2022-04-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ300
Det går att neka tillstånd med hänvisning till fara för allmänheten. Däremot går det inte stoppa själva demonstrationen eftersom den är grundlagsskyddad. Men utan tillstånd kan Paludan åtminstone få dagsböter varje gång han ”demonstrerar”. Faktum är att han då också kan få fängelse i upp till sex månader när det upprepas.
Steg ett är alltså att neka demonstrationstillstånd.
Det här går att lösa!
Så lösningen är att avskaffa yttrandefriheten för att blatteluringar är genetiskt undermåliga människor?
Citera
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Jag är här för att frigöra dig från din egna dekadens.. alkohol, droger och promiskuitet är inget som är bra för dig i längden vännen, det är just därför merparten av dina landsmän lever på substanser tills dem slutligen stupar i sin ensamhem hemma, endast ertappade pga att grannarna klagar på stanen som kommer från den döda kroppen. The swedish STORY = Suicide capital! haha vilket sorgligt folk
Ja, stora delar av svenska folket är sorgliga, men du är sorgligast av dem alla. Du har sett en trend och nu ska du visa att du har förstått det. Bra, jag kan säga att jag är imponerad om du vill.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Polisen flyr med svansen mellan bena.
Samma visa varje gång så fort muslimer kaosar.

Men svensk polis är bra på att jävlas med oss vanliga hederliga medborgare, då minsann är dom tuffa. Glöm aldrig att svensk polis är din fiende.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Hahahaha rätt åt polisen. Jag hatar svensk polis lika mycket som jag avskyr muslimer. Det är två grupper av människor som gott kan få döda varandra.

Jag som vanlig hederlig medborgare ser polisen som min fiende. De är duktiga på att rövknulla vanliga medborgare, men böja sig för slödder och pack.

Hoppas horsnutarna får rejält med stryk.

Varför hatar du polisen??
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Problemet är bara, vem ska slänga ut dem? Även om man hade velat. Vi ser ju tydligt vilka som har våldsmonopolet. Svenska män sitter hemma utan att våga göra något och vår polis och försvar är helt odugliga och nedmonterade.

Jimmie Åkesson ska, sista hoppet annars lämnar jag landet
Citera
2022-04-15, 21:48
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
10-tal poliser skadade och till sjukhus
Ambulansmän med glassplitter i ögonen

Polisens svar: backar.

Den hjärntvättade svenskens svar: S ökar

Knappast.

De elsparkcyklande reklampelarna har garanterat redan värvat många röster till SD (från samtliga sjuklövernpartier).
Gängskjutningarna, förnedringsrånen och gruppmisshandeln har drabbat i princip alla i Sverige vid det här laget. Direkt eller indirekt.

De livestreamade upploppen är direkta uppmaningar till att rösta på SD (ingen rimlig människa kan rösta något annat efter att ha tagit del av detta sjuka med egna ögon).

Tänk alla svenska/rimliga nysvenska ungdomar som får rösta för första gången nu. Fatta vad de har fått gå igenom under sin barndom/skoltid i form av våld och annat sjukt beteende som är direkt/indirekt relaterat till invandrade "ortenbarn" från mellanöstern och Afrika.

Tror nog de flesta svenska/rimliga nysvenska föräldrar förklarar för sina barn varför det inte är aktuellt att rösta på sjuklövern längre. Att det endast är SD som gäller i nuläget om vi vill få bort detta sjuka folks beteende från vårt land.
Citera
Bannlyst
Blodig polishjälm..

https://twitter.com/Flingan67/status/1515053155033223171
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Sätt press på Mållgan och regeringen om omedelbar utvisning för dem och deras familj och klan.

(FB) Pingstkyrkan sluter upp bakom islamisternas terror mot koranbrännaren
Ja, det är ju inte sådana här huligantyper man ville ha in i Sverige precis, UT borde dom!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Ingen har påstått det så håll käften.
Hihi, som alla förstått. De lågbegåvade bidragspersonerna i Örebro är kränkta över att en halvdansk dyker upp å retas lite.

Ska vi förbjuda att retas?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Lag och ordning ska ALLTID upprätthållas. Kan inte polisen upprätthålla lag och ordning på plats, ja då behövs naturligtvis hårdare åtgärder.

