2022-04-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Det är enbart din syn på Koranen. Vad andra anser om den verkar du skita i, precis som Paludan.
Som sagt vad är tanken med denna koranbränning, vad ska den leda till?
Ge mig ett bra svar på den frågan om du nu är i förstånd att försvara Paludan.

Kritik mot Islam och muslimer naturligtvis. Men det skulle MSM aldrig göra, för Islam är inte svenskt och kristet.
Citera
2022-04-15, 21:36
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmi
”Jobba lite så får du gå ut å elda upp det allmänna sen” go bild du har på hur samhället bör hantera detta
Så alla som deltog i demonstrationen eldade upp bilar och attackerade poliser?
Citera
2022-04-15, 21:37
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Nej, menar inte mängden, utan trenden. I USA så kommer vita bli minoritet snart, och GOP uppamnar stängning av gränser (trots att man själva tjänar på billig arbetskraft) och vita människor att föröka sig.. men det är svårt när man indokrinerats i regnbågsdoktrin.

Mitt förslag är att öka doseringen av antideppresiv som jag vet att ni tar dagligen... dubbla dosen menar jag!
Men sluta nu. Jag förstår att du ser den där trenden och den enda och självklara lösningen blir för dig då att snabbt ta in hysteriska mängder invandrare från extremt avlägsna kulturer.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Ja, svenska folket får skylla sig själva som valde det här...

Sverige är et muslimsk land. När skal ni fatta det?
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Det gör jag, men är lösningen att bränna koranen?
Lösningen ligger någonannanstans, exempelvis att sära på denna gruppering, och eventuellt få bort de tyngst kriminella.
Som ngn skrev innan upplopp har skett tidigare utan koranbränning, vad är då syftet med koranbränningen förutom att starta upploppen?
Kommer invandrarna att försvinna om alla bränner koraner över hela landet?
Vad är syftet, vad är konsekvensen, det jag vill veta här.
Om ingen härinne vet det, varför hejar ni på koranbränningen?
Det enda som det lett till nu är enbart skadade poliser, brända bilar och en fet nota för oss skattebetalare
Men spelar roll.
Citera
Medlem
Citat:
Men det är ingen som bränt exempelvis en Bibel eller Torah ännu, tills dess vet vi inte om detsamma inte gäller för även andra religioner.
Detta skrev du bara för att provocera, för inte ens du kan tro att det skulle bli upplopp om man bränner andra böcker än koranen? Jag anser egentligen att inga böcker skall brännas, men att bränna en koran borde inte vara mer provocerande än att bränna Harry Potter-böcker. I och med att det faktiskt finns dårar som provoceras och som är villiga att förstöra samhället, så är det mycket viktigt att visa detta, så att allmänheten förstår vilka neandertalare vi har importerat. Hatet och föraktet mot dessa måste växa.

Du tror att konsekvensen blir minskad yttrandefrihet, men jag hoppas på att den istället öppnar medvetandenivån hos människor. Jag anser att nästa steg vore att ge pedofilpaludan ett direktsänt program i SVT, där han kan bränna koranen för allas vår glädje, på bästa sändningstid.
Citera
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Såg inte just den delen, men om så är fallet så var det såklart lika fel som att bränna koranen.
Tror du att en kristen pöbel kommer gå ut och bränna polisbilar nu...?
Citera
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apollo76
förstår inte varför inte polisen utbildas av israeliska polisen, gummikulor, tårgas, vattenkanoner, polisen måste ju ha hundar, , och hadde jag varit polis hadde jag avlossat hela magasinet i folkmassan utan att tveka. öpnna era hjärtan , ser nu vad ni röstat på , era hjärndöda , hela sverige går käpprätt åt helvete

Det kan behövas när araberna/muslimerna blivit en så pass stor cancersvulst att de behöver kontrolleras i ghetton med in och utpassager likt Israel.
Citera
2022-04-15, 21:38
Medlem
otellos avatar
Citat:
Såg inte just den delen, men om så är fallet så var det såklart lika fel som att bränna koranen.
Varför skulle det vara fel att bränna koranen?
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Finns en del här som vill återinföra hädelseparagrafen. OK. Men då tycker jag vi backar bandet fullt ut och avskaffar religionsfriheten samtidigt. Den har bara 70 år på nacken.
Om man vill vara svensk medborgare så måste man bekänna sig till ”den rena evangeliska läran som den är beskriven av den Augsburgska trosbekännelsen från 1593.”
Att utöva någon annan religion ska vara straffbart. Så var det i Sverige förr. Gäller för övrigt fortfarande för kungafamiljen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Men sluta nu. Jag förstår att du ser den där trenden och den enda och självklara lösningen blir för dig då att snabbt ta in hysteriska mängder invandrare från extremt avlägsna kulturer.

Jag är här för att frigöra dig från din egna dekadens.. alkohol, droger och promiskuitet är inget som är bra för dig i längden vännen, det är just därför merparten av dina landsmän lever på substanser tills dem slutligen stupar i sin ensamhem hemma, endast ertappade pga att grannarna klagar på stanen som kommer från den döda kroppen. The swedish STORY = Suicide capital! haha vilket sorgligt folk
Citera
Medlem
Utvisa varenda muslim och deras familjer som så mycket som deltagit med tånageln i detta

Grisar

(FB) Pingstkyrkan sluter upp bakom islamisternas terror mot koranbrännaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in