2022-04-15, 22:09
Medlem
Varför är ni så chockade?

Det var en tidsfråga innan detta skulle ske.

Politikerna bryr sig bara om sina löner. De skiter fullständigt hur samhället funkar.

Muslimer som lever på bidrag. Som inte arbetar. Medans hederliga etniska svenskar samt hederliga invandrare som verkligen är stolta och glada för att få vara i detta land ska betala för deras skit.

Jag hoppas verkligen att socialdemokraterna, centerpartiet, miljöpartiet aldrig får styra detta land igen.

Jag har aldrig röstat på SverigeD men kommer göra det i år.

Är trött på att jobba 200 timmar i månaden för att se hur en somalier tjänar mer än 30 000 genom bidrag.

Länge leve Sverige och de invandrare som sköter sig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Ja, medborgare i UAE och Saudi är allt som oftast mycket sorgliga figurer, helt utan egna ambitioner av att göra något själv. Och oerhört rasistiska, för övrigt. Vad har de satt för positivt avtryck på världen? Inget alls.

Oerhört rasistiska??? Jag trodde fan inte mina ögon när jag läste det där! Var tvungen att läsa det 5 gånger om för trodde jag läste fel. Hahahaha

Det finns ett arabiskt ordspråk som säger: ”En kamel kan aldrig se sin egen puckel”
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Du kan ju börja med att förstå innebörden av kommunism. Men det är klart är man IQ fiskmås som blivit rumpknullad av polisen förr så är det ju jobbigt, eller hur? Släpp ut lite minkar nu i den gröna tältjackan. Det passar sig bäst så ponny.

Svensk polis är tillsatta av kommunister och du är också en kommunist. Förstår att du tycker om att suga deras kukar.
Citera
Medlem
Det var ju struligt för socialdemokraterna att hålla makten för ett tag sedan. Låt mig gissa att Vänsterpartiet begärde att för att inte rösta emot dem måste polisen från och med nu tillämpa brända jordens taktik i enlighet med vänsterpartiets föregångsland
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Alla muslimers döttrar och syskon borde befrias ifrån ert smuts

Inga problem. Lämna vårt land. Du och dina släktingar kommer att stortrivas i Iran.
Citera
Avstängd
flugornass avatar
Inte fan är det Putin vi skall vara rädda för, det farliga är redan innanför landets gränser.

Polisen skyddar dom så någon hjälp att vänta finns inte.
Citera
2022-04-15, 22:10
Medlem
Ska inte polisen vara neutral?

I detta fall verkar han partisk som jag pratade lite med och skyller allt på ena sidan.

Gör allt för att skydda muslimerna och skylla allt på de som kom till Linköping.

Jag är nordkvistfredrik i diskussionen

For 6 timmar sedan

nordkvistfredrik Är inte på någons sida och jag tycker det är ett hemskt beteende och händelse. Men hur säker är man att det inte var någon Skäggetorpsbo?

2h

Svara

Dolj svar

igv_lkpg @nordkvistfredrik det var både tillresta ligister och personer som bor i Skäggetorp

1h Svara

nordkvistfredrik @igv_lkpg kan likväl vara skäggetorpsborna som gav sig på dig, man kan inte generalisera och säga att ena parten är fredlig och den andra ond

1h Svara

igv_lkpg @nordkvistfredrik i detta fall vet jag att det var tillresta och personer boende i Skäggetorp. Flera personer identifierade på filmer och ett flertal i fängsligt förvar.

21 min.

Svara

https://www.instagram.com/p/CcX-WdJs82J/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-04-15, 22:10
Medlem
Starbacks avatar
Rasmus Paludan är två gånger dömd för hets mot folkgrupp enligt svt Nyheter tidigare i dag.

Därför är det en gåta att svensk polis beviljar fanskapet aktionsmöjligheter alltjämt varje gång de får in en ansökan från honom eller hans patrask. Gör svensk polis verkligen så annorlunda värdering av vad den där jävla rasisten håller på med.

Efter den här helgen står det fullkomligt klart att han gör sig skyldig till hets mot folkgrupp och eftersom det är ett så tydligt hatbrott varje gång så ska han lagföras i Sverige och få ett dubbelt så strängt straff som brukligt är vid alla hatbrott. Den här gången finns det bildbevis från åtminstone Rinkeby. Avskyvärt att se denne pajas stå och vräka ur sej sin smutsiga dynga i offentligheten.

Att polisen tillåter hans hatiska budskap att framföras på olika platser samma dag är fullkopmligt oacceptabelt. Det måste ta mej fan vara sanktionerat från högre ort. Reagerar inte skattebetalare som vi alla är att skattebetalarnas egendom och personal ska förstöras eller slitas ner så här hårt för att denne dåre ska få hållas med sitt skit? Det är stora pengar varje gång som bränns. I stället för att sy in fanskapet så burar snuten in dom som fanskapet retar upp. Riktigt, riktigt dåligt polisarbete hela vägen från tillståndsgivningen.
Citera
2022-04-15, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Svensk polis är tillsatta av kommunister och du är också en kommunist. Förstår att du tycker om att suga deras kukar.

Så du är en rättshaverist, då klarnade det.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinkzorro
Dom äcklig blattarna är farliga din bög
Samma sak med armenierna?
Judarna?
Tustierna?
Ugyrerna?
Bosnienmuslimerna?
Rhingyerna?
Ukrainarna?

Du förstår säkert att listan kan göras oändlig, för fascismen är det enda viktiga att det finns en fiende man kan peka på och anklaga för alla ondska här i världen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenILaddan
Folk undrar varför polisen inte är tuffare mot dessa apor. Detta är svensk polis:

https://www.youtube.com/watch?v=i2UH41IuTHY

Visserligen gammal video men det är ingen skillnad idag. Vi har en feministisk regering med transor som vill se färre vita, svenska män vid makten.

Glöm inte att vi också har en "feministisk utrikespolitik" vad nu det är ... vore kul att se den som försökte införa "manlig utrikespolitik".

(förlåt till mods, jag vet att jag avviker från ämnet, ska sköta mig)
+++
https://www.regeringen.se/regeringens-politik/en-feministisk-utrikespolitik/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Det vi sett idag är ett perfekt exempel som pekar på hur Sverige är förlorat. Hur kan du inte inse det? Gängen, lättkränkta muslimer emot yttrandefrihet för man bränner en sagobok (tänk om folk skulle bli galna för nån brände Nils Holgersson-böcker) och kriminella ökar och ökar. Har du lyckats missa det?

Jag är inte helsvensk och jag har svart hår om det nu var så jävla intressant.

Om viljan fanns hade man tryckt ner upploppet. Tyvärr så finns inte den viljan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in