2022-04-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
Ortodoxa araber/syrianer/serber har lika lite anknytning till Sverige eller svensk kultur som muslimer. Totalt irrelevant jämförelse.

Så du menar att syrianer är samma som muslimer?

Syrianer kom till Sverige under 1960 talet.

Så skäms att du säger sånt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
Påskhelgen är en efterlängtad festlighet som pågår till annandagen, på Elmia...

Torsdagens och fredagens reaktioner bland motdemonstranterna är en sund reaktion på en sjuk människas provokationer, undrar vad som kan få svenskar att våga sätta ner foten på allvar.?

Sinnessjuka, inavlade muslimer som tror på sagor och dyrkar en blodtörstig pedofil.
Citera
Medlem
Paludan är en hjälte. Ni som bestrider det har inte läst koranen som uppmuntrar till kvinnomisshandel, våldtäkt och homosexuell pedofili.
Citera
Bannlyst
Jag är inte juridiskt bevandrad men är inte hets mot folkgrupp tillämplig här för att stoppa dansken?
Eller ses detta som religionsfrihet där det är OK att hetsa mot andra religionsutövare?
Märklig är det att inte lagen ger stöd att stoppa galningen.
Citera
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Men detta är bekvämt accepterat, att Svenskar minskar i antal då man inte klarar/vill föröka sig? Bestrider du detta menar du?
Det är propaganda som den sovande svensken och såna som du felaktigt har accepterat.

Självklart bestrider jag det. Man kan kan givetvis inte bara titta lite snabbt på födelsetalet de senaste åren och sen dra slutsatsen ”bäst att ta in ett par miljoner invandrare från helt andra kulturer för att lösa det här”.
Citera
2022-04-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Så du menar att syrianer är samma som muslimer?

Syrianer kom till Sverige under 1960 talet.

Så skäms att du säger sånt

Håller med dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetname
Jag har gjort det, antingen missförstår jag.

Men någon skrev att det fanns kristna och muslimer bland dom som gjorde upploppet.
Då skrev du att du inte såg någon vithyade där ibland dom?

Då svarade jag att man kan va kristen och icke vit och med det menade jag att man kan vara kristen, brun och från Mellanöstern.

Så vad menar du med din kommentar om att du inte såg några vithyade och kristna?

Fanns det kristna kaosade? Källa tack!
Citera
Bannlyst
Glenn Hysén är nog nöjd med denna påsk 👮🏽‍♀️🐣
Vem kan klandra honom för att vilja rösta på SD lr nåt annat parti än 7-klövern 🇸🇪✌️🇸🇪🇺🇦✌️
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
Påskhelgen är en efterlängtad festlighet som pågår till annandagen, på Elmia...

Torsdagens och fredagens reaktioner bland motdemonstranterna är en sund reaktion på en sjuk människas provokationer, undrar vad som kan få svenskar att våga sätta ner foten på allvar.?
Möjligen lagändring så polisen får och (kan skjuta för att försvara sig) Sätt in Insatsstyrkan, militär, tårgas och vattenkanoner mot pöbeln. Skjut skarpt efter en varning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
asså de sjuka är, Jag såg upploppen i jerusalem, Där sköt polisen mot demostranterna med gummikulor, Har inte svenska polisen vapen som tar gummikulor ?

Det va skillnad på polis i jerusalem och svenska polisen...

Från förra veckan, Det är så här svenska polisen ska agera.

https://www.youtube.com/watch?v=etgUgvjeX5Q&ab_channel=TravelXplorer

Lägg också märke till hur de skyddar sina kollegor när dom griper någon.

Precis, svensk polis borde få utbildning av israelerna, de vet att det enda språket muslimer förstår är grovt våld!

Vart än i världen muslimer befinner sig, så skapar de alltid kaos och förödelse!
Citera
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Så det legitimerar att provocera vidare? Förklara hur du resonerar här.

Men är det nödvändigt om upploppen ändå sker, som du ju skriver ovan.
Då borde man även prova bränna bibeln och Toran och se om det har samma effekt.
Ecce Homo visar att det troligtvis skulle ge samma effekt:
https://www.qx.se/samhalle/29511/aterblick-ecce-homo-satte-varlden-i-brand/
Konsekvens av att bränna Toran:
https://www.timesofisrael.com/netanyahu-we-will-prosecute-those-who-burned-torah-scrolls/

Jag gör en Ecce Homo 2.0 och du gör en Ecce Mohammed som vi ställer ut samtidigt. Jag kommer kunna leva som vanligt efter det, det kommer inte du kunna göra.
Citera
Avslutad
Poliser som retirerar under stenkastning, en kapad polisbuss, och polisbussar som brinner, samt en polis som får en stor sten kastad rakt i pungen...

Dåligt facit.

https://m.youtube.com/watch?v=0xFp4It6df8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in