2022-04-15, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Jag tycker att Paludan förtjänar en tapperhetsmedalj.

ja, han visar ju bara upp det som är ett faktum i Sverige. Alla vet att det är så här, men polisen, medierna och politikerna är nöjda när det inte syns, men allt det här sker varje dag hela tiden i mindre skala, dessa är i Sverige och har dessa beteenden i skolor, mot svenskar, vid kriminalitet, gängkriminalitet, klaner osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Faan va gött med lite kaos igen när det är valår Vi borde ha koranbränning varje vecka!

Vi ska knäcka gängen........
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Faan va gött med lite kaos igen när det är valår Vi borde ha koranbränning varje vecka!

Det borde bli tradition och ledigt från jobbet en dag per år. Inget skämt, inget tomt snack. Koranbränning en gång om året i hela sverige för att visa att vi inte vill ha dom här.
Citera
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Det är nästan lite komiskt att se SVT journalisten stå och prata rent uppgivet och oberört framför tre brinnande polisbilar i Örebro. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/oroligheter-infor-manifestation-i-orebro

Som att hon rapporterade från årets valborgsbål

Så jäkla spot on. Vad har polisen ens gjort på platsen? Och lämnar man nyckeln i polisbilen när man lämnar dem? Många frågor.
Citera
Medlem
Den här jävla flatheten gör att skitungar och även vuxna kan spela allan, eftersom inget ordentlig motstånd från polisen finns. Så kommer detta att fortsätta år efter år.

Den svenska befolkningen KRÄVER att skitungarna får ordentligt med stryk. Det ska fan i mig göra ont att ge sig på polisen.
Regering och riksdag MÅSTE se till att Poliser får ordentligt med resurser och lagar att verkligen gå in och ge sådana här ordentlig på käften.
Citera
2022-04-15, 19:57
Medlem
covf33fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Nästan Alla blattar är parasiter så för dessa apor är det normalt Att vara 1.
100% att GobbeEs morsa har sugit på statens tutte sen sent 90-tal
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
ja, han visar ju bara upp det som är ett faktum i Sverige. Alla vet att det är så här, men polisen, medierna och politikerna är nöjda när det inte syns, men allt det här sker varje dag hela tiden i mindre skala, dessa är i Sverige och har dessa beteenden i skolor, mot svenskar, vid kriminalitet, gängkriminalitet, klaner osv.

ZooSSarna börjar skaka inför valet....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Hur kan ni hänga med? Jag är helt borta nu. Jag trodde det räckte med Ukraina. Är det sant att en polisbil kapades?

Ja. Det verkar som att den kapade polisbussen kördes in i en annan brinnande polisbuss. Nu brinner båda + en eller två till polisbussar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Mycket tack till de svenskar som gett upp hoppet om Sverige och dess seder man har haft här.

Ni tror att muslimer är bättre än kristna, men ni har aldrig vetat att muslimer är djur.
Kunde inte sagt det bättre. Är själv invandrare och kristen.
Citera
Medlem
[quote=aktamig|79886058]
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
🤣 Så om ingen bränner en koran upphör all skit de tagit med sig till vårt land? Då håller jag med dig, sluta bränn koranen. Vilken sten bor du under?[/QUOTE,]

Småbarn är vuxna män. Men! Vita män är problemet!
Det står på burken hur många/dag man ska ta. Råder dig att följa det 😊
Citera
Medlem
Jag har inte läst mer än ett fåtal inlägg.
Men detta borde vara enkelt att stoppa.

1. Bevilja inget tillstånd.
2. Förbjud maskering.
3. Håll mötet inomhus.

Säga vad man vill om dansken, han vågar i vart fall visa sitt ansikte,
vilket ju inte många av sabotörerna vågar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Jag tycker Paludan gott kan få stenar kasta på sig då han är en pedofil.

Men du kanske tycker Paludan ska få en tapperhetsmedalj eftersom han tar kontakt med barn på nätet för att prata hårdsex med barnen?

Han har inte stympat någon iaf som muslimerna gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in