2022-04-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Det är nästan lite komiskt att se SVT journalisten stå och prata rent uppgivet och oberört framför tre brinnande polisbilar i Örebro. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/oroligheter-infor-manifestation-i-orebro

Som att hon rapporterade från årets valborgsbål
Lyssnat lite på SVT live..
Det enda hon pratar om..
"Men det är ju deras heliga bok"..

Fyfan våra äckliga medier är så jävla patetiska så man spyr.
Samtidigt får polisen ta emot gatstenar på ansiktet, försök till mord.
Och judas reportern pratar om "helig bok"..

Nej det är ingen helig bok, det är en bok skriven av en psykisk man i en grotta som våldtog barn.
Som bäst är denna boken bra som toalettpapper, har själv en som jag torkar mig med när jag bajsat.
Citera
2022-04-15, 19:54
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Var är polisen och brandkåren??? Det är ju ingen på plats och släcker elden eller någonting. Åkte alla hem? Är det laglöst land nu?

Blatten som filmade för en liten stund sedan sa att inga poliser är kvar. Blattarna vann igen
Citera
2022-04-15, 19:55
Avslutad
Faan va gött med lite kaos igen när det är valår Vi borde ha koranbränning varje vecka!
Citera
Medlem
Två personer har fått stora stenar i huvudet i Örebro. En polis och en privatperson.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covf33f
Ironiskt när en blatte kallar oss för parasit hahahaha
Nästan Alla blattar är parasiter så för dessa apor är det normalt Att vara 1.
Citera
Medlem
Mycket tack till de svenskar som gett upp hoppet om Sverige och dess seder man har haft här.

Ni tror att muslimer är bättre än kristna, men ni har aldrig vetat att muslimer är djur.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Sverige är förlorat totalt. Polisen inser detta också och även brandkåren som inte ens vågar släcka bränderna. Tack till våra politiker. Ni har förstört detta land fullkomligt.

Tänk att det krävs en dansk för att bevisa det i Sverige, ingen svensk fjolla vågar visa verkligheten som Paludan
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Exakt
Men Paludan och alla vi andra har väl lika stor rätt till polisbeskydd som olika fotbollssupportrar?

Du måste tänka dig in i andras situation.
Om du själv hade torgmöte och ville provocera.
Som är din grundlagsskyddade rättighet.
Ska polisen skydda dig, eller gripa dig som i Ryssland?

Nu är det dags att du väljer sida.

OK, jag väljer Sverige och polisernas sida.

Paludan har rätt till beskydd enligt vår grundlag. Detta med yttrandefrihet är komplicerat, hur korkad någon än är så ska denna skyddas från våld. Men sen finns också verkligheten, och mänskliga känslor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Tänk vad mycket dna det finns i polisbilarna nu , kommer att användas mot gängen och lösa brottslighet.

Finns inte mycket att hämta i brända bilar dessvärre.
Citera
2022-04-15, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Jag tycker att Paludan förtjänar en tapperhetsmedalj.

Jag tycker Paludan gott kan få stenar kasta på sig då han är en pedofil.

Men du kanske tycker Paludan ska få en tapperhetsmedalj eftersom han tar kontakt med barn på nätet för att prata hårdsex med barnen?
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
🤣 Så om ingen bränner en koran upphör all skit de tagit med sig till vårt land? Då håller jag med dig, sluta bränn koranen. Vilken sten bor du under?
En generalisering av alla motdemonstranter. Säger egentligen mer om dig själv och din syn på invandrare.
Vi har 2 miljoner utrikesfödda i Sverige men 10-tusen av dessa är tungt kriminella.
https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/utrikes-fodda/
https://www.document.no/2018/11/15/ny-rapport-om-kriminalitet-og-ekstremisme-forbloffer-i-sverige/
Citera
Medlem
Hur kan ni hänga med? Jag är helt borta nu. Jag trodde det räckte med Ukraina. Är det sant att en polisbil kapades?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in