2022-04-15, 19:20
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanis
Massmedia
"Jag utmanar dig att beskriva när jag har skrivit något ointelligent i någon tråd. Jobbar man på ett multinationellt företag som jag, och arbetar med så blandade personer, så är det helt enkelt omöjligt att vara inskränkt rasist."

Jag har arbetat på multinationella företag i 15 år. Har arbetat i flera olika länder.
Det är fullt möjligt att behålla sunt förnuft trots detta. Att kritisera ociviliserat beteende och ställa krav på de människor som kommer till vårt land och får bidrag ur våra skattefickor är sunt förnuft.
Har inget med rasism att göra.
Jag kan tala om för dig att om du faktiskt vågar bli vän med andra invandrare och utlänningar på dessa multinationella företag så kommer du lära dig att många utav de är stora kritiker utav denna typ av beteende.
En bättre vän till mig på ett stort multinationellt företag är från Norra Indien och han undrar varför i helvete Sverige och Svenskar accepterar detta beteende. Jag kunde bara instämma i hans kritik.
En annan god muslimsk vän som jag stötte på i ett annat land, blev chockad av att höra hur illa många muslimer i Sverige beter sig. Han eller sin familj höll inte på så i sitt land som de hade invandrat till. De var en del av samhället, arbetade, betalade skatt, skötte sig.

Det finns många invandrare i detta land som ser detta ociviliserade yttrandefrihetskränkande beteende och reagerar precis på samma sätt som många etniska Svenskar.
Vet du varför?
För att det har sunt förnuft och för att de själva sköter sig och vill vara en del av det Svenska samhället.
I andra länder runtom Europa så slår man ner mycket hårdare på ociviliserat beteende som detta.

Det fetade håller jag helt med om. Kan inte se någonstans att jag har tyckt annat än att man ska ställa hårda krav på de kanske 5% (max) av invandrarna som inte sköter sig och pluggar/jobbar.
Citera
2022-04-15, 19:20
Medlem
Jannebigplays avatar
Detta är så pinsamt. Vi får se om det blir ett sådant tryck på polisledningen att de helt enkelt måste besvara upploppet med våld.
Citera
2022-04-15, 19:21
Medlem
@jokern505 live på TikTok!

Polisen skjuter lösa gummiskott men verkar ändå backa undan, nu ska det försöka vältas en pikétbuss!
Citera
Medlem
Polisbuss brinner!!!!!!!!!
Citera
Medlem
Korders avatar
Inte utan att man undrar exakt hur mycket förvarning polisen ska behöva innan man sätter in rätt resurser. Inkompetensen är total och hade varit skrattretande om det inte vore för allvaret.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Jag förklarar bara varför svenskarna inte kollektivt går ut på gatan för att "hjälpa polisen" här. Vi har det inte i oss, vi har däremot ett underliggande förtroende för polisen även om det börjar brista mer och mer.

Nej, här slåss vi tydligen bara över viktiga saker som fotboll...
Citera
Medlem
Jävlar 2 polisbussar brinner!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ingen som sänder live? Alla har ju mobiler i händerna. Sänder ingen tidning live?
Du får väl gå in på någon ALLAAKBAR.com sida eller MUHAMMAMEDISGAY.com sida..
De sänder väl ut till sina pedofildyrkare nere i hela Mellanöstern hur de "skyddar" sin bok som jag tänkte börja använda som toalettpapper.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Tyvärr är det ju den slutsatsen man måste dra.

Deras protester måste tyvärr tillåtas i ett demokratiskt samhälle så länge de inte begår brott. Jag förväntar mig att ett antal människor lagförs för detta.
lagförs ? snälla, dom får dagsböter max för att ha skadat polisen och förstört våran egendom i form av polisbilar och annat
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Att med hot och våld försöka tysta en politisk eller religiös motståndare kallas fascism.

Är du möjligtvis en smygfascist?

Jag struntar i om det är Paludan eller Kalle anka.
Men att hota och slå sönder samhället för att någon tycker annorlunda är ren fascism och ska ut ur Sverige omedelbart.

Det är vad Paludan försöker. Han vill med våldsmonopolet förbjuda en religion han inte gillar. Alla demokratiska krafter bör stoppa pedofil-nazisten Paludan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
En polisbuss sitter fast, folk står på polisbussens tak.

Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Skit en polisbuss håller på att välta pga demonstranterna

Det var den som i fart försökte skingra folk i Sveaparken, klart några reagerar och sätter stopp på idioten bakom ratten.
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Vilket jävla skitsnack.
Det finns ingen polis än just Svenska polisen som är mindre rasistisk.
Muslimerna i detta landet ska bara ha allt enligt deras jävla bajs bok.

Jag hade snarare önskat att polisen körde rakt in i folkmassan i 120 km/h!
Eller kanske gått loss med sina tjänstevapen, en av poliserna fullständigt tappade det hade varit fint att se.

Varför hade de varit bra, eller fint att se? Gillar du att se folk skadas och dödas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in