2022-04-15, 20:15
Avslutad
Polisen i Örebro har inte gripit en enda person vad jag förstår

Så otroligt skrattretande dumt och svagt.
Citera
Medlem
Många som klagar på "poliserna" - frågan är om man inte skall höja blicken.....
Polisledningen ger tydliga förutsättningar om vad som får och inte får göras - vilket våld som får användas osv.
Polisledningen i sin tur får instruktioner (förvisso inte officiellt) från regeringen.
Regeringen månar om väljarna - gamla ursvenska sossar kommer alltid rösta på (s) så de behöver man inte ta hänsyn till, däremot är man mån om att bidragstagarna (bla flyktingar som inte har anpassat sig, och kanske inte heller tänkt anpassa sig)
Det är dessa väljare som eldar upp polisbilar och brukar våld, de vet mycket väl att polisen/regeringen inte kommer ta i med hårdhandskarna så det är bara att göra som man vill.
Vad Paludan vill är att tydliggöra detta så att tillräckligt många väljare sansar sig och röstar på SD (o kanske M) - ju värre motreaktioner, desto fler som tar till höger.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Paludan har ju utlovat att återkomma under helgen till alla platser där han inte kunnat demonstrera.

Så blir väl Örebro, Linköping, Norrköping imorgon med utöver Landskrona därmed.

Stackars poliser. Övningen fortsätter helt enkelt
Citera
2022-04-15, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Tack för att du berättar sanningen.
Ni som myser när Sverige brinner är med andra ord inte bättre än de som bränner.
Fyfan för sådana som dig som vill se sitt egna land brinna.

Fy fan för dig som har bidragit till att importera dessa muslimhundar som terroriserar Sverige! Du är problemet!
Citera
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Det kommer maggan aldrig våga! Hade Moderaterna/SD varit vid makten hade vi redan sett militären på plats.

Det hopps jag verkligen inte, för det får dom inte lov till. Förordning 2002:375 säger att militär personal eller vapen inte får sättas in där det finns möjlighet att man kommer att behöva bruka våld eller tvång mot civila.

Sen kan man ju tycka vad man vill om den, personligen är jag glad att militären inte får användas civilt. Jag har bott i länder där militären används friskt mot protester och annat, och det är obehagligt som fan. Dom är inte utbildare för det.
Citera
Medlem
Citat:
Och de kristna?
https://www.qx.se/samhalle/29511/aterblick-ecce-homo-satte-varlden-i-brand/
https://sverigesradio.se/avsnitt/ecce-homo-nakenbilden-och-kyrkobraket
Bor man i Sverige får man tåla,annars får man flytta till länder där hijabs lagar råder
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Står du själv där med en brandsläckare eller?
Jag njuter inte av det. Tvärtom äcklas jag av de härinne som hejar på spektaklet.
Hyckleri.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Nä, det är de ociviliserade muslimerna som är otroligt äckliga.
Är det vi som är äckliga och bränner heliga böcker på torg för provocera fram reaktioner ...Det är ni som är hycklande svin
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Tack för att du berättar sanningen.
Ni som myser när Sverige brinner är med andra ord inte bättre än de som bränner.
Fyfan för sådana som dig som vill se sitt egna land brinna.
Ingen vettig person vill se Sverige brinna. Men vi kan inte acceptera våldsverkare sätter sig över lagen.
Därför måste upplopp slås ned med överväldigande kraft, d.v.s motsatsen till vad som nu sker.
Citera
Medlem
Citat:
Jag är en som spricker hål på det hyckleri som florerar på Flashback.
Det är hyckleri att kalla muslimer för ociviliserade apor som går till fysiskt angrepp när någon skändar deras religion.
Men samma sak har skett när man skändat kristendomen:
https://www.qx.se/samhalle/29511/aterblick-ecce-homo-satte-varlden-i-brand/
https://sverigesradio.se/avsnitt/ecce-homo-nakenbilden-och-kyrkobraket

Jaha, och?

Du bevisar bara att du stöder de muslimska terroristerna.
Citera
2022-04-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handelschon
Rasmus Paludan är svensk medborgare; han har lika många rättigheter som du och jag.
Hoppas han dör
Citera
2022-04-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Låst?Tillskillnad från dig så tror jag inte att jag en gång var en fisk som fick ben och började gå,jag tror inte jag varit en apa..Det där är bullshit teorier !!Världen är för perfekt uppbyggd,tror inte på att det är en slump..

Men tycker man inte som er musslor så förtjänar man att bli halshuggen va... Idiot, stick hem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in