Det ska göra ont att attackera polisen
Klokt sagt,
Citera
Medlem
RoyochRogers avatar
Kommentera gärna inlägget men tänk efter innan du skriver!!.. Tack!

P.S Ni förstår vad jag menar!

En ingripande polis åsikt om gårdagen i Linköping. Pubicerat i Corren

Vi finns på plats innan demonstrationen ska hållas, innan Paludan har anlänt till stan. Vi samtalar med medborgarna i Skäggetorps centrum och försöker få en bild av vad som kan vänta oss. Många av personerna vi pratar med känner oss ingripandepoliser till namn, och vi känner dem. ”Han ska ignoreras”, ”vi kommer inte vara där”.

Ögonblick senare står jag mitt i kaoset. Jag försöker hålla koll på mina kollegor, ducka för gatsten och flaskor samtidigt som jag torkar av regn från visiret. Jag ser en kollega träffas i huvudet. Hon faller till marken. Vi är snabbt framme och får upp henne på benen. Hon är till synes okej.

Fler stenar flyger. Vi försöker skingra folkmassan. Det funkar hyfsat de första gångerna men de är alldeles för många. Vi har inte en chans. Jag ser en av personerna jag pratade med 20 minuter tidigare. Han tar upp en sten stor som en knytnäve. Han springer mot mig. På tre meters avstånd tittar han mig i ögonen och siktar på mitt huvud. Han vill döda mig. Jag lyckas flytta huvudet så att stenen tar i sidan av min hjälm. Jag överlevde.

Olika order smattras ut i radion. Det är svårt att höra vem som säger vad. Folkmassan har samlat ihop sig och går återigen till anfall mot oss. En kollega har dragit sitt vapen. Vi har inte längre något val. Vi måste bort.

Vi gör ett sista utfall för att rädda vad som räddas kan av våra sönderslagna bilar. Jag undrar om detta är det sista jag gör i livet.

Vi samlar ihop styrkorna på en brytpunkt. Några av kollegorna som stod vid min sida ser jag inte. Fick vi inte med oss alla kollegor ur Skäggetorp? En stor klump släpper från magen när jag får höra att de lyckats ta sig till sjukhuset.

Det ansluter resurser från hela landet. Lediga poliser inställer sig för att hjälpa sina kollegor. Det är en fantastisk känsla att se uppslutningen. Efter någon timme är vi ett hundratal poliser. Varenda en av oss är redo att gå in i Skäggetorp för att återta den mark som samhället har förlorat. Men ledningen vågar inte.

Vi sitter redo i flera timmar. Men ledningen vågar inte. Självklart hade våldsamheterna kunnat återuppstått om vi gått in igen. Men nu är vi resurs för att klara det. Ingen av de medborgare vi lämnade i sticket när vi flydde Skäggetorp kommer få vår hjälp.

Ledningen pratar om en lyckad insats. Jag förstår ingenting. Detta har varit det enskilt största misslyckandet i Skäggetorp på många år. Allt vi byggt upp har nu totalt förstörts.

Jag vill att medborgarna i Linköping och framförallt i Skäggetorp ska veta att varenda polis var redo att gå tillbaka in. Varenda polis ville gå tillbaka in.

Jag vill att ledningen inom polisen ska veta att deras beslut var uppåt väggarna fel. Förtroendet för polisen totalförstörs med sådana beslut som togs. Ledningen visar för samhället att Skäggetorp är att anse som förlorat.

Jag vill att ledningen ska förstå att det är jag och mina kollegor som ska åka till Skäggetorp imorgon, nästa vecka och veckan efter det. Det är vi som ska stå till svars när trebarnsmamman frågar varför vi lämnade dem när Skäggetorp brann och aldrig kom tillbaka.

Polisen förlorade, Skäggetorp är förlorat, medborgarna är förlorarna.

Ingripandepolis, Linköping
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Varför hatar du polisen??

För att de är sossarna knähundar som pissar på vanliga medborgare men går ner på knä för muslimer och AFA-pack. Är du dum i huvudet på riktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in