2022-04-15, 21:45
Medlem
Hahahaha rätt åt polisen. Jag hatar svensk polis lika mycket som jag avskyr muslimer. Det är två grupper av människor som gott kan få döda varandra.

Jag som vanlig hederlig medborgare ser polisen som min fiende. De är duktiga på att rövknulla vanliga medborgare, men böja sig för slödder och pack.

Hoppas horsnutarna får rejält med stryk.
Citera
Medlem
https://youtu.be/DdseJ--IT3k

Video ifrån upplopp.

Polisbilar brändes och längre in i videon så syns inte några poliser alls. Stack dem?

Bedrövligt oavsett....
Citera
Medlem
Det går att neka tillstånd med hänvisning till fara för allmänheten. Däremot går det inte stoppa själva demonstrationen eftersom den är grundlagsskyddad. Men utan tillstånd kan Paludan åtminstone få dagsböter varje gång han ”demonstrerar”. Faktum är att han då också kan få fängelse i upp till sex månader när det upprepas.
Steg ett är alltså att neka demonstrationstillstånd.
Det här går att lösa!
Citera
2022-04-15, 21:46
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Vet att flashback inte är något fan av Håkan Bergmark men tycker han summerar dagens kaos ganska bra här:

https://www.youtube.com/watch?v=C55-ajYngJg
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Intressant att du nämner ”rikedom”….
Viket land har högst BNP/capita? Vad är det för folkslag och vad har dom för religion? Svara på den frågan! Hahaha

Tja, jag lever ett vanligt Svensson liv och plöjer mina skattepengar i bla white trash (fotbollshuliganer) som älskar att delta i upplopp på veckobasis. Det är väl det jag mest har att skryta med.
Jag har varit en del i UAE och Saudi och folket där åstadkommer ingenting alls. Det har man inhyrda europeer (för att leda) och Sydasiater (för att jobba) till. De egna medborgarna är sorgliga figurer.
Det är alltså skillnad på att bygga upp sitt välstånd själv och ha turen av att bo på en oljekälla.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Proteinshejk
Skiter i om dom har deltagit, ut med varenda liten äcklig muslim bara, är så otroligt trött på dessa förbannade parasiter

Problemet är bara, vem ska slänga ut dem? Även om man hade velat. Vi ser ju tydligt vilka som har våldsmonopolet. Svenska män sitter hemma utan att våga göra något och vår polis och försvar är helt odugliga och nedmonterade.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Husbykravallerna var minst lika dålig optik för mångkulturen, men likväl tuffar det på.

Tror du kultur och mediaeliten egentligen bryr sig om optik? De relativiserar skamlöst bort vad de än vill.

Det går inte att gömma verkligheten. Annars skulle de inte ens ha löp om dessa händelser.
Citera
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Ja, dessa upplopp har nog ingenting alls med islam att göra. Tvärt om, imamerna lär till varje pris vädja om icke-våld.

Detta handlar om arbetslösa personer i utanförskap som gör upplopp, har skett i alla samhällen i alla tider när det handlar om utanförskap/arbetslöshet.

Du skämtar givetvis? Det är en unikt muslimsk egenskap att ge sig på blåljuspersonal, till och med brandkåren och ambulansen. Låt fanskapen betala varenda krona för allt dom bränner ner.
Citera
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Nej jag påstår inte att alla muslimer har jobb och bidrar till samhället.
Men andra påstår att alla som demontrerar mot koranbränningen inte har jobb eller bidrar till samhället, vilket bör bevisas.

Det bör inte bevisas alls. Det är en ointressant metadiskussion om irrelevanta tramsigheter.

Det handlar inte om några fredliga demonstranter, öppna för dialog eller debatt här. Det handlar om, företrädelsevis, unga män med bakgrund i MENA som utmanar det demokratiska samhällets rättssystem i allmänhet och polisens våldsmonopol i synnerhet. Detta gör de med tydliga religiösa och ideologiska förtecken i syfte att kväsa grundfundamenten i vår demokrati.

DET är vad det handlar om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
https://youtu.be/DdseJ--IT3k

Video ifrån upplopp.

Polisbilar brändes och längre in i videon så syns inte några poliser alls. Stack dem?

Bedrövligt oavsett....

Polisen flyr med svansen mellan bena.
Samma visa varje gång så fort muslimer kaosar.
Citera
2022-04-15, 21:47
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Det är enbart din syn på Koranen. Vad andra anser om den verkar du skita i, precis som Paludan.
Som sagt vad är tanken med denna koranbränning, vad ska den leda till?
Ge mig ett bra svar på den frågan om du nu är i förstånd att försvara Paludan.

Det är otroligt bra resultat för den här Paludan figuren. Jag menar en snubbe bränner en bok på offentlig plats och x antal hundra, kanske flera tusen personer blir skogstokiga som rabiesmittade hundar och löper amok, bränner polisbilar och faktiskt även tar över polisbilar och utrustning. Det säger mer om:

A: Vilken skick Våran poliskår befinner sig i.
B: den dåliga Impulskontrollen, den okontrollerade aggressiviteten och den primitiva instinkten hos de
demonstrerande
C: vilken instabil, aggressiv och primitiv religion islam egentligen är.

Tankenöt: Vad tror ni hade hänt om en snubbe ställt sig i ett gathörn någonstans i Sverige och bränt en bibel? Men allra största sannolikhet hade ingenting hänt. Varför är det så?
Citera
2022-04-15, 21:47
Medlem
Citat:
Blir nog annat om man basunerar ut det i media ett par dagar i förväg, och väljer att göra det på en speciell plats, utanför en synagoga eller domkyrka. Men är som sagt emot sådan provokation.

Ändå sitter du här och försvarar dödssektens våldsamma upplopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in