2022-04-15, 19:34
Medlem
Enligt NA har några personer lyckats sno en polisbil och drar runt med den i området. Pinsamt.
Citera
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Tycker du det är en tillfällighet att han bränner Koranen i Skäggetorp eller Rinkeby?
Vad tror du meningen med koranbränningen är, förutom att provocera och kosta skattebetalarna massa pengar?
Man kan hävda Paludans rätt till yttrandefrihet, jag hävdar han sysslar med indirekt vandalism som kostar skattebetalarna miljoner till ingen nytta.

Meningen är ju att visa att dom här människorna inte respekterar våra samhällsvärderingar vilket bevisas om och om igen. Och du snacka fan inte att det här kostar pengar i jämförelse med vad dessa individers ovilja att ingå i samhällskroppen kostar. Idiot!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Fast den som inte låter sig provoceras går inte att provocera..

Någon skrev här tidigare att de skulle ha kunnat bränna en Bibel som hämnd om de kände att de absolut MÅSTE hämnas en PLANERAD Koranbränning. Koranen hann inte ens brännas innan idioterna var igång och började bränna ner andra människors bilar.

Ja, det är ju helt sjukt. Alla andra drabbas av dessa svagbegåvade idioter, och då menar jag både koranbrännaren och dessa lättkränkta apor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Vilket vidrigt arabland detta har blivit.
Vi älskar vår religion och vi kommer dö för den.
Citera
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Låt säga att jag går upp till värsta Hammarbyklacken när de marscherar genom stan på väg till ett derby. Det är min yttrandefrihet att gå fram till dem och säga "Fuck Hammarby, era grönvita pedofilbögar". Kommer jag då bli vänligt behandlad av Hammarbyklacken. Nej, sannolikheten är >99% att jag är död inom 15 sekunder.

Det du inte förstår är människor.

Du kommer på sin höjd få en öl kastad på dig, sluta överdriv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Tycker du det är en tillfällighet att han bränner Koranen i Skäggetorp eller Rinkeby?
Vad tror du meningen med koranbränningen är, förutom att provocera och kosta skattebetalarna massa pengar?
Man kan hävda Paludans rätt till yttrandefrihet, jag hävdar han sysslar med indirekt vandalism som kostar skattebetalarna miljoner till ingen nytta.

Vad är det för fel att bränna koranen? Den är ju både gammal, förlegad och out! Bränn skiten!
Citera
Medlem
Nadishodans avatar
Polisen tycks backa igen. Den slumrande IS-cellen har tagit en polisbil och kör omkring.
Citera
Medlem
Muslim hotar hela Sverige

https://corren.se/nyheter/artikel/muslimska-foreningen-manade-till-lugn-blev-tvartom-det-har-kommer-smitta-hela-sverige/r389mg2j
Citera
2022-04-15, 19:35
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Polisen måste börja lära sig att använda våld mot grupper som använder våld, och politiker och andra tjänstemän måste se till att samhället banar väg för detta och inte konstant viker sig.

Om man år efter år låter muslimerna använda våld när de anser sig berättigade till det så kommer situationen att vara fruktansvärt kvävd när de utgör en ännu större del av befolkningen.
Situationen är redan nu avsevärt värre en jag förutsåg för flera år sedan och jag var verkligen pessimistisk redan då.

Men kära du, har du sett ETT land där man kan handskas med muslimer? Israel kommer nära men det har också kostat mycket. Hela landet är belägrat.
Citera
Medlem
Ny live!
https://www.tiktok.com/@iraqiswed/live
Citera
Medlem
Det är mycket bra att denne mediokre man skapar sådan turbulens.

Man kan ställa sig en retorisk fråga; skulle han fortfarande åkt till sitt grannland och bränt upp koranen hade vi bara haft blott en bråkdel av den enorma befolkning muslimer vi har idag? Skulle han riskerat sitt liv, sitt rykte och framtid - i sitt GRANNLAND - om vi sjuka svenskar inte släppt in det absurda antal islamtrogna individer som vi gjort? Kanske. Men förmodligen inte. Han är en fri radikal, och det behöver den så kuvade svensken. All heder till denne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Vi älskar vår religion och vi kommer dö för den.

Hoppas polisen öppnar eld med automatkarbiner snart då, så vi slipper er snarast .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in