2022-04-15, 22:39
Medlem
Witkos avatar
Statens knähundar förnekar sig inte, totalt passiva mot den nya adeln, hade det varit fotbollshuliganer hade man satt hårt mot hårt.
Citera
2022-04-15, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Född häruppväxt härhar inget annat hem

Du har väl en bakgrund från ett annat land? Du är knappast svensk väl? Dina föräldrar har fått komma hit och fått allt gratis här. Det är därför du är här men du tillhör det landet de kom ifrån. Du kommer aldrig bli svensk. Lika lite som jag eller mina barn skulle bli japaner.

Du varken känner dig svensk eller sympatiserar med svenska intressen.

Det är dags att du drar dit och hjälper till att bygga upp det landet nu. Du behövs mer där än här. Ta med sig så många av dina vänner du kan.
Citera
2022-04-15, 22:40
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Jo enligt lag?Du som pratar så flitigt om lagarna och yttrandefriheten,visste du inte att man är svensk om man är född här och har ett medborgarskap eller?

Lagar kan ändras. Vänta bara. Vårt tålamod är slut.
Citera
Medlem
Svenska polisen har inte chans, muslimer drivs av enorm passion för deras heder och religion. Det enda som kan slå det är en annan muslim! 🤣

https://imgur.com/a/r1ZsDye

Njut av klippet!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Hahahaha...
Ingen risk för rikoschett där inte

Du har helt rätt. Man ska självklart inte öppna eld in i en betongvägg. Det är - mycket - svårt att skjuta varning. Enklare med verkanseld. Men man skjuter det inte rakt upp så att kulan faller ner och träffar en barnvagn 10 meter bort typ. Fullständigt fel.
Citera
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Vek poliskår vi har i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa

Vi kan inte ens hålla centrala Örebro och ändå försöker vi mäta oss med Ryssland? Haha

Din jävla sopa.

Du fulklipper ju och klipper bort precis innan Adidasapan blir ÖVERKÖRD av polisbussen.

https://www.veed.io/view/16e73f5e-7257-44ca-a1d1-762b8e89a0ca
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husam-al-din
Livstids fängelse för danske högerextremisten Rasmus Paludan borde bli straffet för detta.

Rasmus Paludan är huvudansvarig för ALLT som inträffat de senaste dagarna, dvs. han är också (del)ansvarig för de poliser som skadats och de polisbilar som förstörts.

Ännu en korkad apa.

Är det Paludan som har skadat poliser och bränt bilar?
Citera
Medlem
Citat:
Har du läst vad svenskar skriver ?Har du sett hur svenskar bränner koranen på torg..bränner vi biblar ?inte ens för o ge igen gör vi det..Felet ligger hos din jävla gris

Bränn Bibeln hundjävel, ingen bryr sig...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Lagar kan ändras. Vänta bara. Vårt tålamod är slut.
Hoppas får man gärna göra
Citera
2022-04-15, 22:41
Medlem
Jag vill ha mina skattepengar tillbaka för polisens inkompetens. De har betalt för att hålla ordning men lyckas inte ens skydda sina egna bilar. Som ett dåligt skämt att se detta.

Skulle vanliga svenskar beväpna sig, gå ut och göra det jobb som polisen inte förmår skulle vi se polisen gripa svenskarna.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Den som lärt mig det där är Sveriges rikes lagar…. Kan man hetsa mot kristna och svenskar? Hahaha fan va kul det här är. Ni har verkligen inget att komma med. Hur kan en svartskalle som jag trolla upp en SD tråd? Vet inte om det är jag som är smart eller ni som är efterblivna? Hur som helst så säger det allt om er hjärnkapacitet.
Du är en effektiv valarbetare för SD, det får vi ge dig. På samma sätt som dina "bröder" på Vivalla och andra "orter" där man gör upplopp. Vi får se vem som skrattar sist.
Citera
Medlem
Citat:
Din syster eller flickvän har säkert fått bosniskt sagge i lilla musen din lilla hynda
Som sagt, point on. I den mån någons flickvän valt att ligga med sagda bosnier får jag önska lycka till och att det va frivilligt? Vad skulle man bli upprörd för det? Inte nåt gemene svensk har problem med, tjejer är individer inte ägodelar här i landet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in