2022-04-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Nej utan kristna går istället och bränner folks heliga böcker och provocerar fram sånt. Man kan inte lägga handen på plattan och sen fråga varför man blivit bränd

Vart har kristna bränt heliga böcker? Räknar du med paulden? Tror knappast han är kristen
Citera
2022-04-15, 19:52
Medlem
.
Senast redigerad av JeppeNil 2022-04-15 kl. 20:05.
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Det är inte olagligt, men det kommer garanterat leda till upprörda känslor och kanske en och annan som vill dig illa.
Det har vi ju sett ske innan i Sverige när personer skändat kristendomen:
https://www.qx.se/samhalle/29511/aterblick-ecce-homo-satte-varlden-i-brand/

Så varför inte igen?

Korrekt. 90% av användarna här i tråden känner inga invandrare, och är incels som sitter bakom skärmen, med fördragen gardin och hatar, på grund av sitt eget misslyckande.

Helt onödigt att provocera som Paludan gör, precis lika onödigt som att skända andra religioner, eller till exempel provocera supporterhuliganer till ett visst fotbollslag etc.

Samförstånd och vänskap är alltid bäst.
Citera
Medlem
[quote=rockabilly65|79885975]🤣 Så om ingen bränner en koran upphör all skit de tagit med sig till vårt land? Då håller jag med dig, sluta bränn koranen. Vilken sten bor du under?[/QUOTE,]

Småbarn är vuxna män. Men! Vita män är problemet!
Citera
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Med undantag för reaktionen på Paludans koranbränning så ser jag inget bevis för att dessa personer inte vill vara en del av samhället. Men ifall du anser det så får du bevisa det.

Tycker du inte att det räcker? Jag menar om man är vuxen karl med mustasch så menar du att det är helt naturligt att gå bärsärk för att någon vill bränna koranen? Och dessa odjur vill du ha kvar i landet?
Citera
Medlem
Örebropolisens svaga agerande får dessa följder. Nya bilar och utrustning. Svag kritik från slaskmedia.

Om de i stället agerat och använd det våld som krävts för att lösa uppgiften hade de suttit i klistret.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Kan inte se på något sätt att det skulle vara en svagbegåvad jämförelse. Tvärt om, det verkar vara nästan exakt samma sak. Provocerar man våldsamma unga, lågutbildade män, så blir det attack, så är det tyvärr. Oavsett om det gäller folk i utanförskapsområdena eller Hammarbysupporter.

Exakt
Men Paludan och alla vi andra har väl lika stor rätt till polisbeskydd som olika fotbollssupportrar?

Du måste tänka dig in i andras situation.
Om du själv hade torgmöte och ville provocera.
Som är din grundlagsskyddade rättighet.
Ska polisen skydda dig, eller gripa dig som i Ryssland?

Nu är det dags att du väljer sida.
Citera
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Alltså, är ju ändå legendstatus när man kapar och kör runt i en polisbil 🤣🤣

Jag får lite Kling & Klang känsla. Verkar som att polisen är helt handlingsförlamade.
Citera
Medlem
Citat:
Ingen ska ställa till rätta något, utan varje gång det svinet står där och bränner koranen då ska det brinna överallt. Vi accepterar inte att någon skändar vår bok för skojs skull.Han förtjänar att dö
Som etnisk svensk accepterar jag inte vad du/ni gör just nu. Vad ger dig rätten att förstöra andras och skattebetalarnas egendom och utsätta oskyldiga för ert hat? Dessutom skändar du Sverige och vårt samhälle. Boken må vara helig för dig men mitt land är heligt för mig. Jag accepterar inte hur du skändar Sverige genom ert agerande och tänkande. Ni spelar högerkrafterna som finns i Sverige rakt i händerna och kommer de till makten då blir det helt annorlunda. Ni beter er som grottmänniskor istället för att motverka problemet på fredliga och demokratiska vägar. Börja uppföra ett som vanligt hederligt folk så ska du se att ni får både respekt och lösningar på era problem.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Demonstranter kör runt i en kapad polisbil. Härligt jobbat regeringen.
Tänk vad mycket dna det finns i polisbilarna nu , kommer att användas mot gängen och lösa brottslighet.
Citera
2022-04-15, 19:53
Medlem
welcometorealitys avatar
Här är länken som påstods att SVT sänder live tidigare i tråden.

https://www.svtplay.se/video/34973195/nyheter-direkt/valdsamheter-okar-i-orebro?id=e2aW5VD
Citera
2022-04-15, 19:53
Medlem
Citat:
Du kan dra åt helvete din lilla parasit till person

Det beror på, om du definierar parasit som någon som sitter på 3 patent inom två erkända discipliner så har jag stora förväntningar på ditt bidrag till mänskligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in