2022-04-15, 22:43
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Jag vet, jag har stor erfarenhet av Bosnier. Det är det absolut vidrigaste packet i hela europa.
Samtidigt är väl den bosniska invandrargruppen den på kort tid mest väletablerade stora flyktinggruppen i Sverige (Iranierna hade mer tid på sig och jag jämför inte med ren arbetskraftsinvandring)
Men alla följde inte med på tåget, så klart.
Citera
2022-04-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskra
De här upploppen har ju visat för hela landet hur svaga de faktiskt är och att det i princip är fritt fram för kriminella att göra hur fan man vill, och att polisen inte har kontroll över samhället längre. Om inte det händer något med polisen, både vad gäller bemanning och befogenheter, kan detta få förödande konsekvenser för samhällets säkerhet i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Jag är svensk enligt lag.Och på tal om lagar ,får ja inte tycka på mitt sätt?Det är ju min åsikt?grundlag det ..Dra du om det inte passar

Vart ska jag som svensk dra menar du? Du är ju inte direkt supersmart. Varför bor du inte i Bosnien? Funkar inte livet där, idioterna kan inte samsas där heller? Generationer av syskonknullande sätter sina spår
Citera
2022-04-15, 22:44
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Örebro.
Polisens varningsskott (2 st poliser avfyrar vapen) och förloppet då polisen förlorade "kontrollen".

https://www.instagram.com/tv/CcYmA1sMV4G/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Det kanske redan har kommenterats, men vid 4.20 ser det ut som en polis drar pistol och skjuter VERKSANSELD? Han riktar vapnet mot folkmassan och avfyrar ett skott i bålhöjd? Ser inte ut att vara varningsskott. Nån mer som kan kolla?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Din jävla sopa.

Du fulklipper ju och klipper bort precis innan Adidasapan blir ÖVERKÖRD av polisbussen.

https://www.veed.io/view/16e73f5e-7257-44ca-a1d1-762b8e89a0ca

Alltså lyckades dom nicka 2st polisbilar ur händerna på snuten i samma kvarter.
Citera
Medlem
Kom ihåg svenssons.. Att kalla en muslim för hund är en stor förolämpning. Bra att veta om ni vill göra stor Emotional Damage
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Militärer har en k-pist hängande så de kan inte slåss med pöbeln, då skulle de skjuta och det kan vi inte acceptera i demokrati.

Men det finns kravallpoliser, hundratals brukar utkommenderas vid fotbollsmatcher,
ridande poliser, poliser med hundar.

Här skulle man behöva polisbussar med galler som skyddar mot stenar och vattenkanoner...
kravallpolisen borde haft med sig tårgas i stora behållare som har över 5 meters räckvidd samt tårgasgranater och om det inte räcker använda gummikulor.

Det mest effektiva är vattenkanoner, det är både effektivt och humant.

Senapsgas skulle användas mot dom där odjuren..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Har du läst vad svenskar skriver ?Har du sett hur svenskar bränner koranen på torg..bränner vi biblar ?inte ens för o ge igen gör vi det..Felet ligger hos din jävla gris

Inte en jävla svensk blir upprörd om en arabjövel eldar upp bibeln.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Din jävla sopa.

Du fulklipper ju och klipper bort precis innan Adidasapan blir ÖVERKÖRD av polisbussen.

https://www.veed.io/view/16e73f5e-7257-44ca-a1d1-762b8e89a0ca

Frågan är om det är en polis som kör den bussen eller är det en av praktikanterna (läs, svartklädd kille som tidigare kastat sten)? Inte polispraktikant. Det finns ju andra klipp där bussarna åker runt en del. Tidigare i tråden.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Samma invändning framfördes mot Lars Vilks. Var går gränsen?
Den enda rationella linjen är att enbart polisen upprätthåller ordningen. Sen finns det jävligt besvärliga personer som bara vill provocera, men det får hetlevrade personer hacka i sig eller flytta.
Ja var går gränsen, en filosofisk frågeställning.
Men rikets lagar äro ej heller huggna i sten.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Hörde jag någon säga intifada?
+++
https://en.wikipedia.org/wiki/Intifada

Ja detta är en intifada, ett uppror. Skillnaden är att i Israel slåss de för rätten till sitt eget land, här i Sverige är de gäster som överöses med en massa gåvor av svenskarna i form av ekonomiska bidrag och en frikostig välfärdsbuffé.
Citera
Medlem
Problemet är väl inte bokbrännaren(vilket inte är olagligt)
Det är väl idioterna som slås mot polisen
Citera
2022-04-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Du har väl en bakgrund från ett annat land? Du är knappast svensk väl? Dina föräldrar har fått komma hit och fått allt gratis här. Det är därför du är här men du tillhör det landet de kom ifrån. Du kommer aldrig bli svensk. Lika lite som jag eller mina barn skulle bli japaner.

Du varken känner dig svensk eller sympatiserar med svenska intressen.

Det är dags att du drar dit och hjälper till att bygga upp det landet nu. Du behövs mer där än här. Ta med sig så många av dina vänner du kan.
Vad mina föräldrar varit innan får stå för dom men jag i skolan här och tog mitt första steg här.Jag vet inget annat.Åker jag till föräldrars land så kommer dom kalla mig utlänning..Gratis din hund?Snarare blivit rånade av höga skatter och även flertal gånger sjukskrivits för att man bränt ut sig genom hårt arbete hela livet.Vad vet du din kackerlacka,bara för ja inte tycker som dig så ska ja åka?Med vilka pengar?Era skatter har tagit allt era tjuvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in