2022-04-15, 20:45
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Gamla koraner källsorteras ju som brännbart avfall-så känns mest som denna upprördhet är konstruerad och hittepå för att härja och vandalisera på stan.
Citera
Medlem
Tur att Morgan säger att polisen har fullt förtroende iallafall! Justitieministern: ”Uppmanar alla till lugn”
Fan vad tur, bara packa ner stenarna och åka hem då ?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/G3L6a4/morgan-johansson-om-valdsamma-upploppen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Bevisa att de gör det.
Dagens och gårdagens upplopp
Citera
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Fyfan vad härligt det kommer bli för blattarna som blir anhållna och omhändertagna efter dom här kravallerna, nöjet är på polisernas sida.

Kommer inte hända ett skit, saft och bullar och ett samtal med en HBTQ batikhäxa sedan är det bara ut och leka igen.
Citera
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Det är inte yttrande frihet det är att kränka andras religioner. Så dumt.

Det är bokstavligen just det som är en del av yttrandefriheten.
Man har inte yttrandefrihet om man bara får säga exakt vad andra tycker eller accepterar.

Klart religiösa människor har genom historien avskytt att kritik riktas gentemot dem, men det är inte samhällets mest lågintellektuella, aggressiva och fanatiska som skall sätta gränserna för diskussionerna. Särskilt omvänt blir de då dessa opponerar sig mot tal och icke-våldsamma ageranden, medan de själva förespråkar våld och mördande.

Hur man kan vara så galen att man ens på något sätt visar förståelse gentemot folk som förespråkar en dialog genom våld är något som jag inte kan förstå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Fyfan vilka äckliga jävlar, se här hur de attackerar en brandkårsbil som dessutom backar. De här "folken" gillar verkligen att slå på allt och alla som är svaga och försvarslösa!
Video
https://www.youtube.com/watch?v=9fKaAN6gY5A

Mnja, du måste förstå att brandbilen stör allmän oordning och det är ju självklart att den måste dirigeras om.

Killarna i svart gör ett bra jobb och de säkerställer att kaosövningen fortgår. Lokalpolisen Behöver ju de här övningarna. Har nog blivit lite väl mycket wienerbröd på stadens konditori här
Citera
2022-04-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Rasistiskt!!!!

Vad har du för lösning då?
Citera
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazislayer
Efter 20 år av konstanta bombräder i mellanöstern, miljontals slaktade, så förstår jag varför dom hatar polisen. Dom vill knappast vara här, men har inget val. Deras länder är förstörda av västerländska bombräder.

Det hade jag också gjort ifall någon bombade sönder allt som betydde något för mig.

Något som svensken inte förstår sig på. Man har aldrig behövt konfrontera verkligheten på det sättet förut. Det tar emot för mycket för svensken att erkänna för sig själv att det är vårat fel att det som sker, sker.

Det är vi som har bombat deras länder, och vi har inte ett smatt att visa upp för det.

Våldet mot polisen är rättfärdigat enligt mig.

Våldet mot poliserna är verkligen inte rättfärdigat på något sätt. Skärp dig.

Sätt dig ner och sluta blanda in mig i dina bombningar av andra länder. Är inte för någon typ av våldshandling mot andra människor.

Tar dock på mig min del av ansvaret till att dessa våldsverkare är här nu (eftersom jag röstat på sjuklövern).
Ett misstag jag inte kommer upprepa.
Citera
Medlem
ingen drone footage?
dags att köpa in bayraktar
Citera
Medlem
Citat:
You know I'm right...man skördar det man sått.
Och när skördade dagens svenska samhälle detta menar du? Argumenterar som en barnunge. ”Nån har någonsin använt våld mot nån jsg kanske hade kunnat känt därför får jag använda våld mot tredje part”? Som sagt yttersta beviset på en troglodyt
Citera
2022-04-15, 20:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Efter 20 år av konstanta bombräder i mellanöstern, miljontals slaktade, så förstår jag varför dom hatar polisen. Dom vill knappast vara här, men har inget val. Deras länder är förstörda av västerländska bombräder.

Det hade jag också gjort ifall någon bombade sönder allt som betydde något för mig.

Något som svensken inte förstår sig på. Man har aldrig behövt konfrontera verkligheten på det sättet förut. Det tar emot för mycket för svensken att erkänna för sig själv att det är vårat fel att det som sker, sker.

Det är vi som har bombat deras länder, och vi har inte ett smatt att visa upp för det.

Våldet mot polisen är rättfärdigat enligt mig.
Säg 40 år av konstant krig i deras skitländer där de krigar med varandra om vem som är sunni eller shia, där de krigar om vem som är kurd eller turk. Vad jag vet har Sverige inte varit där och bombat deras bajsländer. Däremot har vi tagit emot dem här när de flytt för de förstört sina egna länder och nu har de börjat om på samma kula här.

Vi skulle ALDRIG släppt en enda medeltidsmuslim in i vårt land, de är som gräshoppor, de äter landet rent sen flyr de vidare och vidare och vidare.. Inga lagar annat än muslimska klanlagar, ingen civilisation bara kriminalitet och kaos var de än kommer.
Citera
2022-04-15, 20:47
Medlem
leckerleles avatar
Citat:
Jag lägger inte mitt liv i polismyndighetens händer. Oftast är dom 30-60 minuter bort.

Jag tar ansvar för mitt eget liv och jag ser till att skydda mig själv.

Nej jag hoppas inte du gör det, när du blir knivrånad o misshandlad, eller när din respektive ( om du mot förmodan skulle ha en sån) blir våldtagen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in