helt sinnessjukt. Vad i det jag har sagt har orsakat denna hysteri om att jag är muslim?

Jag är ju en av dom som attackerar muslimer och islam mest här i tråden. Hur kan 3 pers göra detta fel på en och samma kväll? Jag är uppriktigt nyfiken nu!
Kanske för att du skriver som en muslim? Jag har inte läst alla dina inlägg men har du någon gång kritiserat terroristerna som förstör i städerna? Har du gjort det och jag har missuppfattat dina inlägg ber jag om ursäkt för det. Men om du inte kritiserar det som sker då definierar jag dig som en muslim, så är det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Det kanske redan har kommenterats, men vid 4.20 ser det ut som en polis drar pistol och skjuter VERKSANSELD? Han riktar vapnet mot folkmassan och avfyrar ett skott i bålhöjd? Ser inte ut att vara varningsskott. Nån mer som kan kolla?
Ja jävlar, ser ju faktiskt ut som det.
Citera
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passport
Låter som att det kommer ett skott också.

Konstigt att det inte uppmärksammats. Polisen skjuter 4.16 mot folkmassan in i klippet.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissarsyra
Killar, det är lugnt nu, Maggan har gått ut och fördömt kravallerna, slutet gott allting gott!
Men har Lena Mellin bekräftat, så att vi kan vara lugna att allt är under kontroll?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja skatter är något som svenskar får betala. Om du har betalt mycket skatt, ja nu ser du vart dina pengar har gått. Hoppas att du är nöjd.

Att livnära alla dessa immigranter är den i särklass största samhällskostnaden som finns. Utan denna migration från tredje världen som är ett ekonomiskt slukhål skulle Sverige ha en skola, sjukvård, omsorg och pensioner i världsklass. Vi avvecklade till och med vårt försvar som var i världsklass för att ha råd med denna enorma migration till Sverige.
Ni kan fara åt pipan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in