2022-04-15, 21:02
Medlem
Nadishodans avatar
Vad jag tycker är intressant om någon av våldsverkarna kan komma att dömas till riktigt stränga straff för blåljussabotage? Maxstraffet är ju livstids fängelse. Det lär ju finnas mycket material ute där förövarna lätt kan identifieras. Sett videoklipp med folk som trashat polisfordon med fullt synliga ansikten. Rättvisan må mala långsamt, men till hösten lär vi få se några stora rättegångar i efterdyningarna av Skäggetorp, Rinkeby och Örebro.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Vilka tider/platser gäller imorgon då?🤡🤡🤡
Citera
Medlem
En gärningsman identifierad som attackerade en journalist:
Etiopiern som spottade på min kamera och som senare skulle KASTA STEN (polisanmält) mot mig heter Amin Barkhadle.

Han jobbar på inom Folkets Hus där han har blivit inbjuden av @socialdemokrat
för en "gruppdiskussion". Han har även beklagat sig över "våldet" i Rinkeby...
Videon när muslimen spottar svenska journalisten i ansiktet:
https://twitter.com/exakt24/status/1515007379301179403
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Säg 40 år av konstant krig i deras skitländer där de krigar med varandra om vem som är sunni eller shia, där de krigar om vem som är kurd eller turk. Vad jag vet har Sverige inte varit där och bombat deras bajsländer. Däremot har vi tagit emot dem här när de flytt för de förstört sina egna länder och nu har de börjat om på samma kula här.

Vi skulle ALDRIG släppt en enda medeltidsmuslim in i vårt land, de är som gräshoppor, de äter landet rent sen flyr de vidare och vidare och vidare.. Inga lagar annat än muslimska klanlagar, ingen civilisation bara kriminalitet och kaos var de än kommer.
Vi har varit i afghanistan, vi har varit i mali, vi har varit överallt där NATO har varit.

På hemmaplan så firar vi detta som någonting bra. Faktum är att vi inte har ett skit att visa upp ifrån våran inblandning i globala kriget mot terrorism (vilken jävla bullshit).

Sverige är en lydstat, vi har ingen självständighet. Alla är tuffa i munnen och högljudda i Sverige. Faktum är att när sanningen stirrar svenskar i ögonen, då är dom inte lika tuffa längre, då lägger dom sig ner. Tragiskt, jag skäms över att vara svensk. Ett klenare folk har fan inte funnits i världen.

Det vi ser är en konsekvens av årtionden av dekadens. Det finns ingen ursäkt.

Svenskar som kollektiv är ett jävla skräpfolk 2022.
Citera
2022-04-15, 21:03
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Existerar tydligen fortfarande inom kristendomen:
https://www.qx.se/samhalle/29511/aterblick-ecce-homo-satte-varlden-i-brand/
All religion är påfund, tillkomna av ondo, vars syfte är skapa och att styra mindre bemedlade till tjänare!
Citera
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasttrain
Jag är inte juridiskt bevandrad men är inte hets mot folkgrupp tillämplig här för att stoppa dansken?
Eller ses detta som religionsfrihet där det är OK att hetsa mot andra religionsutövare?
Märklig är det att inte lagen ger stöd att stoppa galningen.

Vad menar du?
Skall vissa ideer och ideologier i en västerländsk demokrati vara skyddade från ifrågasättande, förlöjligande, satir och även hån?

Islam är en ideologi med ambitioner att styra samhället och positionerna flyttas fram hela tiden.
Eftergiftspolitik och självcensur ledar bara i slutändan till att den med störst våldskapital segrar.
Dvs sharialagar eller inbördeskrig.
Är det det du vill?
Citera
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Vart än i världen muslimer befinner sig, så skapar de alltid kaos och förödelse!

Dom hade chans att demonstrera laglydigt men självklart väljer dom att bete sig som ociviliserade ligister. Dom är inga riktiga män, för en riktig man kan utöva självkontroll. Något dessa odjur uppenbarligen inte kan.
Citera
Medlem
fendadens avatar
Hade polisen "Sluta skjut" armband på sig? Det är minsann en tuff grej, tycker politikerna. Detta med mjukhandskar fungerar bevisligen bra. Inte ens i korrupta bananrepubliker kan folk sticka eld på polisbilar utan konsekvenser. Man slår sig för pannan över hur Sverige hanterar dessa situationer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Med den typen av aggressivitet hade ett inbördeskrig inte varit osannolikt.
Men ni är för oorganiserade och har i övrigt inte åstadkommit någonting överhuvudtaget sedan Saladins dagar. Skylla på andra är ni bra på. Alltid någon annans fel.

Det där med Saladin sitter djupt inne va? Ni kommer få ett nytt utplånande utav korsfarare men denna gång på hemmaplan. Vad har har ni åstadkommit i krig sedan vikingarna? Förresten hur gick det i Poltava? Mina historiekunskaper är lite rostiga. Fräscha gärna upp mitt minne.
Citera
2022-04-15, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Har du fått pungen på hjärnan. Fyra inlägg om samma sak.

En sten kastad mot pungen är inte att leka med.
Och det var verkligen ingen liten bumling han hivade.

https://m.youtube.com/watch?v=0xFp4It6df8
Citera
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Som all annan invandring är den nyttig eftersom den bringar arbetskraft och ökat barnafödande till en nation som kommer få en större andel äldre än yngre när boomer-generationen går i pension.
Men dig och alla andra härinne har såklart inte tänkt på vilka som ska ta hand om alla gamlingar.

Oavsett vad man tycker om dansken, du ser inget problem med att orten äger våldskapitalet?

Vad händer nästa gång orten inte får som de vill?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazislayer
Vi har varit i afghanistan, vi har varit i mali, vi har varit överallt där NATO har varit.

På hemmaplan så firar vi detta som någonting bra. Faktum är att vi inte har ett skit att visa upp ifrån våran inblandning i globala kriget mot terrorism (vilken jävla bullshit).

Sverige är en lydstat, vi har ingen självständighet. Alla är tuffa i munnen och högljudda i Sverige. Faktum är att när sanningen stirrar svenskar i ögonen, då är dom inte lika tuffa längre, då lägger dom sig ner. Tragiskt, jag skäms över att vara svensk. Ett klenare folk har fan inte funnits i världen.

Det vi ser är en konsekvens av årtionden av dekadens. Det finns ingen ursäkt.

Svenskar som kollektiv är ett jävla skräpfolk 2022.
Gooo sjbild du har men den får stå för dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in