2022-04-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Skall ambulansen komma och hjälpa han som blev klämd nu då? Det hoppas jag inte som dom beter sig mot blåljus.

Dom får köra han till veterinären
Citera
Medlem
skinkzorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Eftersom man drar en hel folkgrupp över en och samma kam, vilket är farligt.

Dom äcklig blattarna är farliga din bög
Citera
Medlem
Har man kommit hit till Sverige ska man följa Svensk lag och ordning.
Man ska inte försöka ändra den som den så kallade fredliga religionen vill som bara gett mer kaos.
Se på islams länder ingen åsikt och demokrati
Citera
2022-04-15, 21:31
Medlem
leckerleles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Musslor är väl hjärndöda....

Ja givetvis, fel av mig, apan kan väl inte bli mer utvecklingsstörd än va han är
Citera
2022-04-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Med den här takten kommer Sverige förlora mer polisbilar än vad ryssarna förlorar stridsvagnar.

Ha ha ha.. väl talat. Jag tror dock Morgan har en plan, med tanke på att han har "fullt förtroende för polisen" så är det här ju helt klart hans plan.'Om situationen blir jätteargig, lämna utrustningen och spring därifrån för det är ju ni som pliser som jör så att fålk blir arja.'

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/G3L6a4/morgan-johansson-om-valdsamma-upploppen
Citera
2022-04-15, 21:32
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Men är problemet med exempelvis kriminella invandare, religionen? Eller är det deras kultur?
Om det är religionen, varför är då inte alla muslimer kriminella, eller är 2 miljarder på denna planet kriminella?
Om det är kulturen, varför ska man fokusera på religionen?
Problemet är inte religionen, Paludan använder dock den för att visa på en enskild grupp.
Det blir fel om man exempelvis inte tillåter bränning av heliga skrifter, det löser inte problemet med kriminella eller invandrare.
Det är bara tragikomiskt när man ser alla hjärndöda nationalister på Flashback som gaslightar detta och tror att det kommer ut något gott av det.
Inget gott kommer ut av det, inga invandrare kommer försvinna bara för att Paludan tillåts bränna koranen.
Jag skiter egentligen i varifrån du kommer, så länge du sköter dig. Det är vägran att underkasta sig svensk lag som är problemet. Varifrån kommer detta? Det beror nog på en kulturkrock som dock först främst uppstår i den andra och tredje generationens invandrare som växt upp i segregerade ghetton. Invandrare som tar sig ifrån dessa områden har klarat sig bra. Vissa grupper till och med klart bättre än infödda svenskar, så gruppen invandrare är långtifrån homogen. Också gruppen "muslimer" är väldigt heterogen, oavsett vad folk på Flashback tror
Citera
Medlem
Queenofqueenss avatar
R.P lär väll få polisskydd resten av livet. Antar att han är med på deras "most wanted lista".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Nej, det är du som inte fattar.

Din hyperavancerade metod, att titta på trenden för födelsetal, är trots allt inte tillräcklig för att kunna dra slutsatsen att Sverige har behövt en miljon invandrare de senaste 10 åren.

Nej, menar inte mängden, utan trenden. I USA så kommer vita bli minoritet snart, och GOP uppamnar stängning av gränser (trots att man själva tjänar på billig arbetskraft) och vita människor att föröka sig.. men det är svårt när man indokrinerats i regnbågsdoktrin.

Mitt förslag är att öka doseringen av antideppresiv som jag vet att ni tar dagligen... dubbla dosen menar jag!
Citera
Medlem
Muslimer kommer kasta sten i 2000 år i Sverige om vi inte kastar ut dom nu
Citera
Medlem
hashs avatar
Vad är problemet?
Svenskar vill ha invandrare från tredje-världen, nu har man fått detta.
Oerhört rasistiskt att klaga på deras värderingar när man vill ha hit dom.
Kaos upplopp, våld, rån, misshandel, döds-skjutningar, gruppvåldtäkter o.s.v.... är en del av tredje-världen, som svenskar har önskat att få, så sluta klaga nu för fan.
Citera
Medlem
Få stenar kastade mot sig och gör inte ett piss åt saken. Vem vill bli polis när man blir förnedrad av muslimer med stenar?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
Vad hindrar militären från att ingripa i situationer som dessa?

Du får inte glömma att vi bor i sveriges mest handlingsförlamade land. Man får inte göra några åtgärder mot något som har med muslimer/islam att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in